Період оскарження умов закупівлі - по 24-06-2025, 00:00
Закупівля здійснюється відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» та «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету міністрів України від 12.10.2022 №1178 (зі змінами). Усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та підготовлені безпосередньо учасником для участі у цій процедурі закупівлі, викладаються українською мовою. * Примітка У разі надання учасником у складі тендерної пропозиції будь-яких документів іноземною мовою, виданих органами державної влади, підприємствами/установами/ організаціями, такі документи повинні бути перекладені українською мовою та обов’язково завірені підписом і печаткою (у разі її використання) учасника, або бюро перекладів/перекладачем, або нотаріусом. (відповідальність за якість та достовірність перекладу несе учасник). Проектна, технічна документація, особисті документи (водійські посвідчення, паспорти, трудові книжки) які викладені в оригіналі російською мовою, не потребує перекладу українською мовою. Не перекладаються документи, текст яких викладено іноземною мовою з одночасним його викладенням українською мовою та інші друковані джерела літературної інформації: буклети, паспорти на обладнання, інструкції з експлуатації обладнання тощо.
| Статус: | Закупівля не відбулась |
| Бюджет: | 1 898 000 UAH(без ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 9 490 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Державне підприємство "Львіввугілля" |
| ЄДРПОУ: | 32323256 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Моденко Андрій Анатолійович |
| Телефон: | 380672150077 |
| E-mail: | modenko.a@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 80000, Україна, Львівська область,Сокаль, вул.Б.Хмельницького,26 |
3 |
27.06.2025р. в електронній системі закупівель відбулося розкриття тендерних пропозицій із закупівлі товару, а саме: З'єднувач стрічки конвеєрної механічний "Майстер"-10/14 зі з’єднуючим стержнем «Майстер» Ø 8,2мм за кодом ДК 021:2015, 44530000-4 Кріпильні деталі. За результатами розкриття найбільш економічно вигідною пропозицією визначено пропозицію ТОВ "ССЗКС". Відповідно до пункту 41 Особливостей розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 цих особливостей. Згідно положень частини 10 статті 29 Строк розгляду тендерної пропозиції/пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення. З метою всебічного розгляду тендерної пропозиції учасника, а також у зв’язку з великим об’ємом інформації, що в свою чергу унеможливлює повноцінно провести розгляд тендерної пропозиції учасника, зокрема ретельного вивчення технічної частини тендерної пропозиції протягом п’яти робочих днів, у замовника виникла необхідність продовжити строк розгляду тендерної пропозиції ТОВ "ССЗКС" до 20 робочих днів.
Під час розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ "ССЗКС" виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією: Невідповідність: - у складі тендерної пропозиції учасника відсутні копії договорів на поставку аналогічного товару укладені із замовником/ами у розумінні Закону у сфері вугільної галузі. Вимога тендерної документації: п. 8 Додаток 1 тендерної документації «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору»: Учасник у своїй тендерній пропозиції повинен надати документи, які підтверджують виконання аналогічного договору, зокрема: - Не менше двох копій договорів на поставку аналогічного товару, укладених із замовником/ами у розумінні Закону у сфері вугільної галузі. - документи, що підтверджують факт виконання аналогічних договорів (акти приймання-передачі товару та/або видаткові накладні які підтверджують виконання договорів). Аналогічними вважаються договори поставки кріпильних деталей. Документ який має надати учасник у складі тендерної пропозиції: - не менше двох копій договорів на поставку аналогічного товару укладені із замовником/ами у розумінні Закону у сфері вугільної галузі.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.