Період оскарження умов закупівлі - по 31-05-2025, 00:00
Тендерну документацію розроблено відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» та Постанови від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування». Терміни, які використовуються в документації, вживаються у значенні, наведеному в Законі та Особливостях.
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 948 615 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 9 486,15 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Комунальне підприємство "Керуюча компанія з обслуговування житлового фонду Дніпровського району м.Києва" |
| ЄДРПОУ: | 39606435 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Чернишева Ольга Миколаївна |
| Телефон: | 380687299055, 380445174827 |
| E-mail: | zakupivli_kp@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 02002, Україна, Київська область,Київ, вулиця Челябінська, будинок 9-Г |
3 |
Вимога про усунення невідповідностей. Замовником вимагалось відповідно до тендерної документації: 1. Відповідно до пункту 7 Розділ ІІІ Додатку 1 до Тендерної документації, Замовником вимагалось: Підписаний Проект договору на закупівлю обов’язково з усіма повністю заповненими додатками — Додаток 3 до тендерної документації, за підписом керівника учасника (або уповноваженої особи, яка має право підпису Договору) та скріплена печаткою (у разі наявності). Учасником на виконання вищезазначеної вимоги надано проект договору з помилкою в оформленні . 2. Відповідно до пункту 9,10,11 Розділ ІІ Додатку 2 до Тендерної документації, Замовником вимагалось: Учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції гарантійний листи. Учасником на виконання вищезазначеної вимоги надано гарантійні листи з помилкою в оформленні . Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей, документи які вимагаються.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.