| Статус: | Торги відмінено |
| Бюджет: | 1 140 000 UAH(без ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 5 700 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Розгляд пропозицій: | Поступовий |
| Мінімальна кількість пропозицій: | 1 |
| Наявність прекваліфікації: | Ні |
| Замовник: | Військова частина А2900 |
| ЄДРПОУ: | 26616327 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Заїка Віктор Вікторович |
| Телефон: | +380935516735 |
| E-mail: | Na_2900@post.mil.gov.ua |
| Місцезнаходження: | Україна, Житомирська область,Місто Житомир, |
3 |
Статус:
Виконано
Опис скасування закупівлі/лоту:
Спіральне дротяне загородження типу «Єгоза» вироблене з оцинкованого дроту, яке не підпадає під оподаткування за нульовою ставкою ПДВ. Враховуючи викладене внесення відповідних змін до тендерної документації та оголошення про закупівлю на даному етапі неможливе.
Причина скасування закупівлі/лоту:
Дата:
10-07-2025, 13:50
Документи:
Шановний Учасник закупівлі! Згідно абзацу 1 пункту 8 Особливостей державні замовники здійснюють оборонні закупівлі товарів і послуг оборонного призначення, інших товарів і послуг для гарантованого забезпечення потреб безпеки і оборони, вартість яких дорівнює або перевищує 200 тис. гривень, робіт оборонного призначення та робіт для гарантованого забезпечення потреб безпеки і оборони, у разі коли їх вартість дорівнює або перевищує 1,5 млн. гривень, у порядку проведення відкритих торгів, що визначений особливостями здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затвердженими постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178, або в порядку проведення спрощених закупівель, визначених Законом України «Про публічні закупівлі», в електронній системі закупівель, або в порядку відбору постачальника шляхом запиту ціни пропозицій постачальників відповідно до Порядку формування та використання електронного каталогу, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 14 вересня 2020 р. № 822. Таким чином, з метою забезпечення максимальної економії, ефективності та пропорційності, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, державний замовник у сфері оборони - військова частина А2900 здійснює закупівлю із використанням електронної системи закупівель в порядку проведення спрощених закупівель, визначених Законом України «Про публічні закупівлі». Відповідно до вимог за критеріями закупівлі Замовником було визначено наступні вимоги до Учасників: 1.Наявність досвіду виконання аналогічного договору. 2. Наявність фінансової спроможності. На підтвердження першого критерію необхідно було надати копію виконаного договору на аналогічний товар, на виконання зазначеної вимоги Вами не було надано копію виконаного договору на аналогічний товар, просимо усунути дану невідповідність.
Шановний постачальник! При оголошенні закупівлі було вказано, закупівля проводиться без ПДВ, в ціновій пропозиції, яку надали Ви, ціна вказана з ПДВ, усуньте будь-ласка цю невідповідність.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.