Період оскарження умов закупівлі - по 04-06-2025, 00:00
| Статус: | Торги відмінено |
| Бюджет: | 561 630,40 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 5 616 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Запорізьке комунальне підприємство міського електротранспорту "Запоріжелектротранс" |
| ЄДРПОУ: | 03328379 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Переверзєва Світлана Федорівна |
| Телефон: | +380972708625 |
| E-mail: | pereverzeva_sf@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 69095, Україна, Запорізька область,місто Запоріжжя, вул. Шкільна, 2 |
3 |
Статус:
Виконано
Опис скасування закупівлі/лоту:
Відповідно до висновку про результати проведення моніторингу Процедури закупівлі (дата публікації 09.07.2025р.). управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області (надалі - Висновок), з метою запобігання порушенням законодавства у сфері публічних закупівель, зобов’язує відмінити торги, а у разі укладання договору протягом проведення моніторингу та оприлюднення висновку за його результатами - припинити договірні відносини за укладеним договором та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів. На дату публікації Висновку договір за результатом проведення Процедури закупівлі не укладено. Враховуючи викладене, з метою запобігання порушенням законодавства у сфері публічних закупівель, Процедура закупівлі підлягає відміні відповідно до пп.2 п.50 Особливостей.
Причина скасування закупівлі/лоту:
Дата:
22-07-2025, 00:00
Період оскарження:
з 11-07-2025, 10:29 по 22-07-2025, 00:00
Документи:
Замовником, під час розгляду тендерної пропозиції Учасника процедури закупівлі, виявлено такі невідповідності в інформації та/або документах, що подані Учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією: - відповідно до п.3.14. Додатку 2 до тендерної документації Учасник повинен надати заповнену форму тендерної пропозиції згідно з Додатком 1 до тендерної документації, а саме зазначити найменування товару та виробника товару, що пропонує Учасник, ціну за одиницю товару та загальну вартість тендерної пропозиції. Учасником надано pdf-файл «14.Тендерна пропозиція» не заповнений Учасником у відповідності до вимог Тендерної документації. - відповідно до розділу І Додатку 2 до тендерної документації, на виконання вимог статті 16 Закону Учасник повинен підтвердити документально досвід виконання аналогічного договору у вигляді довідки у довільній формі та на підтвердження інформації, зазначеної у довідці, Учасник повинен надати скановану копію аналогічного виконаного договору. Учасник, у складі тендерної пропозиції, надав довідку про виконання аналогічного договору № 90 від 02.06.2025р. на суму 27750,00 грн.(без ПДВ), та зазначив у довідці фактичний стан виконання договору – «Виконаний повністю». Також, Учасник, надав скановану копію Договору №90 від 02.06.2025р. на суму 27750,00 грн. без ПДВ, строком дії до 31.12.2025р.(далі - Договір). Згідно з п.5.3. розділу V «Умови поставки» Договору датою поставки Товару є дата підписання уповноваженими представниками Сторін видаткової накладної. Право власності на Товар переходить від Постачальника до Замовника з дати підписання Сторонами видаткової накладної, видаткова накладна до Договору Учасником не надана. З огляду на зазначене, Учаснику необхідно усунути вказані невідповідності, привести у відповідність тендерну пропозицію до вимог Тендерної документації Замовника.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.