Період оскарження умов закупівлі - по 27-05-2025, 00:00
| Статус: | Торги відмінено |
| Бюджет: | 810 000 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 4 050 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Комунальне підприємство "Керуюча компанія з обслуговування житлового фонду Деснянського району м. Києва |
| ЄДРПОУ: | 39605452 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Аміров Дмитро Ібрагімович |
| Телефон: | 380445159374 |
| E-mail: | kkdesntender@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 02217, Україна, Київська область,Київ, Закревського, 15 |
6 |
Статус:
Виконано
Опис скасування закупівлі/лоту:
Щодо відміни закупівлі товару за процедурою відкриті торги: Шланг поливальний за ДК 021:2015 (CPV) 44160000-9 Магістралі, трубопроводи, труби, обсадні труби, тюбінги та супутні вироби, номер процедури закупівлі в електронній системі закупівель: UA-2025-05-22-010776-a (надалі – Закупівля). Під час підготовки тендерної документації уповноваженою особою було допущено технічну помилку у зв’язку з чим назва предмета закупівлі, яка розміщена в оголошенні електронної системи закупівель, а саме: «Шланг поливальний за ДК 021:2015 (CPV) 44160000-9 Магістралі, трубопроводи, труби, обсадні труби, тюбінги та супутні вироби», не відповідає назві предмета закупівлі відповідно до тендерної документації – «Шланг поливальний за ДК 021:2015 (CPV) 44160000-9 Магістралі, трубопроводи, труби, обсадні труби, тюбінги та супутні вироби (44165100-5 Шланги)». Виправлення виявлених порушень на етапі визначення переможця відкритих торгів технічно неможливо. Відповідно до підпункту 2 пункту 50 Особливостей замовник відміняє відкриті торги у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень.
Причина скасування закупівлі/лоту:
Дата:
15-06-2025, 00:00
Період оскарження:
з 04-06-2025, 20:28 по 15-06-2025, 00:00
Документи:
Пунктом 43 Постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (надалі – Особливості) передбачено, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Замовником виявлено наступні невідповідності в тендерній пропозиції учасника з найбільш економічно вигідною тендерною пропозицією - ФОП «БІЛЕНЬКА НАТАЛІЯ ПЕТРІВНА» (надалі – Учасник), а саме: Відповідно до підпункту 3.4. пункту 3 Додатку № 1 до тендерної документації вимагається Лист – відгук (позитивний) від контрагента згідно аналогічного договору, який вказано в довідці 3.1. Відгук обов’язково має містити інформацію про: предмет договору, номер, дату договору, а також ціна та термін дії договору, загальний обсяг поставленого товару за договором. У тендерній пропозиції Учасника надано лист відгук від 11.11.2023 11/11/2 де відсутня інформація щодо ціну та терміну дії договору, загальний обсяг поставленого товару за договором, що не відповідає вимогам тендерної документації. Отже, Учасник з метою усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією повинен надати: лист-відгук, який містить інформацію про: предмет договору, номер, дату договору, ціну та термін дії договору, загальний обсяг поставленого товару за договором.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.