Період оскарження умов закупівлі - по 25-06-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 18 000 000 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 90 000 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Комунальне підприємство "Сервісний центр" |
| ЄДРПОУ: | 33313609 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Мнацаканян Артавазд Місакович |
| Телефон: | 380487054380 |
| E-mail: | kpsc@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 65045, Україна, Одеська область,Одеса, вулиця ПРЕОБРАЖЕНСЬКА, будинок 52 |
5 |
Під час розгляду тендерної пропозиції учасника – ТОВ «СЕРВІС СТОЛИЦЯ ІННОВЕЙШН» в інформації та документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції подання яких передбачалося тендерною документацією. 1. перелік виявлених невідповідностей: 1.1. У складі тендерної пропозиції Учасником надано скан-копію наказу № 5-1-К від 18 січня 2018р. про прийняття на роботу (далі – Наказ) працівника учасника Тищенко П.В. Під час перевірки вказаного документа встановлено, що Наказ містить текст викладений не українською мовою, проте Учасник всупереч вимог ч.12 розділу 2 тендерної документації не надав відповідний автентичний переклад Наказу на Тищенко П.В. 1.2. У складі тендерної пропозиції Учасником всупереч вимог ч. 6 Додатку № 3 тендерної документації не надано документ про прийняття на роботу працівника Соболя С.В., якого Учасник зазначив у «Довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» від 27.06.2025 вих. № 25/2. 2. З урахуванням викладеного, у Замовника виникла необхідність в оприлюдненні повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель з урахуванням вимог пункту 43 Постанови КМУ «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування». Учаснику закупівлі необхідно виправити невідповідності в тендерній пропозиції протягом 24 годин з дати оприлюднення повідомлення, а саме: 2.1. Надати автентичний переклад Наказу на Тищенко П.В. з урахуванням зауважень виявлених Замовником та у відповідності до вимог ч.12 розділу 2 тендерної документації; 2.2. Надати документ про прийняття на роботу працівника Соболя С.В., якого Учасник зазначив у «Довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» від 27.06.2025 вих. № 25/2 з урахуванням зауважень виявлених Замовником та у відповідності до вимог ч. 6 Додатку № 3 тендерної документації.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.