Період оскарження умов закупівлі - по 08-07-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 109 556 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 547,78 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Квартирно-експлуатаційний відділ міста Черкаси |
| ЄДРПОУ: | 26631946 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Олег Поздняков |
| Телефон: | +380472337112 |
| E-mail: | kevcherkasy_7@post.mil.gov.ua |
| Місцезнаходження: | Україна |
2 |
1. Замовником під час розгляду тендерної пропозиції Учасника ФОП "КОВЄХОВА ЮЛІЯ МИХАЙЛІВНА" в процедурі відкритих торгів (з особливостями) на закупівлю : «Плита для підвісної стелі за ДК 021:2015 44170000-2 (Плити, листи, стрічки та фольга, пов’язані з конструкційними матеріалами)», UA-2025-07-03-002160-a виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, а саме: Учасник відповідно до вимог пункту 1.1 таблиці «Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності УЧАСНИКА кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону «Про публічні закупівлі» Додатку 1 до Тендерної документації надав Довідку про наявність аналогічного договору (Довідка про наявність аналогічного договору.pdf). Довідка, надана Учасником, не відповідає вимогам, зазначеним в Додатку 1, а саме – не вказана сума договору, строк постачання товару, адреса замовника, контактна особа та її номер телефону. 2. В процедурі відкритих торгів (з особливостями) на закупівлю: «Плита для підвісної стелі за ДК 021:2015 44170000-2 (Плити, листи, стрічки та фольга, пов’язані з конструкційними матеріалами)», UA-2025-07-03-002160-а, Тендерною документацією вимагалось надання наступної інформації та/або документів: Відповідно до вимог пункту 1.1 таблиці «Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності УЧАСНИКА кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону «Про публічні закупівлі» Додатку 1 до Тендерної документації: - Наявність досвіду виконання аналогічного (них) договору(ів): - довідка складена у довільній формі про виконання аналогічних договорів, де зазначено предмет, сума, номер та дата укладання аналогічних договорів, строку постачання товару, повного найменування замовника згідно таких договорів, їх адреса, контактна особа та їх номерів телефонів; - копії всіх аналогічних договорів вказаних в довідці про виконання аналогічних договорів; - копії відповідних документів, що підтверджують факт повного виконання своїх зобов’язань щодо предмету закупівлі (акти наданих послуг, видаткові накладні або інші фінансові документи у разі наявності та/або інше) - позитивний відгук контрагента до кожного договору вказаного в довідці. Аналогічними договорами в розумінні цієї документації є договори на постачання товару аналогічного до предмету закупівлі. 3. Відповідно до п. 43 Особливостей, з метою забезпечення права учасника процедури закупівлі на усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, рішенням уповноваженої особи № 167 від 16.07.2025 Учаснику ФОП "КОВЄХОВА ЮЛІЯ МИХАЙЛІВНА" в процедурі відкритих торгів на закупівлю «Плита для підвісної стелі за ДК 021:2015 44170000-2 (Плити, листи, стрічки та фольга, пов’язані з конструкційними матеріалами)», UA-2025-07-03-002160-а надається 24 години на виправлення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією шляхом завантаження до електронної системи закупівель наступних документів, а саме: Відповідно до вимог пункту 1.1 таблиці «Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності УЧАСНИКА кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону «Про публічні закупівлі» Додатку 1 до Тендерної документації надати: - довідку складену у довільній формі про виконання аналогічних договорів, де зазначено предмет, сума, номер та дата укладання аналогічних договорів, строку постачання товару, повного найменування замовника згідно таких договорів, їх адреса, контактна особа та їх номерів телефонів.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.