Період оскарження умов закупівлі - по 26-05-2025, 00:00
• Фінансування закупівлі здійснюється за рахунок коштів субвенції з місцевого бюджету державному бюджету України на суму 800 000,00грн. та Фінансування закупівлі здійснюється за рахунок коштів загального фонду державного бюджету України на суму 750 000,00грн. • Закупівля проводиться на очікувану вартість на 2025 рік. • Місцезнаходження замовника – 30400, Україна , Хмельницька обл., м. Шепетівка, вул. Митрополита Шептицького, 53. • Категорія замовника – п. 3 частини першої статті 2 Закону (п. 3 ч.4 ст.2 Закону). • Уточнюючий код за ДК 021:2015: 44221300-8 Ворота • Усі документи, що входять до складу тендерної пропозиції та підготовлені безпосередньо учасником, повинні бути складені українською мовою, якщо інше не передбачено умовами документації. • Код КПКВ:1006280
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 1 550 000 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 7 750 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Забезпечення пропозиції: | 45 000 UAH |
| Замовник: | 5 ДЕРЖАВНИЙ ПОЖЕЖНО-РЯТУВАЛЬНИЙ ЗАГІН ГОЛОВНОГО УПРАВЛІННЯ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ З НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЙ У ХМЕЛЬНИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ |
| ЄДРПОУ: | 38089310 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Артем Прокопчук |
| Телефон: | +380384029907 |
| E-mail: | a.prokopchuk@dsns.gov.ua |
| Місцезнаходження: | 30400, Україна, Хмельницька область,Шепетівка, вул. Митрополита Шептицького, 53 |
0 |
Протокольне рішення № 42 уповноваженої особи 5 ДЕРЖАВНИЙ ПОЖЕЖНО-РЯТУВАЛЬНИЙ ЗАГІН ГОЛОВНОГО УПРАВЛІННЯ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ З НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЙ У ХМЕЛЬНИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ щодо розгляду тендерної пропозиції та прийняття рішення про усунення невідповідностей тендерної пропозиції «03» червня 2025 року м. Шепетівка Уповноважена особа - Артем ПРОКОПЧУК ПОРЯДОК ДЕННИЙ: 1. Розгляд тендерної пропозиції та прийняття рішення про усунення невідповідностей тендерної пропозиції. До участі у тендерній процедурі «Відкриті торги з особливостями» на закупівлю код ДК 021:2015: 44220000-8 - Столярні вироби (Ворота секційні підйомні) було подано 1 (одну) тендерну пропозицію, а саме: • ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АЛЮМ-СЕРВІС" код 41106084 Відповідно до пункту 36 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі Особливості) якщо була подана одна тендерна пропозиція, електронна система закупівель після закінчення строку для подання тендерних пропозицій, визначених замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів, розкриває всю інформацію, зазначену в тендерній пропозиції, крім інформації, визначеної пунктом 40 Особливостей, не проводить оцінку такої тендерної пропозиції та визначає таку тендерну пропозицію найбільш економічно вигідною. Замовник розглядає таку тендерну пропозицію відповідно до вимог статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» (положення частин другої, п’ятої - дев’ятої, одинадцятої, дванадцятої, чотирнадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 Особливостей. Замовник розглядає найбільш економічно вигідну тендерну пропозицію учасника процедури закупівлі відповідно до цього пункту щодо її відповідності вимогам тендерної документації. Строк розгляду тендерної пропозиції, яка за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції. Замовником було проведено розгляд пропозиції ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АЛЮМ-СЕРВІС" код 41106084 щодо закупівлі код ДК 021:2015: 44220000-8 - Столярні вироби (Ворота секційні підйомні). Проте, під час розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АЛЮМ-СЕРВІС" код 41106084 в процедурі відкритих торгів на закупівлю код ДК 021:2015: 44220000-8 - Столярні вироби (Ворота секційні підйомні) виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією. Відповідно до п.43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. 1) Виявлено наступні невідповідності: 1. Згідно п. 3.2.7. ч. 2. «Забезпечення тендерної пропозиції » Розділу III. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» (Додатку 4) тендерної документації гарантія повинна бути видана банком-гарантом на умовах грошового забезпечення (покриття), або іншого забезпечення такої гарантії згідно чинного законодавства (шляхом списання (бронювання) коштів з поточного рахунку принципала для резервування грошового забезпечення (покриття) гарантії, якщо це передбачено договором про надання гарантії, укладеним між принципалом і банком-гарантом з метою забезпечення виконання зобов'язання за гарантією в повному обсязі у разі настання випадків, передбачених п.п. 3.3.4. п. 3 Розділу III цієї тендерної документації. Покриття гарантії повинно бути підтверджено оригіналом платіжної інструкції та/або платіжного доручення, щодо сплати грошового забезпечення посвідченого банком та оригіналом довідки (листа, тощо), виданої банком-гарантом (що надається у складі тендерної пропозиції), щодо строку грошового забезпечення гарантії та її реквізитів завіреної печаткою банку гаранта та підписом уповноваженої особи банку-гаранта з наданням підтвердження повноважень уповноваженої особи від банку, що видав таку гарантію. На виконання вищевказаної вимоги учасником в складі пропозиції надано довідку АТ КОМЕРЦIЙНИЙ БАНК "ПРИВАТБАНК" про наявність грошових коштів під покриття гарантії № 250529SU15522300 вiд 29.05.2025p. 15:52:18. Підписантом даної довідки є ЗЕМЦОВ ІГОР ВІКТОРОВИЧ - НАЧАЛЬНИК УПРАВЛІННЯ ПІДТРИМКИ ДОКУМЕНТАРНИХ ТА ВЕКСЕЛЬНИХ ОПЕРАЦІЙ АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА КОМЕРЦІЙНИЙ БАНК "ПРИВАТБАНК" ЗЕМЦОВИМ ІГОРЕМ ВІКТОРОВИЧОМ. Проте, в складі пропозиції не надано документа на підтвердження повноважень уповноваженої особи від банку - ЗЕМЦОВА ІГОРЯ ВІКТОРОВИЧА. А також, учасником в складі пропозиції надано Платіжну інструкцію № 35441 щодо сплати грошового забезпечення. Підписантом даної Платіжної інструкції є Заіграєв Є.О. - Член Правління Банку із питань корпоративного та малого і середнього бізнесу. Проте, в складі пропозиції не надано документа на підтвердження повноважень уповноваженої особи від банку - Заіграєва Є.О. 2) Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. 1. Надати в складі пропозиції документ на підтвердження повноважень ЗЕМЦОВА ІГОРЯ ВІКТОРОВИЧА для підписання довідки АТ КОМЕРЦIЙНИЙ БАНК "ПРИВАТБАНК" про наявність грошових коштів під покриття гарантії № 250529SU15522300 вiд 29.05.2025p. 15:52:18. 2. Надати в складі пропозиції документ на підтвердження повноважень Заіграєва Є.О. для підписання Платіжної інструкції № 35441 щодо сплати грошового забезпечення. Враховуючи вищевикладене уповноважена особа ВИРІШИЛА : 1. Оприлюднити в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей з урахуванням вимог п.43 Особливостей. Уповноважена особа ______________ Артем ПРОКОПЧУК
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.