Закупівлю оголошено - 07-06-2025, 20:53. Дата останніх змін - 27-06-2025, 11:24

Д-4 Блоки дверні металеві 1030х2100 мм протипожежні; Д-12 Блоки дверні металеві 900х2100 мм; Д-7 Блоки дверні металопластикові 1500х2100 мм з ламінацією під ""Темний дуб""; Д-3 Блоки дверні металопластикова 1200х2100 мм з ламінацією під ""Темний дуб""; Д-5 Блоки дверні металеві 1500х2100 мм утеплені; Д-6 Блоки дверні металопластикові 1500х2100 мм з ламінацією під ""Темний дуб""; Д-1 Блоки дверні металеві 1200х2100 мм з терморозривом 11 мм з ламінованими МДФ накладками з обох сторін; Д-2 Блоки дверні металеві 1000х2100 мм з терморозривом 11 мм з ламінованими МДФ накладками з обох сторін; Д-11 Блоки дверні металеві 900х2100 мм протипожежні; (для об'єкту ""Нове будівництво 24 квартирного житлового будинку по вул. ** в м.Червоноград Львівської області. Коригування."")

Д-4 Блоки дверні металеві 1030х2100 мм протипожежні; Д-12 Блоки дверні металеві 900х2100 мм; Д-7 Блоки дверні металопластикові 1500х2100 мм з ламінаці... Державна закупівля - UA-2025-06-07-000456-a Д-4 Блоки дверні металеві 1030х2100 мм протипожежні; Д-12 Блоки дверні металеві 900х2100 мм; Д-7 Блоки дверні металопластикові 1500х2100 мм з ламінацією під ""Темний дуб""; Д-3 Блоки дверні металопластикова 1200х2100 мм з ламінацією під ""Темний дуб""; Д-5 Блоки дверні металеві 1500х2100 мм від замовника ВІЙСЬКОВА ЧАСТИНА Т0200 від 6/7/2025 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Оголошення про проведення.pdf
Закупівля: UA-2025-06-07-000456-a / на ProZorro / на DoZorro
Спрощена закупівля
Статус:Завершена закупівля
Бюджет:
1760412.44
1 760 412,44 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Товари
Мінімальний крок аукціону:8 802,06 UAH
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Розгляд пропозицій:Поступовий
Мінімальна кількість пропозицій:1
Наявність прекваліфікації:Ні
Замовник:ВІЙСЬКОВА ЧАСТИНА Т0200
ЄДРПОУ:33158337 Досьє YouControl
Контактна особа:Ростислав Мевша
Телефон:+380630209265
E-mail:rostislavmevsa@gmail.com
Місцезнаходження:
Україна
3



Період уточнень
Триває
Завершився
з 07-06-2025, 20:53
по 12-06-2025, 00:00
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 12-06-2025, 00:00
по 20-06-2025, 10:00
Аукціон Період аукціонів
Завершився
з 23-06-2025, 12:33
по 23-06-2025, 13:02

Спрощена закупівля застосовується відповідно до пункту 8 Особливостей здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 11.11.2022 № 1275 "Деякі питання здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану" (із змінами та доповненнями).

+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Завершено
Д-4 Блоки дверні металеві 1030 ...
1 760 412,44 UAH (з ПДВ)
Аукціон очікується з Аукціон очікується з Аукціон триває з Аукціон відбувся 23-06-2025, 12:33
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Д-4 Блоки дверні металеві 1030х2100 мм протипожежні

24
штука
Україна Відповідно до документації
по 01-09-2025
44221200-7
Двері


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Д-12 Блоки дверні металеві 900х2100 мм

24
штука
Україна Відповідно до документації
по 01-09-2025
44221200-7
Двері


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Д-7 Блоки дверні металопластикові 1500х2100 мм з ламінацією під "Темний дуб"

24
штука
Україна Відповідно до документації
по 01-09-2025
44221200-7
Двері


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Д-3 Блоки дверні металопластикові 1200х2100 мм з ламінацією під "Темний дуб"

8
штука
Україна Відповідно до документації
по 01-09-2025
44221200-7
Двері


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Д-5 Блоки дверні металеві 1500х2100 мм утеплені

