| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 1 760 412,44 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 8 802,06 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Розгляд пропозицій: | Поступовий |
| Мінімальна кількість пропозицій: | 1 |
| Наявність прекваліфікації: | Ні |
| Замовник: | ВІЙСЬКОВА ЧАСТИНА Т0200 |
| ЄДРПОУ: | 33158337 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Ростислав Мевша |
| Телефон: | +380630209265 |
| E-mail: | rostislavmevsa@gmail.com |
| Місцезнаходження: | Україна |
3 |
Спрощена закупівля застосовується відповідно до пункту 8 Особливостей здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 11.11.2022 № 1275 "Деякі питання здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану" (із змінами та доповненнями).
Шановний Учасник! З метою виконання вимог Оголошення, учаснику надається можливість дозавантажити відповідні документи, а саме: учасник закупівлі, пропозиція якого визнана електронною системою закупівель найбільш економічно вигідною, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей, повинен завантажити державному Замовнику документи, шляхом завантаження до документів пропозиції в електронному вигляді через електронну систему закупівель: - згідно пункту 2 Додатку 1, а саме: Доставка Товару Замовнику і його розвантаження здійснюється за рахунок Постачальника. Інформація погодження відсутня. Просимо усунути вищезазначені невідповідності в документах та надати їх шляхом завантаження в електронну систему закупівель. - згідно пункту 3 Додатку 1, а саме: При поставці Товару Постачальник в порядку ч.2 ст. 662 Цивільного кодексу України повинен передати Замовнику приналежні документи (документи, що підтверджують якість/відповідність товару, гарантійні зобов’язання перед Замовником). Інформація погодження відсутня. Просимо усунути вищезазначені невідповідності в документах та надати їх шляхом завантаження в електронну систему закупівель. - згідно пункту 4 Додатку 1, а саме: . Переможець оплачує усі витрати, пов’язані з пересилкою документів (договір, сертифікати, накладні і т.д.) через кур’єрську службу, з адресною доставкою («Нова пошта» або ін.). Інформація погодження відсутня. Просимо усунути вищезазначені невідповідності в документах та надати їх шляхом завантаження в електронну систему закупівель. - згідно пункту 7 Додатку 1, а саме: Гарантійний лист про те, що учасник не має встановлених судом порушень, стягнень неустойки, штрафу або пені по укладеним договорам за результатами аналогічних тендерних закупівель. Гарантійний лист відсутній. Просимо усунути вищезазначені невідповідності в документах та надати їх шляхом завантаження в електронну систему закупівель. - Додатку 3, а саме: Документ “Зобов’язання учасника” повинен бути складений і заповнений за наведеною формою. Додаток №3 відсутній. Просимо усунути вищезазначені невідповідності в документах та надати їх шляхом завантаження в електронну систему закупівель. - згідно пункту 10 Додатку 5, а саме: Документ про створення об’єднання учасників - у разі якщо пропозиція подається об’єднанням учасників. Інформація відсутня. Просимо усунути вищезазначені невідповідності в документах та надати їх шляхом завантаження в електронну систему закупівель. - згідно пункту 11 Додатку 5, а саме: Довідка про відсутність заборгованості з платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи, видана контролюючим органом, дійсна. Учасником надано Довідка про відсутність заборгованості з платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи від 12.06.2025 року №2405/5/09-19-13-06-20-Е для подання до Івано-Франківська обласна військова адміністрація дійсна до 20.06.2025 року. Просимо усунути вищезазначені невідповідності в документах та надати оновлену довідку шляхом завантаження в електронну систему закупівель. - згідно пункту 12 Додатку 5, а саме: Довідки з Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні, або пов’язані з корупцією правопорушення, видані контрагенту, його учаснику, керівнику, бенефіціарному власнику, фізичній особі-підприємцю. Учасником надано Інформаційна довідка з Єдиного державного реєстру осіб які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення на керівника ДОВГАНИЧ ВІТАЛІЙ ЯРОСЛАВОВИЧ Дата формування: 06.05.2025. Просимо усунути вищезазначені невідповідності в документах та надати Довідки з Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні, або пов’язані з корупцією правопорушення, оновлену, шляхом завантаження в електронну систему закупівель. - згідно пункту 15 Додатку 5, а саме: Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань (актуальний). Інформація відсутня. Просимо усунути вищезазначені невідповідності в документах та надати Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, шляхом завантаження в електронну систему закупівель. - згідно пункту 19 Додатку 5, а саме: Копія паспорта та довідки про присвоєння ідентифікаційного коду керівника. Інформація відсутня. Просимо усунути вищезазначені невідповідності в документах та надати їх шляхом завантаження в електронну систему закупівель. У разі, якщо учасник або переможець відповідно до норм чинного законодавства не зобов’язаний складати якийсь із вказаних в оголошенні документ, він надає лист-роз’яснення в довільній формі, у якому зазначає законодавчі підстави ненадання відповідних документів або копію/ї роз'яснення/нь державних органів. Для усунення зазначених невідповідностей Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями: вищевказаний перелік документів пропозиції в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом завантаження до документів пропозиції в електронному вигляді через електронну систему закупівель.
Шановний Учасник! З метою виконання вимог Оголошення, учаснику надається можливість дозавантажити відповідні документи, а саме: учасник закупівлі, пропозиція якого визнана електронною системою закупівель найбільш економічно вигідною, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей, повинен завантажити державному Замовнику документи, шляхом завантаження до документів пропозиції в електронному вигляді через електронну систему закупівель: - згідно пункту 2 Додатку 1, а саме: Доставка Товару Замовнику і його розвантаження здійснюється за рахунок Постачальника. Інформація погодження відсутня. Просимо усунути вищезазначені невідповідності в документах та надати їх шляхом завантаження в електронну систему закупівель. - згідно пункту 3 Додатку 1, а саме: При поставці Товару Постачальник в порядку ч.2 ст. 662 Цивільного кодексу України повинен передати Замовнику приналежні документи (документи, що підтверджують якість/відповідність товару, гарантійні зобов’язання перед Замовником). Інформація погодження відсутня. Просимо усунути вищезазначені невідповідності в документах та надати їх шляхом завантаження в електронну систему закупівель. - згідно пункту 4 Додатку 1, а саме: . Переможець оплачує усі витрати, пов’язані з пересилкою документів (договір, сертифікати, накладні і т.д.) через кур’єрську службу, з адресною доставкою («Нова пошта» або ін.). Інформація погодження відсутня. Просимо усунути вищезазначені невідповідності в документах та надати їх шляхом завантаження в електронну систему закупівель. - згідно пункту 7 Додатку 1, а саме: Гарантійний лист про те, що учасник не має встановлених судом порушень, стягнень неустойки, штрафу або пені по укладеним договорам за результатами аналогічних тендерних закупівель. Гарантійний лист відсутній. Просимо усунути вищезазначені невідповідності в документах та надати їх шляхом завантаження в електронну систему закупівель. - Додатку 3, а саме: Документ “Зобов’язання учасника” повинен бути складений і заповнений за наведеною формою. Додаток №3 відсутній. Просимо усунути вищезазначені невідповідності в документах та надати їх шляхом завантаження в електронну систему закупівель. - згідно пункту 1 Додатку 5, а саме: Для фізичної особи – підприємця: - скан-копія оригіналу (завірена копія) всіх сторінок паспорту, де є будь-які відмітки (у випадку, якщо такий паспорт оформлено у вигляді книжечки) або двостороння скан-копія оригіналу (завірена копія) ID-картки з додатком, що містить безконтактний електронний носій. Учасником надано скан копію ID-картки, однак додаток відсутній. Просимо усунути вищезазначені невідповідності в документах та надати їх шляхом завантаження в електронну систему закупівель. - згідно пункту 5 Додатку 5, а саме: Гарантійний лист (довідка), що постачальник не є юридичною особою — резидентом Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської республіки Іран державної форми власності, юридичною особою, створеною та/або зареєстрованою відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської республіки Іран, та/або