Закупівлю оголошено - 07-06-2025, 20:27. Дата останніх змін - 07-07-2025, 12:23

Металочерепиця ARAD Classic 350 0,5 мм поліестер мат крупнозернистий; Сталь листова оцинкована 0,6 мм; Сталь листова оцинкована, товщина 0,7 мм; (для об'єкту ""Нове будівництво 24 квартирного житлового будинку по вул. ** в м.Червоноград Львівської області. Коригування."")

Металочерепиця ARAD Classic 350 0,5 мм поліестер мат крупнозернистий; Сталь листова оцинкована 0,6 мм; Сталь листова оцинкована, товщина 0,7 мм; (для ... Державна закупівля - UA-2025-06-07-000452-a Металочерепиця ARAD Classic 350 0,5 мм поліестер мат крупнозернистий; Сталь листова оцинкована 0,6 мм; Сталь листова оцинкована, товщина 0,7 мм; (для об'єкту ""Нове будівництво 24 квартирного житлового будинку по вул. ** в м.Червоноград Львівської області. Коригування."") від замовника ВІЙСЬКОВА ЧАСТИНА Т0200 від 6/7/2025 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Оголошення про проведення.pdf
Закупівля: UA-2025-06-07-000452-a / на ProZorro / на DoZorro
Період уточнень
Триває
Завершився
з 07-06-2025, 20:27
по 12-06-2025, 00:00
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 12-06-2025, 00:00
по 20-06-2025, 10:00
Аукціон Період аукціонів
Завершився
з 23-06-2025, 12:59
по 23-06-2025, 13:28

Спрощена закупівля застосовується відповідно до пункту 8 Особливостей здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 11.11.2022 № 1275 "Деякі питання здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану" (із змінами та доповненнями).

Спрощена закупівля
Статус:Завершена закупівля
Бюджет:
1018336.06
1 018 336,06 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Товари
Мінімальний крок аукціону:5 091,68 UAH
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Розгляд пропозицій:Поступовий
Мінімальна кількість пропозицій:1
Наявність прекваліфікації:Ні
Замовник:ВІЙСЬКОВА ЧАСТИНА Т0200
ЄДРПОУ:33158337 Досьє YouControl
Контактна особа:Ростислав Мевша
Телефон:+380630209265
E-mail:rostislavmevsa@gmail.com
Місцезнаходження:
Україна
2



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Завершено
Металочерепиця ARAD Classic 35 ...
1 018 336,06 UAH (з ПДВ)
Аукціон очікується з Аукціон очікується з Аукціон триває з Аукціон відбувся 23-06-2025, 12:59
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Металочерепиця ARAD Classic 350 0,5 мм поліестер (МАТ) крупнозернистий

1 172,90
метр квадратний
Україна Відповідно до документації
по 01-09-2025
44330000-2
Будівельні прути, стрижні, дроти та профілі


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Сталь листова оцинкована 0,6 мм

279,60
метр квадратний
Україна Відповідно до документації
по 01-09-2025
44330000-2
Будівельні прути, стрижні, дроти та профілі


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Сталь листова оцинкована 0,7 мм

1 647
кілограм
Україна Відповідно до документації
по 01-09-2025
44330000-2
Будівельні прути, стрижні, дроти та профілі


+-
Пропозиції

Кваліфікація Учасників

Інформація про Переможця
Протокол визначення переможця закупівлі та намір укласти договір про закупівлю.pdf
Рішення підписано
Ім'я:
ТОВ "Руф Профіль Групп"   Досьє YouControl
Строк розгляду пропозиції:
з 28-06-2025 по 05-07-2025
Статус:
учасник виграв закупівлю
Контактна інформація:
Україна, Харківська область, м. Харків, м. Харків, вул. Олександра Шпейєра, буд. 66, 61010, Охріменко Олександр Іванич
Остаточна пропозиція:
747 455,16 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
747 455,16 UAH, з ПДВ
Документи пропозиції:
Документи рішення:
Дата акцепта:
04-07-2025, 10:20

