Період оскарження умов закупівлі - по 18-06-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 165 000 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 825 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Забезпечення пропозиції: | 4 950 UAH |
| Замовник: | ВІДДІЛ ОСВІТИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ КОРСУНЬ-ШЕВЧЕНКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
| ЄДРПОУ: | 44059357 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Коцеб Аліна |
| Телефон: | 380685045404 |
| E-mail: | alina435@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 19402, Україна, Черкаська область,Корсунь-Шевченківський, вулиця Героїв Майдану, будинок 9 |
2 |
У зв’язку з необхідності проведення детального розгляду тендерної пропозиції Учасника 1 на відповідність її вимогам Тендерної документації та можливою необхідністю звернення за підтвердженням інформації, наданої учасником, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції на підставі наданого Замовнику права частиною 16 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» виникла необхідність продовження строку розгляду тендерної пропозиції в процедурі відкритих торгів з особливостями по закупівлі: «Фарба та супутні матеріали за кодом ДК 021:2015 –44810000-1 Фарби» (ідентифікатор закупівлі: UA-2025-06-13-011193-a), що визначена електронною системою закупівель найбільш економічно вигідною, та вжиття у зв’язку з цим заходів, що передбачені ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі».
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей протягом 24 годин Згідно пункту 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. за № 1178, із змінами та доповненнями (далі – Постанова №1178) та частини 16 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження. 1. Згідно частини 3.1 розділу ІІІ Тендерної документації щодо проведення відкритих торгів з особливостями на закупівлю товару: «Фарба та супутні матеріали за кодом ДК 021:2015 –44810000-1 Фарби», затвердженої рішенням уповноваженої особи Аліни КОЦЕБ (протокол №13/06/25-001 від 13 червня 2025р.) (далі - Тендерна документація) встановлено, що учасники надають тендерну пропозицію, згідно з Додатком 2 до тендерної документації; Додатком 2 до Тендерної документації встановлено застереження, що учасник подає тендерну пропозицію на фірмовому бланку та не повинен відступати від змісту даної форми. 2. Пунктом а) підпункту 1.1. пункту 1 частини 3.5. розділу ІІІ Тендерної документації встановлено, що учасник повинні підтвердити кваліфікаційний критерій щодо наявності фінансової спроможності виконання умов договору про закупівлю: а) Учасник надає передбачену Податковим кодексом України, а також Законом України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні» річну фінансову звітність за попередній звітній період, а саме: попередній календарний рік, зокрема: баланс (звіт про фінансовий стан); звіт про фінансові результати (звіт про сукупний дохід); звіт про рух грошових коштів, податкову декларацію платника податку. Звітність повинна бути підписаною власноручно уповноваженою особою учасника та засвідчена нею із застосуванням електронного підпису. Фінансова звітність повинна бути надана за останній звітній період із відміткою органу статистики або сканованою квитанцію про отримання. У випадку, якщо учасником із законодавчих причин не складається фінансова звітність він надає лист-роз’яснення з відповідним поясненням та посиланням на нормативні акти. 3. Частиною 6.6. розділу VI Тендерної документації та частиною 9 розділу І Додатка №7 до Тендерної документації встановлено, що надана пропозиція повинна містити підтвердження від Учасника щодо розуміння Учасником факту, що у разі зменшення обсягів фінансування та укладення відповідних змін до договору, сума забезпечення виконання договору не зміниться, оскільки формується на підставі суми наданої пропозиції. Замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО «ПОЛІСАН» #32318370 (далі – Учасник) в процедурі відкритих торгів з особливостями з особливостями на закупівлю товару: «Фарба та супутні матеріали за кодом ДК 021:2015 –44810000-1 Фарби», виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, а саме: Учасник надав заповнену не за формою «Тендерна пропозиція» згідно із Додатком №2 до тендерної документації, оскільки форма не містить зазначення у рядку «найменування та ідентифікатор закупівлі» - ідентифікатору закупівлі та відповідно не відповідає застереженню встановленому в даному додатку №2 до Тендерної документації за яким встановлено, що Учасник не повинен відступати від змісту даної форми. Учасник надав тендерну пропозицію, за формою згідно із Додатком №2 до тендерної документації, яка не містить інформації в пункті 6 форми щодо строку поставки товару, який встановлений в частині 1.4. розділу І Тендерної документації, яким встановлено, що строк поставки товарів (надання послуг, виконання робіт становить до 15 липня 2025 року. Учасник не надав звіту про рух грошових коштів за 2024 рік. Учасник не надав звіту про рух грошових коштів за 2024 рік підписаною власноручно уповноваженою особою учасника та засвідчена нею із застосуванням електронного підпису. Учасник не надав звіту про рух грошових коштів за 2024 рік із відміткою органу статистики або сканованою квитанцію про отримання. Учасник не надав підтвердження від Учасника щодо розуміння Учасником факту, що у разі зменшення обсягів фінансування та укладення відповідних змін до договору, сума забезпечення виконання договору не зміниться, оскільки формується на підставі суми наданої пропозиції. Згідно частини 43 Постанови №1178 та частини 9 статті 26 Закону учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Учаснику необхідно завантажити оновлені документи та документи, що не були подані шляхом завантаження в електронну систему протягом 24 годин.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.