2
штука
Україна Відповідно до документації
по 01-09-2025
44221200-7
Двері


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Д-6 Блоки дверні металопластикові 1500х2100 мм з ламінацією під "Темний дуб" утеплені

4
штука
Україна Відповідно до документації
по 01-09-2025
44221200-7
Двері


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Д-1 Блоки дверні металеві 1200х2100 мм з терморозривом 11 мм з ламінованими МДФ накладками з обох сторін

2
штука
Україна Відповідно до документації
по 01-09-2025
44221200-7
Двері


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Д-2 Блоки дверні металеві 1000х2100 мм з терморозривом 11 мм з ламінованими МДФ накладками з обох сторін

2
штука
Україна Відповідно до документації
по 01-09-2025
44221200-7
Двері


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Д-11 Блоки дверні металеві 900х2100 мм протипожежні

2
штука
Україна Відповідно до документації
по 01-09-2025
44221200-7
Двері


+-
Пропозиції

Кваліфікація Учасників

Інформація про Переможця
Протокол визначення переможця закупівлі та намір укласти договір про закупівлю.pdf
Рішення підписано
Ім'я:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГАЛІЦІЯ СТАЛЬ"   Досьє YouControl
Строк розгляду пропозиції:
з 24-06-2025 по 02-07-2025
Статус:
учасник виграв закупівлю
Контактна інформація:
Україна, Івано-Франківська область, Калуш, БОГДАНА ХМЕЛЬНИЦЬКОГО, будинок 40, квартира 79, 77300, Паночко Уляна
Остаточна пропозиція:
1 495 389,82 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
1 495 389,82 UAH, з ПДВ
Документи пропозиції:
Документи рішення:
Дата акцепта:
26-06-2025, 12:32

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей

Дата публікації: 25-06-25, 09:48:17
24

Шановний Учасник! З метою виконання вимог Оголошення, учаснику надається можливість дозавантажити відповідні документи, а саме: учасник закупівлі, пропозиція якого визнана електронною системою закупівель найбільш економічно вигідною, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей, повинен завантажити державному Замовнику документи, шляхом завантаження до документів пропозиції в електронному вигляді через електронну систему закупівель: - згідно пункту 2 Додатку 1, а саме: Доставка Товару Замовнику і його розвантаження здійснюється за рахунок Постачальника. Інформація погодження відсутня. Просимо усунути вищезазначені невідповідності в документах та надати їх шляхом завантаження в електронну систему закупівель. - згідно пункту 3 Додатку 1, а саме: При поставці Товару Постачальник в порядку ч.2 ст. 662 Цивільного кодексу України повинен передати Замовнику приналежні документи (документи, що підтверджують якість/відповідність товару, гарантійні зобов’язання перед Замовником). Інформація погодження відсутня. Просимо усунути вищезазначені невідповідності в документах та надати їх шляхом завантаження в електронну систему закупівель. - згідно пункту 4 Додатку 1, а саме: . Переможець оплачує усі витрати, пов’язані з пересилкою документів (договір, сертифікати, накладні і т.д.) через кур’єрську службу, з адресною доставкою («Нова пошта» або ін.). Інформація погодження відсутня. Просимо усунути вищезазначені невідповідності в документах та надати їх шляхом завантаження в електронну систему закупівель. - згідно пункту 7 Додатку 1, а саме: Гарантійний лист про те, що учасник не має встановлених судом порушень, стягнень неустойки, штрафу або пені по укладеним договорам за результатами аналогічних тендерних закупівель. Гарантійний лист відсутній. Просимо усунути вищезазначені невідповідності в документах та надати їх шляхом завантаження в електронну систему закупівель. - Додатку 3, а саме: Документ “Зобов’язання учасника” повинен бути складений і заповнений за наведеною формою. Додаток №3 відсутній. Просимо усунути вищезазначені невідповідності в документах та надати їх шляхом завантаження в електронну систему закупівель. - згідно пункту 10 Додатку 5, а саме: Документ про створення об’єднання учасників - у разі якщо пропозиція подається об’єднанням учасників. Інформація відсутня. Просимо усунути вищезазначені невідповідності в документах та надати їх шляхом завантаження в електронну систему закупівель. - згідно пункту 11 Додатку 5, а саме: Довідка про відсутність заборгованості з платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи, видана контролюючим органом, дійсна. Учасником надано Довідка про відсутність заборгованості з платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи від 12.06.2025 року №2405/5/09-19-13-06-20-Е для подання до Івано-Франківська обласна військова адміністрація дійсна до 20.06.2025 року. Просимо усунути вищезазначені невідповідності в документах та надати оновлену довідку шляхом завантаження в електронну систему закупівель. - згідно пункту 12 Додатку 5, а саме: Довідки з Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні, або пов’язані з корупцією правопорушення, видані контрагенту, його учаснику, керівнику, бенефіціарному власнику, фізичній особі-підприємцю. Учасником надано Інформаційна довідка з Єдиного державного реєстру осіб які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення на керівника ДОВГАНИЧ ВІТАЛІЙ ЯРОСЛАВОВИЧ Дата формування: 06.05.2025. Просимо усунути вищезазначені невідповідності в документах та надати Довідки з Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні, або пов’язані з корупцією правопорушення, оновлену, шляхом завантаження в електронну систему закупівель. - згідно пункту 15 Додатку 5, а саме: Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань (актуальний). Інформація відсутня. Просимо усунути вищезазначені невідповідності в документах та надати Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, шляхом завантаження в електронну систему закупівель. - згідно пункту 19 Додатку 5, а саме: Копія паспорта та довідки про присвоєння ідентифікаційного коду керівника. Інформація відсутня. Просимо усунути вищезазначені невідповідності в документах та надати їх шляхом завантаження в електронну систему закупівель. У разі, якщо учасник або переможець відповідно до норм чинного законодавства не зобов’язаний складати якийсь із вказаних в оголошенні документ, він надає лист-роз’яснення в довільній формі, у якому зазначає законодавчі підстави ненадання відповідних документів або копію/ї роз'яснення/нь державних органів. Для усунення зазначених невідповідностей Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями: вищевказаний перелік документів пропозиції в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом завантаження до документів пропозиції в електронному вигляді через електронну систему закупівель.

