| Статус: | Закупівля не відбулась |
| Бюджет: | 19 285,50 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 96,43 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Розгляд пропозицій: | Поступовий |
| Мінімальна кількість пропозицій: | 1 |
| Наявність прекваліфікації: | Ні |
| Попередній етап: | Ні |
| Замовник: | Волинська філія Товариства з обмеженою відповідальністю "Газорозподільні мережі України” |
| ЄДРПОУ: | 45279226 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Оксана Лукащук |
| Телефон: | +380675040396 |
| E-mail: | o.lukashchuk@grmu.com.ua |
| Місцезнаходження: | 43006, Україна, Волинська область,м. Луцьк, вулиця Франка, будинок 12 |
8 |
Під час розгляду пропозиції Учасника торгів за правилами організатора за предметом – Інформаційні таблички за кодом ДК 021:2015: 44420000-0 — Будівельні товари (№UA-2025-06-04-012784-a ФОП Приходько Павло Олексійович (далі – Учасник), виявлено невідповідність в інформації та документах, що подані Учасником у пропозиції, а саме: 1. На виконання п 1.2 Розділ 1. «Документи, що підтверджують повноваження посадової особи або представника учасника на підписання пропозиції для участі у закупівлі», Учасником не надано копію витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань (дата витягу повинна бути не раніше трьохмісячного строку відносно дати оприлюднення оголошення про проведення закупівлі). 2. На виконання п. 1.3 Розділу 2 «Документи для підтвердження інформації про відповідність кваліфікаційним критеріям», Учасником не надано Скановану копію листа-відгука від замовника до наданого на вимогу підпункту 1.1. Договору. 3. На виконання п. 3 Розділу 3 «Інші вимоги замовника» Учасником не надано довідку у разі відустності/наявності невиконаних зобов’язань за раніше укладеним (-ими) договором (-ами) про закупівлю з Замовником, в тому числі в особі його філії, що призвело до дострокового розірвання договору, і до учасника було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків. У разі наявності невиконаних зобов’язань учасником надається підтвердження вжиття заходів для доведення своєї надійності, а саме інформацію про сплату або зобов’язання сплатити штрафи та/або відшкодування збитків (з обов’язковим зазначенням найменування замовника за відповідним договором, номеру та дати укладання договору). 4. На виконання п 4. Розділу 4 «Документи, що має надати учасник у складі пропозиції, для підтвердження відповідності товару ( роботи чи послуги), що він пропонує, вимогам про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі», Учасником надано Заявку-пропозицію з не вірно вказаною сумою, позиція 1.Також на виконанання п.1 Розділ 5. «Оцінка пропозицій та визначення переможця», У разі якщо учасник не є платником ПДВ відповідно до законодавства, такий учасник обов’язково зазначає ціну з позначкою «Без ПДВ».У разі якщо очікувана вартість закупівлі зазначена з урахуванням ПДВ, для участі у закупівлі учасник – неплатник ПДВ повинен привести свою цінову пропозицію до рівних умов з іншими потенційними учасниками закупівлі – платниками ПДВ, а саме: цінова пропозиція повинна бути з урахуванням ПДВ. У зв’язку з вищевказаним, ціна, що зазначається учасником в електронній системі закупівель для таких учасників повинна включати в себе як базову ціну пропозиції (без урахування ПДВ) так і вартість з ПДВ. При поданні пропозиції, такий учасник зазначає вартість цінової пропозиції в електронній системі закупівель з урахуванням ПДВ.У разі якщо учасник не платник ПДВ буде визначений переможцем закупівлі договір із ним буде укладено без урахування ПДВ. Ціна договору буде визначена як ціна пропозиції такого учаснику за результатами аукціону за мінусом ПДВ. Для усунення невідповідності, Учасник протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей повинен завантажити в електронній системі закупівель: 1. Долучити копію витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань (дата витягу повинна бути не раніше трьохмісячного строку відносно дати оприлюднення оголошення про проведення закупівлі). 2. Долучити скановану копію листа-відгука від замовника до наданого на вимогу підпункту 1.1. Договору. 3. Долучити довідку у разі відустності/наявності невиконаних зобов’язань за раніше укладеним (-ими) договором (-ами) про закупівлю з Замовником, в тому числі в особі його філії, що призвело до дострокового розірвання договору, і до учасника було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків. У разі наявності невиконаних зобов’язань учасником надається підтвердження вжиття заходів для доведення своєї надійності, а саме інформацію про сплату або зобов’язання сплатити штрафи та/або відшкодування збитків (з обов’язковим зазначенням найменування замовника за відповідним договором, номеру та дати укладання договору). 4. Долучити приведену у відповідність до вимог документації Заявку-пропозицію Додаток 1.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.