Період оскарження умов закупівлі - по 07-07-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 350 000 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 1 750 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Ліцей №4 Івано-Франківської міської ради |
| ЄДРПОУ: | 20558862 Досьє YouControl |
| Сайт: | https://school4if.jimdofree.com |
| Контактна особа: | Галина Лизень-Капелюх |
| Телефон: | +380661008502 |
| E-mail: | school4if@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 76018, Україна, Івано-Франківська область,м. Івано - Франківськ, вул. Південний бульвар, 24 |
1 |
Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: - Надати ще одну копію аналогічного договору, а саме на поставку товару металевих зовнішніх віконниць згідно коду ДК 021:2015: 44110000-4 Конструкційні матеріали, відповідно до предмету закупівлі (з усіма укладеними додатковими угодами, додатками та специфікаціями до договору), що підтверджують факт поставки товару, аналогічного предмету закупівлі. Аналогічним для даної закупівлі вважається виконаний договір на поставку товару - металевих зовнішніх захисних віконниць відповідно до предмету закупівлі; - Надати Копію (копії): видаткових накладних або акту (актів) приймання-передачі (купівлі- товару) або документи, що підтверджують повне проведення розрахунків згідно цього аналогічного договору: (акт звірки взаєморозрахунків за договором або звіт про виконання договору про закупівлю з Prozorro) про поставку (продаж) товару, аналогічного даній закупівлі; - Надати позитивний відгук в довільній формі від Замовника, який вказаний в цьому договорі . Відгук повинен містити інформацію про назву предмета договору, номер та дату укладання договору, інформацію про виконання; - Надати оновлену Довідку, складену у довільній формі про досвід виконання аналогічних договорів, що виконувався в 2022-2024 роках (не менше двох договорів), із зазначенням цього договору. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: - Пункт 3 Додатку 1 до тендерної документації та пункт 1.3 Додатку 2 до тендерної документації.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.