Спрощена закупівля застосовується відповідно до пункту 8 Особливостей здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 11.11.2022 № 1275.
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 33 813 933 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 169 069,67 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Розгляд пропозицій: | Поступовий |
| Мінімальна кількість пропозицій: | 1 |
| Наявність прекваліфікації: | Ні |
| Замовник: | Військова частина А4118 |
| ЄДРПОУ: | 26632364 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Ілля Миргородченко |
| Телефон: | +380638859373 |
| E-mail: | headquarters_a4118_2@post.mil.gov.ua |
| Місцезнаходження: | Україна |
0 |
Вимога про усунення невідповідностей. Шановний учаснику! Надсилаємо повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей, а саме дозавантажити наступні документи: 1) відповідно до 4.1. Копія статуту (для юридичних осіб). 2) відповідно до п.4.2. Копія свідоцтва про державну реєстрацію (для юридичних осіб та фізичної особи-підприємця) та/або витяг (виписка, відомість) з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань. 3) відповідно до п.4.5. Копія Документа про реєстрацію платника податку (податку на додану вартість, єдиного податку тощо), за наявності такої реєстрації. З метою усунення невідповідностей просимо завантажити вищенаведені документи відповідно до Оголошення про закупівлю.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.