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей

Дата публікації: 02-07-25, 19:49:34
24

Шановний Учасник! З метою виконання вимог Оголошення, учаснику надається можливість дозавантажити відповідні документи, а саме: учасник закупівлі, пропозиція якого визнана електронною системою закупівель найбільш економічно вигідною, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей, повинен завантажити державному Замовнику документи, шляхом завантаження до документів пропозиції в електронному вигляді через електронну систему закупівель: - згідно пункту 9 Додатку 5, а саме - Статут підприємства з усіма додатками та змінами (остання редакція) та опис, виданий державним реєстратором про прийняття документів для проведення державної реєстрації. Інформація відсутня. Учасником завантажено файл «Реєстраційні документи» однак даний файл не відкривається та висвітлює помилку «файл пошкоджено». Просимо усунути вищезазначені невідповідності в документах та надати їх шляхом завантаження в електронну систему закупівель. - згідно пункту 11 Додатку 5, а саме - Довідка про відсутність заборгованості з платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи, видана контролюючим органом, дійсна. Учасником подано Довідку №5413/20-40-13-11-22 дійсна до 21.06.2025 року для подання до ВІЙСЬКОВА ЧАСТИНА А-2183. Просимо усунути вищезазначені невідповідності в документах та надати належну оновлену довідку шляхом завантаження в електронну систему закупівель. - згідно пункту 12 Додатку 5, а саме - Довідки з Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні, або пов’язані з корупцією правопорушення, видані контрагенту, його учаснику, керівнику, бенефіціарному власнику, фізичній особі-підприємцю. Інформація відсутня. Довідки видані контрагенту, його учаснику, керівнику, бенефіціарному власнику, фізичній особі-підприємцю – відсутні. Просимо усунути вищезазначені невідповідності в документах та надати Довідки з Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні, або пов’язані з корупцією правопорушення, оновлену, шляхом завантаження в електронну систему закупівель. - згідно пункту 13 Додатку 5, а саме - Довідки про відсутність судимості, видана учаснику, керівнику, бенефіціарному власнику, фізичній особі-підприємцю. Інформація відсутня. Довідки видані контрагенту, його учаснику, керівнику, бенефіціарному власнику, фізичній особі-підприємцю – відсутні. Просимо усунути вищезазначені невідповідності в документах та надати оновлені довідки шляхом завантаження в електронну систему закупівель - згідно пункту 15 Додатку 5, а саме - Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань (актуальний). Інформація відсутня. Учасником завантажено файл «Реєстраційні документи» однак даний файл не відкривається та висвітлю «файл пошкоджено». Просимо усунути вищезазначені невідповідності в документах та надати актуальний Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, шляхом завантаження в електронну систему закупівель. - згідно пункту 16 Додатку 5, а саме - Витяг з реєстру платників податку на додану вартість (якщо учасник є платником податку на додану вартість). Інформація відсутня. Просимо усунути вищезазначені невідповідності в документах та надати шляхом завантаження в електронну систему закупівель. - згідно пункту 17 Додатку 5, а саме - Витяг з реєстру платників єдиного податку та платіжне доручення про сплату єдиного податку, якщо контрагент є платником єдиного податку (якщо учасник є платником єдиного податку). Просимо усунути вищезазначені невідповідності в документах та надати шляхом завантаження в електронну систему закупівель. -згідно пункту 21 Додатку 5, а саме - Інформаційна довідка з Єдиного реєстру підприємств, щодо яких порушено провадження у справі про банкрутство. Інформація відсутня. Просимо усунути вищезазначені невідповідності в документах та надати оновлену довідку шляхом завантаження в електронну систему закупівель. У разі, якщо учасник або переможець відповідно до норм чинного законодавства не зобов’язаний складати якийсь із вказаних в оголошенні документ, він надає лист-роз’яснення в довільній формі, у якому зазначає законодавчі підстави ненадання відповідних документів або копію/ї роз'яснення/нь державних органів

