Період оскарження умов закупівлі - по 10-06-2025, 00:00
Планова закупівля на виконання вимог постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 “Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування” із змінами. Додаткове фінансування згідно Довідки про зміни до Кошторису ГУ ДСНС на 2025 рік за КПКВ 1006280 від 21.04.2025 року №43, рапорт начальника відділу ресурсного забезпечення Сергія Разборського від 03.06.2025 року № Р-1876/47. Відповідно до роз’яснення Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 03 вересня 2020 року №3304-04/54160-06 “Щодо планування закупівель” Законом встановлено, що закупівля здійснюється відповідно до річного плану у разі: 1) виникнення нової чи додаткової потреби у товарах, роботах чи послугах, яку замовник не міг передбачити; 2) виділення додаткових коштів; 8) інших подібних випадках, замовник може вносити відповідні зміни до річного плану закупівель, шляхом створення нових та/або редагування/видалення існуючих рядків річного плану з інформацією про закупівлі. Водночас, ураховуючи поняття “предмет закупівлі”, такий предмет закупівлі (у новоствореному чи відредагованому рядку річного плану) у вищевказаних випадках вважатиметься новим предметом договору і новим предметом закупівель. Мова тендерної пропозиції учасників - українська.
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 900 000 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 9 000 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | ГОЛОВНЕ УПРАВЛІННЯ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ З НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЙ У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ |
| ЄДРПОУ: | 38635397 Досьє YouControl |
| Сайт: | https://vn.dsns.gov.ua/ |
| Контактна особа: | Василь Симотюк |
| Телефон: | +380432326462 |
| E-mail: | v.symotiuk@dsns.gov.ua |
| Місцезнаходження: | 21021, Україна, Вінницька область,м. Вінниця, вул. 600-Річчя, буд. 11 |
0 |
Під час розгляду тендерної пропозиції учасника Фізичної особи-підприємця Марчука Юрія Володимировича, ЄДРПОУ 3131208930 (UA-EDR), у відкритих торгах з Особливостями щодо закупівлі товару за предметом закупівлі: Ворота промислові секційні (ДК 021:2015: 44220000-8 Столярні вироби), ID UA-2025-06-05-013578-a, у замовника виникла необхідність глибшого і детальнішого аналізу тендерної пропозиції учасника фахівцями робочої групи замовника, а також фахівцями відділу ресурсного забезпечення, відділу економіки і фінансів, юридичного сектору та сектору з питань запобігання і виявлення корупції, щодо її відповідності технічним, якісним вимогам встановленим замовником у тендерній документації. З огляду на зазначене уповноважена особа прийняла рішення про продовження строку розгляду тендерної пропозиції Фізичної особи-підприємця Марчука Юрія Володимировича, ЄДРПОУ 3131208930 (UA-EDR), до 20 робочих днів, а саме до 23 липня 2025 року (протокол уповноваженої особи №15 від 30 червня 2025 року).
Під час розгляду тендерної пропозиції учасника Фізичної особи-підприємця Марчука Юрія Володимировича ЄДРПОУ 3131208930 (UA-EDR) (далі - ФОП МАРЧУК Ю.В.) уповноваженою особою в період з 26 червня по 03 липня 2025 року виявлено невідповідності в інформації та документах, що подані ФОП МАРЧУК Ю.В. в його тендерній пропозиції, подання яких передбачалося Додатком 1 до тендерної документації замовника. Перелік виявлених невідповідностей: - Учасник надав частину документів у форматі електронного документа, а саме: 1. Довідка про підтвердження кваліфікації.pdf, 2. Відповідність умовам.pdf, 3. Зведена довідка п.47.pdf, 4. довідка пп 2 п 45.pdf, 5. Довідка щодо якості товару.pdf, 6. Довідка про виробника товару.pdf, 7. Довідка про походження участника.pdf, 8. Гарантійний лист заміна неякісного товару.pdf, 9. Довідка по захисту довкілля.pdf, 10. Довідка про відстуність обмежень.pdf, 11. Довідка щодо ліцензії.pdf, 12. Гарантійний лист щодо гарантійних термінів.pdf, 13. порівняльна таблиця.pdf, 14. інформація про тех вимоги.pdf, Витяг.pdf, до яких застосовано тип підпису “Удосконалений”, що не відповідає вимогам тендерної документації; - Учасник надав іншу частину документів, а саме: 1.1. Аналогічний договір.pdf, 1.2. Видаткові аналогічний договір.pdf, 1.3. Рекомендаційний лист.pdf, Витяг з реєстру територіальної громади ориг.pdf, Витяг про відсутність судимості_1.pdf, витяг ФОП.pdf, Декларація відповідності автоматики.pdf, довідка взяття на облік 4 ОПП.pdf, Довідка про відкриття рахунку.pdf, Довідка про внесення відомостей до демографічного реєстру.pdf, Довідка про представництво.pdf, КАРТКА ПЛАТНИКА ПОДАТКІВ.pdf, Свідоцтво про сплату