| Статус: | Торги відмінено |
| Бюджет: | 824 144,41 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 8 241,44 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Розгляд пропозицій: | Поступовий |
| Мінімальна кількість пропозицій: | 1 |
| Наявність прекваліфікації: | Ні |
| Замовник: | Військова частина 3028 |
| ЄДРПОУ: | 08803655 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Контактна особа Контактна особа |
| Телефон: | +380433321118 |
| E-mail: | m.kozhukhivskyi@ngu.gov.ua |
| Місцезнаходження: | Україна, Вінницька область,Калинівка, |
4 |
Статус:
Виконано
Опис скасування закупівлі/лоту:
У зв’язку із скороченням видатків на дану закупівлю, Замовник відповідно до п. 3 ч. 17 ст. 14 Закону, відміняє спрощену закупівлю.
Причина скасування закупівлі/лоту:
Дата:
04-07-2025, 11:06
Документи:
Під час розгляду першого питання порядку денного: Під час розгляду пропозиції учасника ТОВ ФІРМА «ВІКАНТ», щодо закупівлі за кодом ДК 021-2015 – 44330000-2 - будівельні прути, стрижні, дроти та профілі (труба профільна зварна 30x20x2, міра 6 м., труба профільна 60x40x2 зварна , міра 3 м., труба профільна зварна 100*100*3, міра 6 м, труба профільна зварна 40*40*3, міра 6 м, труба профільна зварна 80*40*3, міра 6 м., арматура А500С, 8мм., міра, 12м., арматура А 500С, 16 мм, міра 12м.), встановлено, що відповідно до Додатку 1 до Оголошення, Учасником не надано: - Інформаційна довідка з Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення щодо наявності чи відсутності в ньому відомостей стосовно застосування до контрагента заходів кримінально-процесуального характеру у зв’язку із вчиненням корупційного правопорушення. - Інформаційну довідку про те що учасник не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура. - Належним чином оформлена довідка щодо заборгованості зі сплати податків та/або зборів (обов’язкових платежів)(згідно вимог внутрішніх документів). Відповідно п.8 постанови Кабінету Міністрів України від 11.11.2022 №1275 «Деякі питання здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану» (із змінаи й доповненнями), зазначено – «У разі проведення закупівлі в порядку проведення спрощених закупівель, визначених Законом України «Про публічні закупівлі», державний замовник під час розгляду пропозиції учасника спрощеної закупівлі у разі виявлення невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником спрощеної закупівлі у складі пропозиції та/або подання яких вимагалося оголошенням про проведення спрощеної закупівлі, повинен розмістити у строк, який не може бути меншим, ніж два робочих дні до закінчення строку розгляду пропозицій, повідомлення з вимогою виправити невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником спрощеної закупівлі у його пропозиції, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення державним замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником спрощених закупівель у складі пропозиції та/або подання яких вимагається оголошенням про проведення спрощеної закупівлі, слід розуміти невідповідність інформації та/або документів у значенні, наведеному в пункті 43 особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178». Враховуючи вищезазначене, вимагаємо додатково завантажити через електронну систему закупівель, документи в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення державним замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.