| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 184 032 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 920,16 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Розгляд пропозицій: | Поступовий |
| Мінімальна кількість пропозицій: | 1 |
| Наявність прекваліфікації: | Ні |
| Попередній етап: | Ні |
| Замовник: | Київська філія Товариства з обмеженою відповідальністю «Газорозподільні мережі України» |
| ЄДРПОУ: | 45385755 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Руслан Андросович |
| Телефон: | +380631987306 |
| E-mail: | r.androsovych@grmu.com.ua |
| Місцезнаходження: | 08150, Україна, Київська область,Фастівський р-н, місто Боярка, вул. Шевченка Т., будинок 178 |
2 |
Вимога про усунення невідповідностей: Під час розгляду Пропозиції учасника Металопрофіль Т-18 код ДК 021:2015:44450000-9: М’яка сталь, UA-2025-06-19-004247-a, ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РУФ ПРОФІЛЬ ГРУПП" виявлено невідповідності в інформації та документах, що подані учасником у пропозиції: 1. Відповідно Додатку 2, не виконано вимогу Розділу 2 «Кваліфікаційні критерії» а саме, Наявність документального підтвердження досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору. Для документального підтвердження досвіду, учасник повинен надати у складі своєї пропозиції: Наявність документального підтвердження досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору. Для документального підтвердження досвіду, учасник повинен надати у складі своєї пропозиції: 1.1. Скановану/-і копію/-ї договору/-ів** про виконання аналогічного/-их* за предметом закупівлі договору/-ів**. 1.2. Скановану/-і копію/-ї видаткової/-их накладної/-их та/або акту/-ів приймання-передачі товару, які підтверджують виконання аналогічного договору. В документах, які зазначені в даному пункті, серед іншого, повинна міститись інформація про номер/-и та дату/-и укладання договору/-ів, сканована/-і копія/-ї якого/-их надана/-ні на виконання вимог підпункту 1.1. 1.3. Скановану копію листа-відгука від замовника до наданого на вимогу підпункту 1.1. Договору. * Під аналогічним договором слід розуміти договір, укладений протягом 2022 – 2025 років, на постачання товару, який повинен відповідати коду ДК, зазначеному в даній документації. ** Такий договір повинен містити усі додатки, які є невід’ємною частиною договору (якщо є такі додатки). При цьому такий договір може надаватися без зазначення: - вартісних показників чи інших даних, які можуть бути визначені учасником як комерційна таємниця, така інформація може бути належним чином заретушована; - персональних даних (у відповідності до вимог Закону України «Про захист персональних даних»), які можуть бути належним чином заретушовані. 2.Відповідно Пункту 2 Зміст пропозиції учасника Розділу 3. Підготовка пропозицій. Учасник повинен надати: - опитувальник Контрагента (для юридичних осіб) - юридичної особи відповідно до форми, вказаної у Додатку 6 (розміщеного в електронній системі закупівель в окремому файлі в форматі Excel). Документ повинен бути датований не раніше дати оголошення закупівлі. Учасник надав опитувальник, який не вірно заповнено дата народження керівника, не заповнено п.7 опитувальника. Нагадування: Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй пропозиції, виявлені замовником після розкриття пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Вимога про усунення невідповідностей: Під час розгляду Пропозиції учасника Металопрофіль Т-18 код ДК 021:2015:44450000-9: М’яка сталь, UA-2025-06-19-004247-a, Товариство з обмеженою відповідальністю "ВВМ ЯВІР" виявлено невідповідності в інформації та документах, що подані учасником у пропозиції: 1. Відповідно Додатку 2, не виконано вимогу Розділу 2 «Кваліфікаційні критерії» а саме, Наявність документального підтвердження досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору. Для документального підтвердження досвіду, учасник повинен надати у складі своєї пропозиції: - На підтвердження відповідності досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) учасник надає: - скан-копію договору(-ів) у повному обсязі (з усіма укладеними додатковими угодами, додатками та специфікаціями, до договору) та скан-копію(-ї) позитивного відгуку(-ів) від підприємств(а)-замовника за договором(-ами), копія(–ії) якого(-их) надається для підтвердження повного/часткового виконання аналогічного(-их) договору(-ів), тощо). Відгук повинен містити інформацію про назву предмету закупівлі (договору), номер та дату договору, інформацію про виконання договору. Під аналогічним за предметом закупівлі договором слід розуміти виконаний/частково виконаний договір визначеного за четвертим знаком національного класифікатора ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник»: 44450000-9: М’яка сталь. Учасником надано аналогічні договори, які не відповідає визначеного за четвертим знаком національного класифікатора ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник»: 44450000-9: М’яка сталь. 2.Відповідно Пункту 6 Додаток 2 ДОКУМЕНТИ, ЯКІ ВИМАГАЮТЬСЯ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ ПРОПОЗИЦІЇ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ ТА ІНШИМ ВИМОГАМ ЗАМОВНИКА: - Учасник повинен надати витяг з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення керівника учасника до кримінальної відповідальності та наявності судимості» (далі – Витяг), що можна отримати за посиланням https://vytiah.mvs.gov.ua/app/landing. Витяг повинен містити реквізити для перевірки, зокрема QR-код та/або номер. Витяг повинен бути не більше місячної давнини стосовно кінцевої дати подання пропозицій учасників. Нагадування: Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй пропозиції, виявлені замовником після розкриття пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.