Кінцева дата та час усунення невідповідностей: 26-06-25, 09:48:17
Договір
Договір опубліковано
Системний номер договору:
UA-2025-06-07-000456-a-a1
Номер договору:
226/30D
Дата підписання договору:
27-06-2025, 11:05
Строк дії договору:
з 27-06-2025 по 31-12-2025
Опис договору:
У зв'язку із внесенням змін до Календарного графіку виконання робіт з будівництва 24 квартирного житлового будинку у м.Шептицький Львівської області на 2025 рік, відповідно до п.9.1 та п.14.2 Державного контракту (договір) про закупівлю товарів №226/30D від 27.06.2025 (далі Договір) уклали цю додаткову угоду (далі - Додаткова угода) до Договору про таке: 1. Внести зміни до п.6.1 Договору, та викласти його в наступній редакції: "6.1. Строк поставки товару: до 11.10.2025р."
1 495 389,82 UAH
Ціна договору
1 246 158,18 UAH
Ціна договору без ПДВ
Інформація про Учасника
Протокол відхилення тендерної пропозиції/пропозиції.pdf
Рішення підписано
Ім'я:
ФОП ПАНОЧКО УЛЯНА ЯРОСЛАВІВНА   Досьє YouControl
Строк розгляду пропозиції:
з 23-06-2025 по 01-07-2025
Статус:
кваліфікаційна комісія відмовила переможцю
Причина дискваліфікації:
Контактна інформація:
Україна, Львівська область, Бібрка, Україна, 81220, Львівська обл., Львівський р-н, село Малі Ланки, вулиця Франка, будинок 66, 81220, Уляна Паночко
Остаточна пропозиція:
1 171 927 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
1 171 927 UAH, з ПДВ
Документи пропозиції:
Документи рішення:

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей

Дата публікації: 23-06-25, 17:24:57
24

Шановний Учасник! З метою виконання вимог Оголошення, учаснику надається можливість дозавантажити відповідні документи, а саме: учасник закупівлі, пропозиція якого визнана електронною системою закупівель найбільш економічно вигідною, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей, повинен завантажити державному Замовнику документи, шляхом завантаження до документів пропозиції в електронному вигляді через електронну систему закупівель: - згідно пункту 2 Додатку 1, а саме: Доставка Товару Замовнику і його розвантаження здійснюється за рахунок Постачальника. Інформація погодження відсутня. Просимо усунути вищезазначені невідповідності в документах та надати їх шляхом завантаження в електронну систему закупівель. - згідно пункту 3 Додатку 1, а саме: При поставці Товару Постачальник в порядку ч.2 ст. 662 Цивільного кодексу України повинен передати Замовнику приналежні документи (документи, що підтверджують якість/відповідність товару, гарантійні зобов’язання перед Замовником). Інформація погодження відсутня. Просимо усунути вищезазначені невідповідності в документах та надати їх шляхом завантаження в електронну систему закупівель. - згідно пункту 4 Додатку 1, а саме: . Переможець оплачує усі витрати, пов’язані з пересилкою документів (договір, сертифікати, накладні і т.д.) через кур’єрську службу, з адресною доставкою («Нова пошта» або ін.). Інформація погодження відсутня. Просимо усунути вищезазначені невідповідності в документах та надати їх шляхом завантаження в електронну систему закупівель. - згідно пункту 7 Додатку 1, а саме: Гарантійний лист про те, що учасник не має встановлених судом порушень, стягнень неустойки, штрафу або пені по укладеним договорам за результатами аналогічних тендерних закупівель. Гарантійний лист відсутній. Просимо усунути вищезазначені невідповідності в документах та надати їх шляхом завантаження в електронну систему закупівель. - Додатку 3, а саме: Документ “Зобов’язання учасника” повинен бути складений і заповнений за наведеною формою. Додаток №3 відсутній. Просимо усунути вищезазначені невідповідності в документах та надати їх шляхом завантаження в електронну систему закупівель. - згідно пункту 1 Додатку 5, а саме: Для фізичної особи – підприємця: - скан-копія оригіналу (завірена копія) всіх сторінок паспорту, де є будь-які відмітки (у випадку, якщо такий паспорт оформлено у вигляді книжечки) або двостороння скан-копія оригіналу (завірена копія) ID-картки з додатком, що містить безконтактний електронний носій. Учасником надано скан копію ID-картки, однак додаток відсутній. Просимо усунути вищезазначені невідповідності в документах та надати їх шляхом завантаження в електронну систему закупівель. - згідно пункту 5 Додатку 5, а саме: Гарантійний лист (довідка), що постачальник не є юридичною особою — резидентом Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської республіки Іран державної форми власності, юридичною особою, створеною та/або зареєстрованою відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської республіки Іран, та/або юридичною особою, кінцевим бенефіціарним власником (власником) якої є резидент (резиденти) Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської республіки Іран, або фізичною особою (фізичною особою — підприємцем) — резидентом Російської Федерації/Республіки Білорусь/ Ісламської республіки Іран, або не є суб’єктом господарювання, що здійснює продаж товарів, робіт, послуг походженням з Російської Федерації/Республіки Білорусь/ Ісламської республіки Іран. Учасником надано гарантійний лист як юридична особа, але пропозиція подається як фізична особа - підприємець. Просимо усунути вищезазначені невідповідності в документах та надати коректний гарантійний лист (довідка), шляхом завантаження в електронну систему закупівель. - згідно пункту 10 Додатку 5, а саме: Документ про створення об’єднання учасників - у разі якщо пропозиція подається об’єднанням учасників. Інформація відсутня. Просимо усунути вищезазначені невідповідності в документах та надати їх шляхом завантаження в електронну систему закупівель. - згідно пункту 11 Додатку 5, а саме: Довідка про відсутність заборгованості з платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи, видана контролюючим органом, дійсна. Інформація відсутня. Просимо усунути вищезазначені невідповідності в документах та надати їх шляхом завантаження в електронну систему закупівель. - згідно пункту 12 Додатку 5, а саме: Довідки з Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні, або пов’язані з корупцією правопорушення, видані контрагенту, його учаснику, керівнику, бенефіціарному власнику, фізичній особі-підприємцю. Інформація відсутня. Просимо усунути вищезазначені невідповідності в документах та надати Довідки з Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні, або пов’язані з корупцією правопорушення, виданні не раніше дати оприлюднення оголошення, шляхом завантаження в електронну систему закупівель. - згідно пункту 14 Додатку 5, а саме: Виписка з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань. Інформація відсутня. Просимо усунути вищезазначені невідповідності в документах та надати їх шляхом завантаження в електронну систему закупівель. - згідно пункту 15 Додатку 5, а саме: Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань (актуальний). Учасником надано Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань на 06.11.2024 сформований на «Опендатабот». Просимо усунути вищезазначені невідповідності в документах та надати Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, належний, оновлений, шляхом завантаження в електронну систему закупівель. - згідно пункту 16 Додатку 5, а саме: Витяг з реєстру платників податку на додану вартість (якщо учасник є платником податку на додану вартість). Інформація відсутня. Просимо усунути вищезазначені невідповідності в документах та надати їх шляхом завантаження в електронну систему закупівель. - згідно пункту 17 Додатку 5, а саме: Витяг з реєстру платників єдиного податку та платіжне доручення про сплату єдиного податку, якщо контрагент є платником єдиного податку (якщо учасник є платником єдиного податку). Інформація відсутня. Просимо усунути вищезазначені невідповідності в документах та надати їх шляхом завантаження в електронну систему закупівель. - згідно пункту 18 Додатку 5, а саме: Наказ про призначення головного бухгалтера. Інформація відсутня. Просимо усунути вищезазначені невідповідності в документах та надати їх шляхом завантаження в електронну систему закупівель. - згідно пункту 20 Додатку 5, а саме: Заповнена інформація про учасника згідно Додатку 7. Інформація відсутня. Просимо усунути вищезазначені невідповідності в документах та надати їх шляхом завантаження в електронну систему закупівель. У разі, якщо учасник або переможець відповідно до норм чинного законодавства не зобов’язаний складати якийсь із вказаних в оголошенні документ, він надає лист-роз’яснення в довільній формі, у якому зазначає законодавчі підстави ненадання відповідних документів або копію/ї роз'яснення/нь державних органів. Для усунення зазначених невідповідностей Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями: вищевказаний перелік документів пропозиції в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом завантаження до документів пропозиції в електронному вигляді через електронну систему закупівель.

