Спрощена закупівля застосовується відповідно до пункту 8 Особливостей здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 11.11.2022 № 1275 "Деякі питання здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану" (із змінами та доповненнями).
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 1 018 336,06 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 5 091,68 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Розгляд пропозицій: | Поступовий |
| Мінімальна кількість пропозицій: | 1 |
| Наявність прекваліфікації: | Ні |
| Замовник: | ВІЙСЬКОВА ЧАСТИНА Т0200 |
| ЄДРПОУ: | 33158337 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Ростислав Мевша |
| Телефон: | +380630209265 |
| E-mail: | rostislavmevsa@gmail.com |
| Місцезнаходження: | Україна |
2 |
Шановний Учасник! З метою виконання вимог Оголошення, учаснику надається можливість дозавантажити відповідні документи, а саме: учасник закупівлі, пропозиція якого визнана електронною системою закупівель найбільш економічно вигідною, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей, повинен завантажити державному Замовнику документи, шляхом завантаження до документів пропозиції в електронному вигляді через електронну систему закупівель: - згідно пункту 9 Додатку 5, а саме - Статут підприємства з усіма додатками та змінами (остання редакція) та опис, виданий державним реєстратором про прийняття документів для проведення державної реєстрації. Інформація відсутня. Учасником завантажено файл «Реєстраційні документи» однак даний файл не відкривається та висвітлює помилку «файл пошкоджено». Просимо усунути вищезазначені невідповідності в документах та надати їх шляхом завантаження в електронну систему закупівель. - згідно пункту 11 Додатку 5, а саме - Довідка про відсутність заборгованості з платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи, видана контролюючим органом, дійсна. Учасником подано Довідку №5413/20-40-13-11-22 дійсна до 21.06.2025 року для подання до ВІЙСЬКОВА ЧАСТИНА А-2183. Просимо усунути вищезазначені невідповідності в документах та надати належну оновлену довідку шляхом завантаження в електронну систему закупівель. - згідно пункту 12 Додатку 5, а саме - Довідки з Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні, або пов’язані з корупцією правопорушення, видані контрагенту, його учаснику, керівнику, бенефіціарному власнику, фізичній особі-підприємцю. Інформація відсутня. Довідки видані контрагенту, його учаснику, керівнику, бенефіціарному власнику, фізичній особі-підприємцю – відсутні. Просимо усунути вищезазначені невідповідності в документах та надати Довідки з Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні, або пов’язані з корупцією правопорушення, оновлену, шляхом завантаження в електронну систему закупівель. - згідно пункту 13 Додатку 5, а саме - Довідки про відсутність судимості, видана учаснику, керівнику, бенефіціарному власнику, фізичній особі-підприємцю. Інформація відсутня. Довідки видані контрагенту, його учаснику, керівнику, бенефіціарному власнику, фізичній особі-підприємцю – відсутні. Просимо усунути вищезазначені невідповідності в документах та надати оновлені довідки шляхом завантаження в електронну систему закупівель - згідно пункту 15 Додатку 5, а саме - Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань (актуальний). Інформація відсутня. Учасником завантажено файл «Реєстраційні документи» однак даний файл не відкривається та висвітлю «файл пошкоджено». Просимо усунути вищезазначені невідповідності в документах та надати актуальний Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, шляхом завантаження в електронну систему закупівель. - згідно пункту 16 Додатку 5, а саме - Витяг з реєстру платників податку на додану вартість (якщо учасник є платником податку на додану вартість). Інформація відсутня. Просимо усунути вищезазначені невідповідності в документах та надати шляхом завантаження в електронну систему закупівель. - згідно пункту 17 Додатку 5, а саме - Витяг з реєстру платників єдиного податку та платіжне доручення про сплату єдиного податку, якщо контрагент є платником єдиного податку (якщо учасник є платником єдиного податку). Просимо усунути вищезазначені невідповідності в документах та надати шляхом завантаження в електронну систему закупівель. -згідно пункту 21 Додатку 5, а саме - Інформаційна довідка з Єдиного реєстру підприємств, щодо яких порушено провадження у справі про банкрутство. Інформація відсутня. Просимо усунути вищезазначені невідповідності в документах та надати оновлену довідку шляхом завантаження в електронну систему закупівель. У разі, якщо учасник або переможець відповідно до норм чинного законодавства не зобов’язаний складати якийсь із вказаних в оголошенні документ, він надає лист-роз’яснення в довільній формі, у якому зазначає законодавчі підстави ненадання відповідних документів або копію/ї роз'яснення/нь державних органів