Кінцева дата та час усунення невідповідностей: 03-07-25, 19:49:34
Договір
Договір опубліковано
Системний номер договору:
UA-2025-06-07-000452-a-a1
Номер договору:
250/30D
Дата підписання договору:
07-07-2025, 12:21
Строк дії договору:
з 07-07-2025 по 31-12-2025
Опис договору:
У зв'язку із внесенням змін до Календарного графіку виконання робіт з будівництва 24 квартирного житлового будинку у м.Шептицький Львівської області на 2025 рік, відповідно до п.9.1 та п.14.2 Державного контракту (договір) про закупівлю товарів №250/30D від 07.07.2025 (далі Договір) уклали цю додаткову угоду (далі - Додаткова угода) до Договору про таке: 1. Внести зміни до п.6.1 Договору, та викласти його в наступній редакції: "6.1. Строк поставки товару: до 11.10.2025р."
747 455,16 UAH
Ціна договору
622 879,30 UAH
Ціна договору без ПДВ
Інформація про Учасника
Протокол відхилення тендерної пропозиції/пропозиції.pdf
Рішення підписано
Ім'я:
ТОВ "АЛМЕТ"   Досьє YouControl
Строк розгляду пропозиції:
з 25-06-2025 по 03-07-2025
Статус:
кваліфікаційна комісія відмовила переможцю
Причина дискваліфікації:
Контактна інформація:
Україна, Львівська область, місто львів, ВУЛИЦЯ ВОДОГІННА будинок 2 офіс 223, 79017, Леся Гординяк
Остаточна пропозиція:
512 000 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
533 526,60 UAH, з ПДВ
Документи пропозиції:
Документи рішення:

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей

Дата публікації: 26-06-25, 10:39:34
24

Шановний Учасник! З метою виконання вимог Оголошення, учаснику надається можливість дозавантажити відповідні документи, а саме: учасник закупівлі, пропозиція якого визнана електронною системою закупівель найбільш економічно вигідною, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей, повинен завантажити державному Замовнику документи, шляхом завантаження до документів пропозиції в електронному вигляді через електронну систему закупівель: - згідно пункту 2 Додатку 1, а саме - Доставка Товару Замовнику і його розвантаження здійснюється за рахунок Постачальника. Інформація погодження відсутня. Просимо усунути вищезазначені невідповідності в документах та надати їх шляхом завантаження в електронну систему закупівель. - згідно пункту 3 Додатку 1, а саме - При поставці Товару Постачальник в порядку ч.2 ст. 662 Цивільного кодексу України повинен передати Замовнику приналежні документи (документи, що підтверджують якість/відповідність товару, гарантійні зобов’язання перед Замовником). Інформація погодження відсутня. Просимо усунути вищезазначені невідповідності в документах та надати їх шляхом завантаження в електронну систему закупівель. - згідно пункту 4 Додатку 1, а саме - . Переможець оплачує усі витрати, пов’язані з пересилкою документів (договір, сертифікати, накладні і т.д.) через кур’єрську службу, з адресною доставкою («Нова пошта» або ін.). Інформація погодження відсутня. Просимо усунути вищезазначені невідповідності в документах та надати їх шляхом завантаження в електронну систему закупівель. - згідно пункту 7 Додатку 1, а саме - Гарантійний лист про те, що учасник не має встановлених судом порушень, стягнень неустойки, штрафу або пені по укладеним договорам за результатами аналогічних тендерних закупівель. Гарантійний лист відсутній. Просимо усунути вищезазначені невідповідності в документах та надати їх шляхом завантаження в електронну систему закупівель. - згідно пункту 5 Додатку 5, а саме - Гарантійний лист (довідка), що постачальник не є юридичною особою — резидентом Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської республіки Іран державної форми власності, юридичною особою, створеною та/або зареєстрованою відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської республіки Іран, та/або юридичною особою, кінцевим бенефіціарним власником (власником) якої є резидент (резиденти) Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської республіки Іран, або фізичною особою (фізичною особою — підприємцем) — резидентом Російської Федерації/Республіки Білорусь/ Ісламської республіки Іран, або не є суб’єктом господарювання, що здійснює продаж товарів, робіт, послуг походженням з Російської Федерації/Республіки Білорусь/ Ісламської республіки Іран. Учасником надано гарантійний лист-довідка згідно якої «ТОВ «АЛМЕТ» є юридичною особою - резидентом Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської республіки Іран державної форми власності….». Прошу підтвердити чи спростувати дану інформацію надавши гарантійний лист (довідку) належну шляхом завантаження в електронну систему закупівель. - згідно пункту 7 Додатку 5, а саме - Заповнена цінова пропозиція згідно Додатку 2. Учасником подано цінову пропозицію однак найменування товару відмінне від найменування товару поданої учасником у технічній специфікації. Просимо підтвердити відповідність товару вимогам даної закупівлі шляхом завантаження в електронну систему закупівель. - згідно пункту 9 Додатку 5, а саме - Статут підприємства з усіма додатками та змінами (остання редакція) та опис, виданий державним реєстратором про прийняття документів для проведення державної реєстрації. Опис надається, якщо нова редакція статуту зареєстрована після 01.01.2016. Учасником подано копію СТАТУТ ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «АЛМЕТ» (нова редакція) від 12.10.2023 року, однак опис не надано. Просимо усунути вищезазначені невідповідності в документах та надати їх шляхом завантаження в електронну систему закупівель. - згідно пункту 10 Додатку 5, а саме - Документ про створення об’єднання учасників - у разі якщо пропозиція подається об’єднанням учасників. Інформація відсутня. Просимо усунути вищезазначені невідповідності в документах та надати їх шляхом завантаження в електронну систему закупівель. - згідно пункту 11 Додатку 5, а саме - Довідка про відсутність заборгованості з платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи, видана контролюючим органом, дійсна. Інформація відсутня. Просимо усунути вищезазначені невідповідності в документах та надати оновлену довідку шляхом завантаження в електронну систему закупівель. - згідно пункту 12 Додатку 5, а саме - Довідки з Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні, або пов’язані з корупцією правопорушення, видані контрагенту, його учаснику, керівнику, бенефіціарному власнику, фізичній особі-підприємцю. Учасником надано Інформаційна довідка з Єдиного державного реєстру осіб які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення на юрособу ТОВ «АЛМЕТ» дата формування: 29.05.2025, та кервіника ГОРДИНЯК Леся Євгенівна дата формування 13.05.2025. Довідки видані учаснику, бенефіціарному власнику – відсутні. Просимо усунути вищезазначені невідповідності в документах та надати Довідки з Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні, або пов’язані з корупцією правопорушення, оновлену, шляхом завантаження в електронну систему закупівель. - згідно пункту 13 Додатку 5, а саме - Довідки про відсутність судимості, видана учаснику, керівнику, бенефіціарному власнику, фізичній особі-підприємцю. Інформація відсутня. Просимо усунути вищезазначені невідповідності в документах та надати оновлені довідки шляхом завантаження в електронну систему закупівель - згідно пункту 15 Додатку 5, а саме - Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань (актуальний). Інформація відсутня. Учасником завантажено файл з назвою «Витяг з ЄДР від 13.10.2023р.» однак по факту завантажено ВИПИСКА з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань. Просимо усунути вищезазначені невідповідності в документах та надати актуальний Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, шляхом завантаження в електронну систему закупівель. -згідно пункту 21 Додатку 5, а саме - Інформаційна довідка з Єдиного реєстру підприємств, щодо яких порушено провадження у справі про банкрутство. Інформація відсутня. Просимо усунути вищезазначені невідповідності в документах та надати оновлену довідку шляхом завантаження в електронну систему закупівель. У разі, якщо учасник або переможець відповідно до норм чинного законодавства не зобов’язаний складати якийсь із вказаних в оголошенні документ, він надає лист-роз’яснення в довільній формі, у якому зазначає законодавчі підстави ненадання відповідних документів або копію/ї роз'яснення/нь державних органів.