єдиного податку ориг.pdf, Свідоцтво.pdf, Сертифікат.pdf, Скан паспорта і кода.pdf, Скан паспорта.pdf, у форматі сканованих копій документів без застосування до них кваліфікованого електронного підпису або без оформлення належним чином, а саме відсутні: відмітка про засвідчення копії документа яка складається з таких елементів: слів “Згідно з оригіналом” (без лапок), найменування посади, особистого підпису особи, яка засвідчує копію, її власного імені та прізвища, дати засвідчення копії. Відмітку про засвідчення копії документа проставляють нижче реквізиту ”Підпис” на лицьовому боці останнього аркуша копії документа, що не відповідає вимогам тендерної документації; - Учасник надав Довідку, яка містить інформацію про наявність в учасника досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) у форматі електронного документа (документ із назвою: “1. Довідка про підтвердження кваліфікації.pdf”). Однак інформація в рядку 1 навпроти назви колонок 2 та 6 не відповідає змісту назви колонок, зокрема відсутня інформація про СТОРОНИ договору, відсутні контактні дані ЗАМОВНИКА/КОНТРАГЕНТА (телефон, електронна пошта тощо); - Учасник надав Аналогічний договір за предметом закупівлі у форматі сканованого документа без застосування кваліфікованого електронного підпису (документ із назвою: “1.1. Аналогічний договір.pdf”). Згідно з умовами пункту 1.2 Договору поставки №21/22 від 21.12.2022 р. невід’ємними частинами договору є рахунки з ціною, кількістю, асортиментом Товару, що погоджуються в кожному окремому замовленні, які учасник не надав у складі тендерної пропозиції, що не відповідає вимогам тендерної документації; - Учасник надав видаткові накладні на підтвердження виконання Аналогічного договору поставки №21/22 від 21.12.2022 р. у форматі сканованого документа без застосування кваліфікованого електронного підпису (документ із назвою: “1.2. Видаткові аналогічний договір.pdf”). При цьому у видаткових накладних від 17 лютого 2023 року №08, від 01 березня 2023 року №09, від 18 серпня 2023 року №21 та від 02 жовтня 2023 року №23 відсутня інформація про номер та дату договору поставки, що не відповідає вимогам тендерної документації. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: - щодо надання документів (матеріали та інформацію), що подаються у складі тендерної пропозиції у формі електронного документа через електронну систему закупівель із накладанням електронного підпису, що базується на кваліфікованому сертифікаті електронного підпису — абзац 9, підпункту 1, розділу ІІІ Тендерної документації замовника; - щодо надання документів (матеріали та інформацію), що подаються у складі тендерної пропозиції у формі електронного документа із накладанням електронного підпису, що базується на кваліфікованому сертифікаті електронного підпису або оформлення документів (матеріали та інформацію) належним чином — абзац 14, підпункту 1, розділу ІІІ Тендерної документації замовника; - щодо надання довідки за Формою 1 — абзац 4, підпункту 1.1 “Кваліфікаційний критерій “Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)”, пункту 1, Додатку 1 до Тендерної документації замовника; - щодо надання копії відповідного аналогічного за предметом закупівлі договору з усіма додатками до нього — абзац 4, пункту 1 “Документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям” Додатку 1 до Тендерної документації замовника; - щодо надання копії (копій) документа (документів), що підтверджує (підтверджують) виконання аналогічного за предметом закупівлі договору — абзац 4, пункту 1 “Документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям” Додатку 1 до Тендерної документації замовника. Перелік інформації та/або документів, які ПОВИНЕН ПОДАТИ учасник для усунення виявлених невідповідностей: - документи, а саме: 1. Довідка про підтвердження кваліфікації.pdf, 2. Відповідність умовам.pdf, 3. Зведена довідка п.47.pdf, 4. довідка пп 2 п 45.pdf, 5. Довідка щодо якості товару.pdf, 6. Довідка про виробника товару.pdf, 7. Довідка про походження участника.pdf, 8. Гарантійний лист заміна неякісного товару.pdf, 9. Довідка по захисту довкілля.pdf, 10. Довідка про відстуність обмежень.pdf, 11. Довідка щодо ліцензії.pdf, 12. Гарантійний лист щодо гарантійних термінів.pdf, 13. порівняльна таблиця.pdf, 14. інформація про тех вимоги.pdf, Витяг.pdf, із накладанням електронного підпису, що базується на кваліфікованому сертифікаті електронного підпису; - документи, а саме: 1.1. Аналогічний договір.pdf, 1.2. Видаткові аналогічний договір.pdf, 1.3. Рекомендаційний лист.pdf, Витяг з реєстру територіальної громади ориг.pdf, Витяг про відсутність судимості_1.pdf, витяг