Період оскарження умов закупівлі - по 06-06-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 2 483 065 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 24 830,65 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Комунальне підприємство "Керуюча компанія з обслуговування житлового фонду Дніпровського району м.Києва" |
| ЄДРПОУ: | 39606435 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Антонюк Ірина |
| Телефон: | 380445174827 |
| E-mail: | zakupivli-kp@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 02002, Україна, Київська область,Київ, вулиця Челябінська, будинок 9-Г |
7 |
. Продовжити строк розгляду тендерної пропозиції для формування повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, у відповідності до пункту 43 особливостей, затверджених постановою КМУ від 12.10.2022р. № 1178 на закупівлю ДК 021:2015 – 44510000-8 Знаряддя (надміцні лопати для снігу, граблі віялові, льодоруби, знаряддя для прибирання) найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції, та вжиття у зв’язку з цим заходів, що передбачені пунктом 41 особливостей, затверджених постановою КМУ від 12.10.2022р. № 1178.
Замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, а саме: 1. Відповідно до пункту 8 Розділу ІІІ Додатку 1 до Тендерної документації, Замовником вимагалось: «Учасники закупівлі повинні надати у складі пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим характеристикам та вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником (згідно Додатку 2 до тендерної документації).» Учасник надав у складі пропозицій вищезазначену інформацію (згідно Додатку 2 до тендерної документації) не в повному 2. Відповідно до частини ІІ Додатку 1 до Тендерної документації, Замовником вимагалось: «ІІ. Документи, що підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, що надаються у складі тендерної пропозиції: - Роки виготовлення 2025 рр.; - Товар має бути новий без попередньої експлуатації без дефектів. - Гарантійний строк експлуатації - не менше одного року, починаючи з дати його передачі Замовнику. - Строк поставки - протягом 2 (двох) календарних днів з моменту подання замовлення Замовником. - Поставка товару здійснюється транспортом Учасника та за його рахунок на склад Замовника. Адреса складу Замовника: м. Київ, вул. Каховська, 73. - Всі витрати на поставку товару до складського приміщення Замовника покладаються на Учасника. - Всі витрати на повернення (заміну) неякісного товару або товару, що не відповідає замовленому, покладаються на Учасника. - Учасник повинен надати паспорт якості (відповідності) на кожну позицію. - У разі виявлення неякісного товару або такого, що не відповідає умовам договору, Постачальник зобов’язаний замінити неякісний товар в разі виявлення такого, без будь-якої додаткової оплати з боку Замовника..» Учасник, на підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника технічним, якісним характеристикам, надав Довідку № 3 від 05.06.2025р. про стан товару та дату виготовлення а також паспорта якості на кожну позицію. Проте Учасник не надав підтвердження відповідності іншими вимогами, а саме: «У разі виявлення неякісного товару або такого, що не відповідає умовам договору, Постачальник зобов’язаний замінити неякісний товар в разі виявлення такого, без будь-якої додаткової оплати з боку Замовника.» Прошу надати документи, які усувають всі вищезазначені невідповідності.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.