| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 486 468,14 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 4 864,68 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Розгляд пропозицій: | Поступовий |
| Мінімальна кількість пропозицій: | 1 |
| Наявність прекваліфікації: | Ні |
| Попередній етап: | Ні |
| Замовник: | ІВАНО-ФРАНКІВСЬКА ФІЛІЯ ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГАЗОРОЗПОДІЛЬНІ МЕРЕЖІ УКРАЇНИ" |
| ЄДРПОУ: | 45371501 Досьє YouControl |
| Сайт: | https://grmu.com.ua |
| Контактна особа: | Олександра Моклович |
| Телефон: | +380679185980 |
| E-mail: | o.moklovych@ivf.naftogaz.com |
| Місцезнаходження: | 76010, Україна, Івано-Франківська область,Івано-Франківський р-н місто Івано-Франківськ , вул.Ленкавського будинок 20 |
1 |
У межах процедури закупівлі, що проводиться за правилами організатора, виявлено невідповідності у тендерній пропозиції Учасника ТОВ "ТК "ТЕХНОКОМПЛЕКТ", які підлягають усуненню згідно з вимогами тендерної документації, а саме: Опитувальник контрагента фізичної особи (Додаток 6): –Учасником не надано відповідь на питання п. 10.3 щодо наявності асоційованих осіб керівника або кінцевого бенефіціарного власника (КБВ), які працюють у Замовника. Відсутність цієї інформації не дозволяє виключити потенційний конфлікт інтересів. – У п. 6а не в повному обсязі розкрито інформацію щодо особи (осіб), уповноважених представляти інтереси учасника. Зазначено документи (Статут, протокол загальних зборів, наказ про призначення)- без зазначення їх реквізитів (номерів, дат), а також без підпису та печатки на кожній сторінці. Опитувальник має бути датований не раніше дати оголошення закупівлі. Для усунення невідповідності учасник повинен завантажити документ відповідно до вищезазначених вимог документації закупівлі. Увага! Після виправлення невідповідностей шляхом долучення вищевказаних документів, учасником накладається кваліфікований/удосконалений електронний підпис посадової особи учасника. Нагадування: Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.