Кінцева дата та час усунення невідповідностей: 24-06-25, 17:24:57

Пропозиції Учасників

Пропозицію подав:
ФОП ПАНОЧКО УЛЯНА ЯРОСЛАВІВНА   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
1 171 927 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
1 171 927 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
-
Підпис:
підписано
Дата та час подання пропозиції:
20-06-2025, 09:59:26
Документи:
Тип документа:

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

Пропозицію подав:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГАЛІЦІЯ СТАЛЬ"   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
1 495 389,82 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
1 495 389,82 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
-
Підпис:
підписано
Дата та час подання пропозиції:
20-06-2025, 09:58:49
Документи:
Тип документа:

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

Пропозицію подав:
ТОВ "БУДВІКСІМ"   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
1 698 999,79 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
1 698 999,79 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
-
Підпис:
підписано
Дата та час подання пропозиції:
19-06-2025, 22:17:13
Документи:
Тип документа:

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

+ -
Документи тендеру
Тип документа: Тендерна документація
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Тендерна документація
    публічний Видалено07-06-2025, 20:53:20
    Тендерна документація
    публічнийЕкспортовано:11-06-2025, 19:01:56
      Тип документа: Проект договору
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Проект договору
        публічнийЕкспортовано:07-06-2025, 20:53:20
          Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
            Файл
            Тип
            Приватність
            Стан
            Дата та час
            Дії
            Оголошення про проведення закупівлі
            публічний Видалено07-06-2025, 20:54:46
            Оголошення про проведення закупівлі
            публічнийЕкспортовано:11-06-2025, 19:05:09
              ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