юридичною особою, кінцевим бенефіціарним власником (власником) якої є резидент (резиденти) Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської республіки Іран, або фізичною особою (фізичною особою — підприємцем) — резидентом Російської Федерації/Республіки Білорусь/ Ісламської республіки Іран, або не є суб’єктом господарювання, що здійснює продаж товарів, робіт, послуг походженням з Російської Федерації/Республіки Білорусь/ Ісламської республіки Іран. Учасником надано гарантійний лист як юридична особа, але пропозиція подається як фізична особа - підприємець. Просимо усунути вищезазначені невідповідності в документах та надати коректний гарантійний лист (довідка), шляхом завантаження в електронну систему закупівель. - згідно пункту 10 Додатку 5, а саме: Документ про створення об’єднання учасників - у разі якщо пропозиція подається об’єднанням учасників. Інформація відсутня. Просимо усунути вищезазначені невідповідності в документах та надати їх шляхом завантаження в електронну систему закупівель. - згідно пункту 11 Додатку 5, а саме: Довідка про відсутність заборгованості з платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи, видана контролюючим органом, дійсна. Інформація відсутня. Просимо усунути вищезазначені невідповідності в документах та надати їх шляхом завантаження в електронну систему закупівель. - згідно пункту 12 Додатку 5, а саме: Довідки з Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні, або пов’язані з корупцією правопорушення, видані контрагенту, його учаснику, керівнику, бенефіціарному власнику, фізичній особі-підприємцю. Інформація відсутня. Просимо усунути вищезазначені невідповідності в документах та надати Довідки з Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні, або пов’язані з корупцією правопорушення, виданні не раніше дати оприлюднення оголошення, шляхом завантаження в електронну систему закупівель. - згідно пункту 14 Додатку 5, а саме: Виписка з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань. Інформація відсутня. Просимо усунути вищезазначені невідповідності в документах та надати їх шляхом завантаження в електронну систему закупівель. - згідно пункту 15 Додатку 5, а саме: Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань (актуальний). Учасником надано Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань на 06.11.2024 сформований на «Опендатабот». Просимо усунути вищезазначені невідповідності в документах та надати Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, належний, оновлений, шляхом завантаження в електронну систему закупівель. - згідно пункту 16 Додатку 5, а саме: Витяг з реєстру платників податку на додану вартість (якщо учасник є платником податку на додану вартість). Інформація відсутня. Просимо усунути вищезазначені невідповідності в документах та надати їх шляхом завантаження в електронну систему закупівель. - згідно пункту 17 Додатку 5, а саме: Витяг з реєстру платників єдиного податку та платіжне доручення про сплату єдиного податку, якщо контрагент є платником єдиного податку (якщо учасник є платником єдиного податку). Інформація відсутня. Просимо усунути вищезазначені невідповідності в документах та надати їх шляхом завантаження в електронну систему закупівель. - згідно пункту 18 Додатку 5, а саме: Наказ про призначення головного бухгалтера. Інформація відсутня. Просимо усунути вищезазначені невідповідності в документах та надати їх шляхом завантаження в електронну систему закупівель. - згідно пункту 20 Додатку 5, а саме: Заповнена інформація про учасника згідно Додатку 7. Інформація відсутня. Просимо усунути вищезазначені невідповідності в документах та надати їх шляхом завантаження в електронну систему закупівель. У разі, якщо учасник або переможець відповідно до норм чинного законодавства не зобов’язаний складати якийсь із вказаних в оголошенні документ, він надає лист-роз’яснення в довільній формі, у якому зазначає законодавчі підстави ненадання відповідних документів або копію/ї роз'яснення/нь державних органів. Для усунення зазначених невідповідностей Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями: вищевказаний перелік документів пропозиції в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом завантаження до документів пропозиції в електронному вигляді через електронну систему закупівель.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.