Кінцева дата та час усунення невідповідностей: 27-06-25, 10:39:34
Інформація про Учасника
Протокол відхилення тендерної пропозиції/пропозиції.pdf
Рішення підписано
Ім'я:
Товариство з обмеженою відповідальністю "ВВМ ЯВІР"   Досьє YouControl
Строк розгляду пропозиції:
з 23-06-2025 по 01-07-2025
Статус:
кваліфікаційна комісія відмовила переможцю
Причина дискваліфікації:
Контактна інформація:
Україна, Львівська область, Яворівський район, с.Бердихів, вулиця Промислова, буд.24 А, 81064, Копина Віталій Осипович
Остаточна пропозиція:
511 980 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
526 674,90 UAH, з ПДВ
Документи пропозиції:
Документи рішення:

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей

Дата публікації: 24-06-25, 16:55:30
24

Шановний Учасник! З метою виконання вимог Оголошення, учаснику надається можливість дозавантажити відповідні документи, а саме: учасник закупівлі, пропозиція якого визнана електронною системою закупівель найбільш економічно вигідною, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей, повинен завантажити державному Замовнику документи, шляхом завантаження до документів пропозиції в електронному вигляді через електронну систему закупівель: - згідно пункту 10 Додатку 5, а саме - Документ про створення об’єднання учасників - у разі якщо пропозиція подається об’єднанням учасників. Інформація відсутня. Просимо усунути вищезазначені невідповідності в документах та надати їх шляхом завантаження в електронну систему закупівель. - згідно пункту 19 Додатку 5, а саме -Копія паспорта та довідки про присвоєння ідентифікаційного коду керівника. Учасником надано завірену копію ID-картки, однак відсутній додаток - витяг з реєстру територіальної громади. Просимо усунути вищезазначені невідповідності в документах та надати їх шляхом завантаження в електронну систему закупівель. -згідно пункту 21 Додатку 5, а саме: Інформаційна довідка з Єдиного реєстру підприємств, щодо яких порушено провадження у справі про банкрутство. Учасником надана Інформаційна довідка про перебування суб’єкта у процедурі банкрутства, дата формування 11.02.2025 року. Просимо усунути вищезазначені невідповідності в документах та надати оновлену довідку шляхом завантаження в електронну систему закупівель. У разі, якщо учасник або переможець відповідно до норм чинного законодавства не зобов’язаний складати якийсь із вказаних в оголошенні документ, він надає лист-роз’яснення в довільній формі, у якому зазначає законодавчі підстави ненадання відповідних документів або копію/ї роз'яснення/нь державних органів

Кінцева дата та час усунення невідповідностей: 25-06-25, 16:55:30

Пропозиції Учасників

Пропозицію подав:
Товариство з обмеженою відповідальністю "ВВМ ЯВІР"   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
511 980 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
526 674,90 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
-
Підпис:
підписано
Дата та час подання пропозиції:
20-06-2025, 08:01:52
Документи:
Тип документа:

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

Пропозицію подав:
ТОВ "АЛМЕТ"   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
512 000 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
533 526,60 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
-
Підпис:
підписано
Дата та час подання пропозиції:
19-06-2025, 11:58:30
Документи:
Тип документа:

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

Пропозицію подав:
ТОВ "Руф Профіль Групп"   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
747 455,16 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
747 455,16 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
-
Підпис:
підписано
Дата та час подання пропозиції:
20-06-2025, 09:33:38
Документи:
Тип документа:

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

+ -
Документи тендеру
Тип документа: Тендерна документація
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Тендерна документація
    публічний Видалено07-06-2025, 20:27:30
    Тендерна документація
    публічнийЕкспортовано:10-06-2025, 19:51:14
      Тип документа: Проект договору
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Проект договору
        публічний Видалено07-06-2025, 20:27:30
        Проект договору
        публічнийЕкспортовано:10-06-2025, 19:51:15
          Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
            Файл
            Тип
            Приватність
            Стан
            Дата та час
            Дії
            Оголошення про проведення закупівлі
            публічний Видалено07-06-2025, 20:27:58
            Оголошення про проведення закупівлі
            публічнийЕкспортовано:10-06-2025, 19:52:21
              ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