ФОП.pdf, Декларація відповідності автоматики.pdf, довідка взяття на облік 4 ОПП.pdf, Довідка про відкриття рахунку.pdf, Довідка про внесення відомостей до демографічного реєстру.pdf, Довідка про представництво.pdf, КАРТКА ПЛАТНИКА ПОДАТКІВ.pdf, Свідоцтво про сплату єдиного податку ориг.pdf, Свідоцтво.pdf, Сертифікат.pdf, Скан паспорта і кода.pdf, Скан паспорта.pdf, із накладанням електронного підпису, що базується на кваліфікованому сертифікаті електронного підпису або оформити скановані документи належним чином, а саме: відмітка про засвідчення копії документа яка складається з таких елементів: слів “Згідно з оригіналом” (без лапок), найменування посади, особистого підпису особи, яка засвідчує копію, її власного імені та прізвища, дати засвідчення копії. Відмітку про засвідчення копії документа проставляють нижче реквізиту ”Підпис” на лицьовому боці останнього аркуша копії документа; - оновлену Довідку, яка містить інформацію про наявність в учасника досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (документ із назвою: “1. Довідка про підтвердження кваліфікації.pdf”) у форматі електронного документа, яка відповідає Формі 1 Додатку 1 до тендерної документації замовника із зазначенням у ній інформації про СТОРОНИ договору, контактних даних ЗАМОВНИКА/КОНТРАГЕНТА (телефон, електронна пошта тощо); - рахунки з ціною, кількістю, асортиментом Товару, які є невід’ємними частинами Договору поставки №21/22 від 21.12.2022 р.; - оновлені видаткові накладні від 17 лютого 2023 року №08, від 01 березня 2023 року №09, від 18 серпня 2023 року №21 та від 02 жовтня 2023 року №23 на підтвердження виконання Аналогічного договору (документ із назвою: “1.2. Видаткові аналогічний договір.pdf”) із зазначенням в них інформації про номер та дату договору.
Під час розгляду тендерної пропозиції учасника Товариства з обмеженою відповідальністю “БУДВІКСІМ” ЄДРПОУ 44483994 (далі - ТОВ “БУДВІКСІМ”, Учасник) робочою групою ГУ ДСНС України у Вінницькій області та уповноваженою особою в період з 16 по 18 червня 2025 року виявлено невідповідності в інформації та документах, що подані ТОВ “БУДВІКСІМ” в його тендерній пропозиції, подання яких передбачалося Додатком 1 до тендерної документації замовника. Перелік виявлених невідповідностей: - Учасник надав Довідку, яка містить інформаціє про наявність в учасника досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) у форматі електронного документа (документ із назвою: “1 Довідка про аналогічний досвід.pdf”). Однак інформація в рядку 1 навпроти назви колонок 2 та 6 не відповідає змісту назви колонок, зокрема відсутня інформація про СТОРОНИ договору, відсутні контактні дані ЗАМОВНИКА/КОНТРАГЕНТА (телефон, електронна пошта тощо), у складі підпису документа не відображено ініціали посадової особи Учасника; - ТОВ “БУДВІКСІМ” надало Сертифікат дилера виданий йому ТОВ “РІАЛ ДОРС ЮА” у форматі електронного документа (документ із назвою: “11 Сертифікат дилера.pdf”), в якому назва продукції не відповідає назві Товару запропонованого Учасником. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: - щодо надання довідки за Формою 1 — абзац 4, підпункту 1.1 “Кваліфікаційний критерій “Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)”, пункту 1, Додатку 1 до Тендерної документації замовника. - щодо надання сертифікату та/або свідоцтва або іншого документу від виробника Товару у вигляді електронного документу скан-копії про офіційне представництво Учасника з продажу і встановлення зазначено в пропозиції Товару — абзац 4, розділу “Вимоги до якості” Додатку 1.1 “ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ВИМОГИ ДО ПРЕДМЕТУ ЗАКУПІВЛІ” до Додатку 1 до Тендерної документації замовника. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: - оновлену Довідку, яка містить інформацію про наявність в учасника досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (документ із назвою: “1 Довідка про аналогічний досвід.pdf”) у форматі електронного документа, яка відповідає Формі 1 Додатку 1 до тендерної документації замовника із зазначенням у ній інформації про СТОРОНИ договору, контактних даних ЗАМОВНИКА/КОНТРАГЕНТА (телефон, електронна пошта тощо) та відображенням ініціалів посадової особи Учасника у складі підпису документа; - оновлений Сертифікат дилера виданий ТОВ “БУДВІКСІМ” (документ із назвою: “11 Сертифікат дилера.pdf”) у форматі електронного документа із зазначенням у ньому інформації про офіційне представництво Учасника з продажу і встановлення зазначеного в його тендерній пропозиції Товару - Ворота промислові секційні.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.