Період оскарження умов закупівлі - по 11-06-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 106 270 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 1 062,70 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Забезпечення пропозиції: | 3 000 UAH |
| Замовник: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МІСЬКЗЕЛЕНТРЕСТ" |
| ЄДРПОУ: | 31185820 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Алла Желєва |
| Телефон: | +380949217746 |
| E-mail: | ag0951180034@gmail.com |
| Місцезнаходження: | 65031, Україна, Одеська область,місто Одеса, ВУЛИЦЯ ХІМІЧНА будинок 3 |
6 |
Щодо прийняття рішення уповноваженою особою Порядок денний: 1. Про продовження строку розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ "АЛЬМА МАТЕР ФМ", яка визначена найбільш економічно вигідною, поданої під час проведення відкритих торгів на закупівлю за кодом 44510000-8 «Знаряддя», згідно ДК:021-2015 «Єдиний закупівельний словник», згідно пункту 41 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (надалі - Особливості) та Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі - Закон). 2.Про оприлюднення повідомлення про продовження строку розгляду тендерної пропозиції — у вигляді прийнятого протокольного рішення. Закупівля зареєстрована за ідентифікатором: № UA-2025-06-06-009057-a. По першому питанню порядку денного: Розгляд та оцінка тендерних пропозицій відбуваються відповідно до пунктів 37 і 38 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, (далі - Особливості). Найбільш економічно вигідною пропозицією визначено пропозицію, подану Учасником. Згідно з абзацом 2 пункту 38 Особливостей строк розгляду найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення її електронною системою закупівель найбільш економічно вигідною. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення. За пунктом 41 Особливостей розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 Особливостей. У зв’язку з детальним розглядом значного обсягу документів, наданих у складі тендерної пропозиції Учасника, виявленням невідповідностей в тендерній пропозиції Учасника, що стало причиною пізнього подання вимоги про їх усунення, виникла необхідність у продовженні строку розгляду тендерної пропозиції Учасника по процедурі щодо Закупівлі задля дотримання норм чинного законодавства з питань публічних закупівель, зокрема в частині розгляду та оцінки тендерної пропозиції. Враховуючи викладене, є необхідність продовження строк розгляду тендерної пропозиції Учасника до 20 робочих днів, а саме до 27 червня 2025 року. По другому питанню порядку денного: На виконання норм абзацу 2 пункту 38 Особливостей є необхідність оприлюднити повідомлення про продовження строк розгляду тендерної пропозиції Учасника до 20 робочих днів протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення у вигляді цього протоколу. ВИРІШИЛА: 1. Продовжити строк розгляду тендерної пропозиції Учасника, яка за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною під час проведення Закупівлі, до 20 робочих днів з дня визначення її як найбільш економічно вигідної. 2. Оприлюднити повідомлення про продовження строку розгляду зазначеної тендерної пропозиції в електронній системі закупівель у вигляді цього протоколу протягом одного дня з дня прийняття даного рішення відповідно до вимог абзацу 2 пункту 38 Особливостей.
Під час розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ "АЛЬМА МАТЕР ФМ" на придбання інструмента ручного різного, код 44510000-8 «Знаряддя», згідно ДК:021-2015 «Єдиний закупівельний словник», згідно пункту 43 Особливостей, були виявлені невідповідності, які Учасник має усунути шляхом надання наступних документів: 1. На виконання вимог п. 1.1. Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) розділу 1. Кваліфікаційних критеріїв «Документи та/або інформація, які підтверджують відповідність Учасника кваліфікаційним критеріям» ДОДАТКУ 1 до тендерної документації «Перелік документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції», документами та інформацією для підтвердження відповідності Учасника кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону «Про публічні закупівлі», учаснику ТОВ "АЛЬМА МАТЕР ФМ" надати: 1.1.1. довідку встановленої Додатком № 1 до Тендерної документації форми з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів): не менше одного договору; 1.1.2. не менше однієї сканованої (сканованих) копії(ій) або оригінал (ли) договорів (договору) з додатками та додатковими угодами; 1.1.3. документи, що підтверджують виконання зобов’язань за цим (цими) договором (договорами) (видаткові накладні, акти приймання-передачі або інші документи, що підтверджують виконання зобов’язань за договором(ами), зазначеного(их) в довідці). 2. На виконання вимог п. 3.4. розділу 3. «Перелік документів та/або інформації на підтвердження інформації про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» ДОДАТКУ 1 до тендерної документації «Перелік документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції», учаснику ТОВ "АЛЬМА МАТЕР ФМ" надати Гарантійний лист про те, що Товар відповідає вимогам чинних в Україні нормативно-правових документів і стандартів. Якість Товару відповідає чинним ДСТУ та іншим діючим в Україні стандартам, технічним умовам, нормативам, що встановлені для даного виду Товару. 3. На виконання вимог п. 3.5. розділу 3. «Перелік документів та/або інформації на підтвердження інформації про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» ДОДАТКУ 1 до тендерної документації «Перелік документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції», Учасник повинен надати Гарантійний лист про те, що товар легально ввезений на митну територію України із зазначенням назви та коду (ЄДРПОУ) імпортера та не є товаром, що походить з Російської Федерації/ Республіки Білорусь та/або Ісламської Республіки Іран; 4. На виконання вимог п. 3.11. розділу 3. «Перелік документів та/або інформації на підтвердження інформації про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» ДОДАТКУ 1 до тендерної документації «Перелік документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції», Учасник повинен надати достовірну інформацію у вигляді довідки довільної форми, у якій зазначити дані про наявність чинної ліцензії або документа дозвільного характеру на провадження виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом. Замість довідки довільної форми учасник може надати чинну ліцензію або документ дозвільного характеру. 5. На виконання вимог п. 4.3. розділу 4. «Перелік інших документів та/або інформації, які встановлено відповідно до законодавства для Учасників» ДОДАТКУ 1 до тендерної документації «Перелік документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції», Учасник повинен надати довідку, складену учасником в довільній формі, яка містить інформацію про особу, що уповноважена на підписання документів тендерної пропозиції та договору про закупівлю у разі перемоги учасника у торгах, яка повинна містити відомості про уповноважену особу та повноваження на підписання договору про закупівлю, наявність чи відсутність обмежень щодо можливості підписання договорів. 6. На виконання вимог п. 4.4. розділу 4. «Перелік інших документів та/або інформації, які встановлено відповідно до законодавства для Учасників» ДОДАТКУ 1 до тендерної документації «Перелік документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції», Учасник повинен надати скан-копію опису документів, що надаються державному реєстратору для проведення реєстраційної дії.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.