Період оскарження умов закупівлі - по 18-06-2025, 00:00
| Статус: | Закупівля не відбулась |
| Бюджет: | 13 250 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 140 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Військова частина А2082 |
| ЄДРПОУ: | 24976993 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Болдирєва Олена Вікторівна |
| Телефон: | 380985877643 |
| E-mail: | uk2082@post.mil.gov.ua |
| Місцезнаходження: | Україна |
3 |
Зміст повідомлення: 13.06.2025 на електронному майданчику e-tender.ua замовником оголошено проведення процедури відкритих торгів по предмету закупівлі “Плити, листи, стрічки та фольга, пов’язані з конструкційними матеріалами” за ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” код національного класифікатора України 44170000-2 (44172000-6 листи (будівельні): гіпсокартон Н2 вологостійкий 2500×1200×12,5 мм (3 м.кв). 21.06.2025 за закупівлею UA-2025-06-13-010872-a був проведений аукціон. Відповідно до пункту 41 Особливостей, частини десятої статті 29 Закону України “Про публічні закупівлі“ строк розгляду тендерної пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення. У зв’язку з великим документальним навантаженням, враховуючи значний обсягу документів, детального розгляду та оцінки тендерної пропозиції, розгляд тендерної пропозиції не завершено протягом 5 робочих днів. Відповідно до пункту 41 Особливостей, частини десятої статті 29 Закону України “Про публічні закупівлі“ та враховуючи вищевикладене, строк розгляду тендерних пропозицій (ідентифікатор закупівлі: UA-2024-10-30-012860-a “Плити, листи, стрічки та фольга, пов’язані з конструкційними матеріалами” за ДК021:2015 “Єдиний закупівельний словник” код національного класифікатора України 44170000-2 (44172000-6 листи (будівельні) продовжено до 20 робочих днів відповідно до протоколу прийняття рішення Уповноваженою особою від 02.07.2025 № 24.
За рішенням Уповноваженої особи від 13.06.2025 року протокол № 16 оголошено проведення процедури відкритих торгів з урахуванням положень Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України № 1178 від 12 жовтня 2022 року (із змінами), за предметом закупівлі за ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник”: “Плити, листи, стрічки та фольга, пов’язані з конструкційними матеріалами” код національного класифікатора України 44170000-2 (44172000-6 листи (будівельні). Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель UA-2025-06-13-010872-a. Згідно пункту 41 Особливостей розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 Особливостей. Пунктом 43 Особливостей визначено, що якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. За результатами розгляду пропозиції ТОВ "СЕЙЛЕКСПРОМ", замовником виявлено невідповідності в документах, що подані учасником процедури закупівлі: 1) у складі тендерної пропозиції учасником подано файл з документами щодо кваліфікаційної частини подано у некоректному форматі, що неможливий до читання. Будь яким архіватором даний файл zip.-формату не відкривається та є таким, що пошкоджений. Таким чином визначити відповідність пропозиції учасника кваліфікаційним критеріям та технічним вимогам не можливо. Документи подані в порушення розділу 3 Інструкції з підготовки тендерної пропозиції визначеній у тендерній документації. 2) відповідно до частини 4 Додатку 1 до тендерної документації учасник не надав підтвердження про відсутність підстав, зазначених в пункті 47 Особливостей (крім підпунктів 1 і 7 пункту 47 Особливостей), шляхом самостійного декларування відсутності таких підстав в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції. Замовник самостійно за результатами розгляду тендерної пропозиції учасника підтверджує в електронній системі закупівель відсутність в учасника підстав, визначених підпунктами 1 та 7 пункту 47 Особливостей. У разі участі об’єднання учасників підтвердження відсутності підстав, визначених у пункті 47 Особливостей, здійснюється щодо кожного такого учасника шляхом подання довідки в довільній формі від кожного учасника об’єднання про відсутність підстав, визначених у пункті 47 Особливостей; та відповідно до пункту 2, інформацію про відсутність підстав, визначених пунктами 45 собливостей: а саме згідно зазначеного пункту учасник підтверджує відсутність підстав, визначених підпунктом 2 пункту 45 Особливостей, шляхом надання у складі тендерної пропозиції довідки в довільній форми про відсутність фактів невиконання своїх зобов’язань за раніше укладеним договором про закупівлю із замовником, що призвело до його дострокового розірвання протягом трьох років до дати оголошення про проведення відкритих торгів, і застосування санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків. 3) відсутні документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям, а саме: замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону з урахуванням положень Особливостей та інформації про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Замовник вимагає від учасників процедури закупівлі наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів. На підтвердження відповідності встановленим кваліфікаційним критеріям, наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів, учасник повинен надати довідку за формою 1. Для підтвердження інформації, наведеної в довідці за формою 1, учасник має надати копії відповідних аналогічних за предметом закупівлі договорів (не менше двох) укладених в період 2023-2025 років з усіма додатками до нього та копії документів, що підтверджують виконання таких договорів. 4) відповідно до Додатку 1 до тендерної документації учасником не подано Форму 2.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.