Період оскарження умов закупівлі - по 07-07-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 135 000 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 1 350 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Відділ освіти, культури, туризму, молоді та спорту Боринської селищної ради |
| ЄДРПОУ: | 44011634 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Кудрич Дмитро Васильович |
| Телефон: | +380140120212 |
| E-mail: | os.born@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 82547, Україна, Львівська область,селище міського типу Бориня, вул.Франка Івана, будинок 4 |
1 |
Повідомлення про усунення невідповідностей. 1. Перелік виявлених невідповідностей: В електронних полях Пропозиції Учасника ФОП Славич Анатолій Васильович по закупівлі «Чавунні вироби (колосники, дверці, шубри)» (Ідентифікатор закупівлі UA-2025-07-02-009736-a) зазначено, що строк дії тендерної пропозиції із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій – 90 днів, проте згідно вимог п.4 Розділу 3 тендерної документації – «Тендерні пропозиції вважаються дійсними протягом 120 (ста двадцяти) днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій». 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 1. Пункт 4 Розділу 3 тендерної документації. 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1.Надати інформацію у вигляді довідки в довільній формі про строк дії тендерної пропозиції Учасника ФОП Славич Анатолій Васильович.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.