Шановний Учасник! З метою виконання вимог Оголошення, учаснику надається можливість дозавантажити відповідні документи, а саме: учасник закупівлі, пропозиція якого визнана електронною системою закупівель найбільш економічно вигідною, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей, повинен завантажити державному Замовнику документи, шляхом завантаження до документів пропозиції в електронному вигляді через електронну систему закупівель: - згідно пункту 2 Додатку 1, а саме - Доставка Товару Замовнику і його розвантаження здійснюється за рахунок Постачальника. Інформація погодження відсутня. Просимо усунути вищезазначені невідповідності в документах та надати їх шляхом завантаження в електронну систему закупівель. - згідно пункту 3 Додатку 1, а саме - При поставці Товару Постачальник в порядку ч.2 ст. 662 Цивільного кодексу України повинен передати Замовнику приналежні документи (документи, що підтверджують якість/відповідність товару, гарантійні зобов’язання перед Замовником). Інформація погодження відсутня. Просимо усунути вищезазначені невідповідності в документах та надати їх шляхом завантаження в електронну систему закупівель. - згідно пункту 4 Додатку 1, а саме - . Переможець оплачує усі витрати, пов’язані з пересилкою документів (договір, сертифікати, накладні і т.д.) через кур’єрську службу, з адресною доставкою («Нова пошта» або ін.). Інформація погодження відсутня. Просимо усунути вищезазначені невідповідності в документах та надати їх шляхом завантаження в електронну систему закупівель. - згідно пункту 7 Додатку 1, а саме - Гарантійний лист про те, що учасник не має встановлених судом порушень, стягнень неустойки, штрафу або пені по укладеним договорам за результатами аналогічних тендерних закупівель. Гарантійний лист відсутній. Просимо усунути вищезазначені невідповідності в документах та надати їх шляхом завантаження в електронну систему закупівель. - згідно пункту 5 Додатку 5, а саме - Гарантійний лист (довідка), що постачальник не є юридичною особою — резидентом Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської республіки Іран державної форми власності, юридичною особою, створеною та/або зареєстрованою відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської республіки Іран, та/або юридичною особою, кінцевим бенефіціарним власником (власником) якої є резидент (резиденти) Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської республіки Іран, або фізичною особою (фізичною особою — підприємцем) — резидентом Російської Федерації/Республіки Білорусь/ Ісламської республіки Іран, або не є суб’єктом господарювання, що здійснює продаж товарів, робіт, послуг походженням з Російської Федерації/Республіки Білорусь/ Ісламської республіки Іран. Учасником надано гарантійний лист-довідка згідно якої «ТОВ «АЛМЕТ» є юридичною особою - резидентом Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської республіки Іран державної форми власності….». Прошу підтвердити чи спростувати дану інформацію надавши гарантійний лист (довідку) належну шляхом завантаження в електронну систему закупівель. - згідно пункту 7 Додатку 5, а саме - Заповнена цінова пропозиція згідно Додатку 2. Учасником подано цінову пропозицію однак найменування товару відмінне від найменування товару поданої учасником у технічній специфікації. Просимо підтвердити відповідність товару вимогам даної закупівлі шляхом завантаження в електронну систему закупівель. - згідно пункту 9 Додатку 5, а саме - Статут підприємства з усіма додатками та змінами (остання редакція) та опис, виданий державним реєстратором про прийняття документів для проведення державної реєстрації. Опис надається, якщо нова редакція статуту зареєстрована після 01.01.2016. Учасником подано копію СТАТУТ ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «АЛМЕТ» (нова редакція) від 12.10.2023 року, однак опис не надано. Просимо усунути вищезазначені невідповідності в документах та надати їх шляхом завантаження в електронну систему закупівель. - згідно пункту 10 Додатку 5, а саме - Документ про створення об’єднання учасників - у разі якщо пропозиція подається об’єднанням учасників. Інформація відсутня. Просимо