Період оскарження умов закупівлі - по 06-06-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 678 514 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 3 392,57 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Заклад дошкільної освіти №3 «Дзвіночок» Нетішинської міської ради |
| ЄДРПОУ: | 21340119 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Бондарук Наталія Миколаївна |
| Телефон: | 380384291071 |
| E-mail: | BNataliM14@gmail.com |
| Місцезнаходження: | 30100, Україна, Хмельницька область,Нетішин, ВУЛИЦЯ НАБЕРЕЖНА, будинок 17 |
5 |
До участі у тендерній процедурі «Відкриті торги» на закупівлю товару «Металопластикові вікна та двері з монтажем» «код ДК 021:2015 – 44220000-8 - «Столярні вироби» було подано 3 (три) тендерні пропозиції, а саме: - ТОВ "АРКА ЕМ"; - Товариство з обмеженою відповідальністю "Тервікнопласт"; - Фізична особа-підприємець ГОРДА ОЛЕКСАНДР ГРИГОРОВИЧ. Відповідно до ч.10 ст.29 Закону України «Про публічні закупівлі» строк розгляду тендерної пропозиції/пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення. Уповноваженою особою розглянуто тендерну пропозицію – Під час розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ "АРКА ЕМ" в процедурі відкритих торгів на закупівлю «Металопластикові вікна та двері з монтажем» «код ДК 021:2015 – 44220000-8 - «Столярні вироби» виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією. Відповідно до п.43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. 1) Перелік виявлених невідповідностей: • - Учасником у складі тендерної пропозиції надано форму " ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ", не за проформою, що передбачена згідно додатку №1 ; 2) Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: - Додаток 1 до тендерної документації. 3) Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: - надати форму " ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ", за проформою, що передбачена згідно додатку №1 ;
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.