| Статус: | Торги відмінено |
| Бюджет: | 164 225 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 1 642,25 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Розгляд пропозицій: | Поступовий |
| Мінімальна кількість пропозицій: | 1 |
| Наявність прекваліфікації: | Ні |
| Замовник: | Військова частина А2678 |
| ЄДРПОУ: | 08477090 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Антонюк Зоряна Олексіївна |
| Телефон: | +380322673571 |
| E-mail: | a2678@post.mil.gov.ua |
| Місцезнаходження: | Україна, Львівська область,Львів, |
4 |
Статус:
Виконано
Опис скасування закупівлі/лоту:
виявлені невідповідності, які неможливо усунути чи виправити
Причина скасування закупівлі/лоту:
Дата:
07-07-2025, 15:17
Документи:
Шановний учасник! На виконання пункту 14 Оголошення щодо проведення спрощеної закупівлі: «Вікна, двері та супутні вироби - ДК 021:2015 - 44220000-8 – Столярні вироби» учасник повинен надати у складі пропозиції учасники повинні надати завірені копії документів на наступні матеріали: - Сертифікат на систему управління безпекою ланцюга постачання ДСТУ ISO 28000: 2008 (ISO 28000:2007, IDT). Профіль : - Сертифікат відповідності на профілі з полівінілхлориду для дверей на відповідність ДСТУ ЕN 12608-1:2021, ДСТУ Б В. 2.7-130:2007, ДСТУ 8829:2019; - Протокол випробувань на відповідність профілів з полівінілхлориду для дверей щодо відповідності до ДСТУ Б В.2.7-130:2007, ДСТУ ЕN 12608-1:2021; - Протокол випробувань з визначення групи горючості згідно ДСТУ 8829:2019 на полівінілхлоридний профіль для виготовлення дверей. Склопакети: - Сертифікат відповідності на склопакети клеєні будівельного призначення СПО, СПД згідно ДСТУ EN 1279-1:2022, ДСТУ EN 1279-5:2019, ДСТУ EN 1279-6:2022, ДБН В.2.6-31:2021; - Протокол (и) випробування на склопакети клеєні будівельного призначення СПО, СПД згідно ДСТУ EN 1279-1:2022, ДБН В.2.6-31:2021; Блоки віконні та дверні: - Сертифікат відповідності на блоки дверні полівінілхлоридні на відповідність вимогам ДСТУ EN 14351-1:2020, ДБН В.2.6.-31:2021; - Сертифікат відповідності на двері металеві на відповідність вимог ДСТУ Б.В.2.6-77:2009; Інше: -Сертифікат на систему управління охороною здоров’я та безпекою праці ДСТУ ISO 45001:2019 щодо виробництва будівельних виробів із пластмас та надання послуг з формування й оброблення листового скла; -Сертифікат на систему екологічного управління ДСТУ ISO 14001:2015 щодо надання послуг з формування й оброблення листового скла; -Сертифікат на систему екологічного управління ДСТУ ISO 14001:2015 щодо виробництва будівельних виробів із пластмас; - Сертифікат на систему управління якістю ДСТУ EN ISO 9001:2018 щодо надання послуг з формування й оброблення листового скла; - Сертифікат на систему управління якістю ДСТУ EN ISO 9001:2018 щодо виробництва будівельних виробів із пластмас; - Сертифікат відповідності на профілі сталеві гнуті. - Сертифікат відповідності на підвіконня внутрішні та підвіконня зовнішні (відливи) згідно вимог ДСТУ Б В.2.7-146:2008; - Протокол випробувань підвіконь внутрішніх та зовнішніх на відповідність вимог ДСТУ Б В.2.7-146:2008; Сертифікати, висновки, протоколи, які підтверджують якість запропонованих товарів, мають бути дійсними на момент подання тендерних пропозицій та відповідати пропонованому товару. Учасники повинні надати в своїй тендерній пропозиції: 1. Інформацію з технічними характеристиками пропонованого учасником товару з обов’язковим зазначенням виробника та країни походження товару (додатково вказати формулу склопакету до металопластикових вікон та дверей) 2. Лист – пояснення від Учасника, про законодавчі підстави ненадання тих чи інших документів, передбачених тендерною документацією ( у разі наявності таких підстав). 3. Паспорти на металопластикові двері, згідно ДСТУ EN 14351-1:2020 (EN 14351-11:2006 + А2:2016, IDT); 4. Копію довідки від виробника металопластикових дверей з підписом та печаткою на фірмовому бланку з кресленням профільної системи у розрізі рами та стулки (Даний розріз має відповідати характеристикам профільної системи, вказаної в паспортах). Під час розгляду пропозиції учасника ФОП Кутенков М.В. встановлено, що учасником у складі пропозиції у завантажених документах із вище наведеного переліку завантажено: - Сертифікат відповідності на профілі з полівінілхлориду для дверей на відповідність ДСТУ ЕN 12608-1:2021, ДСТУ Б В. 2.7-130:2007, ДСТУ 8829:2019; - Сертифікат відповідності на блоки дверні полівінілхлоридні на відповідність вимогам ДСТУ EN 14351-1:2020, ДБН В.2.6.-31:2021; - -Сертифікат на систему екологічного управління ДСТУ ISO 14001:2015 щодо виробництва будівельних виробів із пластмас; - Сертифікат на систему управління якістю ДСТУ EN ISO 9001:2018 щодо надання послуг з формування й оброблення листового скла. Разом із цим відсутній лист-пояснення чому не завантажено всі необхідні документи згідно Оголошення по предмету закупівлі, а саме: «Вікна, двері та супутні вироби - ДК 021:2015 - 44220000-8 – Столярні вироби». Крім цього документи до пропозицій подаються в електронному вигляді шляхом завантаження до кінцевого строку подання пропозиції у сканованому вигляді файлів у форматі у форматі розширення pdf, jpeg та/або розширення програм, що здійснюють архівацію даних (WinRAR, 7-Zip). Кожен завантажений документ повинен мати назву, яка дозволяє його ідентифікувати. Копії документів повинні містити чіткі літери, що не можуть мати подвійного трактування змісту через низьку якість копій, повинні бути повнорозмірними. Забороняється обмежувати перегляд документів пропозиції шляхом встановлення на них паролів або у будь-який інший спосіб. Також звертаю Вашій пропозиції відсутній Додаток №4, згідно Оголошення. Керуючись п. 8 постанови Кабінету Міністрів України «Деякі питання здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану» № 1275 від 11.11.2022 р., на виконання п.п. 1 пункту 14 Оголошення щодо проведення спрощеної закупівлі: «Вікна, двері та супутні вироби - ДК 021:2015 - 44220000-8 – Столярні вироби», просимо Вас усунути та виправити невідповідності шляхом завантаження через електронну систему закупівель више наведених документів.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.