усунути вищезазначені невідповідності в документах та надати їх шляхом завантаження в електронну систему закупівель. - згідно пункту 11 Додатку 5, а саме - Довідка про відсутність заборгованості з платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи, видана контролюючим органом, дійсна. Інформація відсутня. Просимо усунути вищезазначені невідповідності в документах та надати оновлену довідку шляхом завантаження в електронну систему закупівель. - згідно пункту 12 Додатку 5, а саме - Довідки з Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні, або пов’язані з корупцією правопорушення, видані контрагенту, його учаснику, керівнику, бенефіціарному власнику, фізичній особі-підприємцю. Учасником надано Інформаційна довідка з Єдиного державного реєстру осіб які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення на юрособу ТОВ «АЛМЕТ» дата формування: 29.05.2025, та кервіника ГОРДИНЯК Леся Євгенівна дата формування 13.05.2025. Довідки видані учаснику, бенефіціарному власнику – відсутні. Просимо усунути вищезазначені невідповідності в документах та надати Довідки з Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні, або пов’язані з корупцією правопорушення, оновлену, шляхом завантаження в електронну систему закупівель. - згідно пункту 13 Додатку 5, а саме - Довідки про відсутність судимості, видана учаснику, керівнику, бенефіціарному власнику, фізичній особі-підприємцю. Інформація відсутня. Просимо усунути вищезазначені невідповідності в документах та надати оновлені довідки шляхом завантаження в електронну систему закупівель - згідно пункту 15 Додатку 5, а саме - Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань (актуальний). Інформація відсутня. Учасником завантажено файл з назвою «Витяг з ЄДР від 13.10.2023р.» однак по факту завантажено ВИПИСКА з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань. Просимо усунути вищезазначені невідповідності в документах та надати актуальний Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, шляхом завантаження в електронну систему закупівель. -згідно пункту 21 Додатку 5, а саме - Інформаційна довідка з Єдиного реєстру підприємств, щодо яких порушено провадження у справі про банкрутство. Інформація відсутня. Просимо усунути вищезазначені невідповідності в документах та надати оновлену довідку шляхом завантаження в електронну систему закупівель. У разі, якщо учасник або переможець відповідно до норм чинного законодавства не зобов’язаний складати якийсь із вказаних в оголошенні документ, він надає лист-роз’яснення в довільній формі, у якому зазначає законодавчі підстави ненадання відповідних документів або копію/ї роз'яснення/нь державних органів.
Шановний Учасник! З метою виконання вимог Оголошення, учаснику надається можливість дозавантажити відповідні документи, а саме: учасник закупівлі, пропозиція якого визнана електронною системою закупівель найбільш економічно вигідною, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей, повинен завантажити державному Замовнику документи, шляхом завантаження до документів пропозиції в електронному вигляді через електронну систему закупівель: - згідно пункту 10 Додатку 5, а саме - Документ про створення об’єднання учасників - у разі якщо пропозиція подається об’єднанням учасників. Інформація відсутня. Просимо усунути вищезазначені невідповідності в документах та надати їх шляхом завантаження в електронну систему закупівель. - згідно пункту 19 Додатку 5, а саме -Копія паспорта та довідки про присвоєння ідентифікаційного коду керівника. Учасником надано завірену копію ID-картки, однак відсутній додаток - витяг з реєстру територіальної громади. Просимо усунути вищезазначені невідповідності в документах та надати їх шляхом завантаження в електронну систему закупівель. -згідно пункту 21 Додатку 5, а саме: Інформаційна довідка з Єдиного реєстру підприємств, щодо яких порушено провадження у справі про банкрутство. Учасником надана Інформаційна довідка про перебування суб’єкта у процедурі банкрутства, дата формування 11.02.2025 року. Просимо усунути вищезазначені невідповідності в документах та надати оновлену довідку шляхом завантаження в електронну систему закупівель. У разі, якщо учасник або переможець відповідно до норм чинного законодавства не зобов’язаний складати якийсь із вказаних в оголошенні документ, він надає лист-роз’яснення в довільній формі, у якому зазначає законодавчі підстави ненадання відповідних документів або копію/ї роз'яснення/нь державних органів
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.