Закупівлю оголошено - 21-05-2025, 14:42. Дата останніх змін - 25-06-2025, 14:11

Драбини

Драбини... Державна закупівля - UA-2025-05-21-009208-a Драбини від замовника ВІННИЦЬКА ФІЛІЯ ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГАЗОРОЗПОДІЛЬНІ МЕРЕЖІ УКРАЇНИ" від 5/21/2025 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Оголошення про проведення.pdf
Закупівля: UA-2025-05-21-009208-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2025-05-21-008867-a
Період уточнень
Триває
Завершився
з 21-05-2025, 14:42
по 26-05-2025, 14:00
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 26-05-2025, 15:00
по 03-06-2025, 15:00
Аукціон Період аукціонів
Завершився
з 04-06-2025, 12:42
по 04-06-2025, 13:11

Торги за правилами організатора
Статус:Завершена закупівля
Бюджет:
222094.45
222 094,45 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Товари
Мінімальний крок аукціону:1 110,47 UAH
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Розгляд пропозицій:Поступовий
Мінімальна кількість пропозицій:1
Наявність прекваліфікації:Ні
Попередній етап:Ні
Замовник:ВІННИЦЬКА ФІЛІЯ ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГАЗОРОЗПОДІЛЬНІ МЕРЕЖІ УКРАЇНИ"
ЄДРПОУ:45165321 Досьє YouControl
Контактна особа:Яна Матвєєва
Телефон:+380673578385
E-mail:yana.melnyk@grmu.com.ua
Місцезнаходження:
21012, Україна, Вінницька область,Вінницький р-н місто Вінниця, пров.Широцького Костя будинок 24
2



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Завершено
Драбини
222 094,45 UAH (з ПДВ)
Аукціон очікується з Аукціон очікується з Аукціон триває з Аукціон відбувся 04-06-2025, 12:42
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Драбина 3-секц. розкл. 3*15сх. 4,0-9,45м VHR P металева розтяжна ELKOP або еквівалент

1
штука
Україна Вінницька область
по 31-12-2025
44420000-0
Будівельні товари


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Драбина-трансформер 4*4сх. 1,17-4,6м анодований алюміній GTM або еквівалент

25
штука
Україна Вінницька область
по 31-12-2025
44420000-0
Будівельні товари


+-
Пропозиції

Кваліфікація Учасників

Інформація про Переможця
Протокол визначення переможця закупівлі та намір укласти договір про закупівлю.pdf
Рішення підписано
Ім'я:
ФОП Лук'ян Михайло Федорович   Досьє YouControl
Строк розгляду пропозиції:
з 04-06-2025 по 12-06-2025
Статус:
учасник виграв закупівлю
Контактна інформація:
Україна, Вінницька область, Вінниця, ВУЛ.ЯРОСЛАВА МУДРОГО, будинок 20, 21000, Костур Михайло
Остаточна пропозиція:
169 800 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
199 998,30 UAH, з ПДВ
Документи пропозиції:
Документи рішення:
Дата акцепта:
16-06-2025, 11:09

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей

Дата публікації: 12-06-25, 14:26:53
24

Під час розгляду пропозиції Учасника закупівлі за предметом - Драбини за кодом ДК 021:2015: 44420000-0 «Будівельні товари» (№UA-2025-05-21-009208-a) ФОП Лук'ян Михайло Федорович (далі – Учасник), виявлено невідповідність в інформації та документах, що подані Учасником у пропозиції, а саме: 1. На виконання вимог пункту 1.2 розділу 1 додатку 2 Документації закупівлі, Учасником надано Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань від 07.02.2025, чим недотримано вимоги даного пункту, зокрема: дата витягу повинна бути не раніше трьохмісячного строку відносно дати оприлюднення оголошення про проведення закупівлі (дата оголошення 21.05.2025); 2. На виконання пункту 1 розділу 2 додатку 2 Документації закупівлі, Учасником надано аналогічний договір від 29.05.2020, видаткову накладну та лист-відгук, чим недотримано вимоги даного пункту, зокрема: під аналогічним договором слід розуміти договір, укладений протягом 2022-2025 років, на постачання товару, що є предметом закупівлі. 3. На виконання вимог пункту 2 розділу 3 додатку 2 Документації закупівлі, Учасником надано Витяги з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості» на Лук’яна Михайла Федоровича та Панаскевича Юрія Валерійовича від 28.04.2025, чим не дотримано вимоги даного пункту, зокрема: витяг повинен бути не більше місячної давнини стосовно кінцевої дати подання пропозицій учасників (03.06.2025); 4. Відсутня довідка щодо відсутності/наявності невиконаних зобов’язань за раніше укладеним (-ими) договором (-ами) про закупівлю з Замовником, в тому числі в особі його філії, що призвело до дострокового розірвання договору, і до учасника було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків (У разі наявності невиконаних зобов’язань учасником надається підтвердження вжиття заходів для доведення своєї надійності, а саме інформацію про сплату або зобов’язання сплатити штрафи та/або відшкодування збитків, з обов’язковим зазначенням найменування замовника за відповідним договором, номеру та дати укладання договору), надання якої передбачено пунктом 3 розділу 3 додатку 2 Документації закупівлі; 5. Учасником надано Опитувальник контрагента – юридичної особи згідно додатку 6 Документації закупівлі, проте для ФОП передбачено надання Опитувальника контрагента – фізичної особи згідно додатку 7 Документації закупівлі, чим не дотримано передбачені вимоги Документації закупівлі. Для усунення невідповідності, Учасник протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей повинен завантажити в електронній системі закупівель: 1. Копію витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань (дата витягу повинна бути не раніше трьохмісячного строку відносно дати оприлюднення оголошення про проведення закупівлі); 2. Наявність документального підтвердження досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору. Для документального підтвердження досвіду, учасник повинен надати у складі своєї пропозиції: - Скановану/-і копію/-ї договору/-ів** про виконання аналогічного/-их* за предметом закупівлі договору/-ів**. - Скановану/-і копію/-ї видаткової/-их накладної/-их та/або акту/-ів приймання-передачі товару, які підтверджують виконання аналогічного договору. В документах, які зазначені в даному пункті, серед іншого, повинна міститись інформація про номер/-и та дату/-и укладання договору/-ів, сканована/-і копія/-ї якого/-их надана/-ні на виконання вимог підпункту 1.1. - Скановану копію листа-відгука від замовника до наданого на вимогу підпункту 1.1. Договору. * Під аналогічним договором слід розуміти договір, укладений протягом 2022 – 2025 років, на постачання товару, що є предметом закупівлі. ** Такий договір повинен містити усі додатки, які є невід’ємною частиною договору (якщо є такі додатки). При цьому такий договір може надаватися без зазначення: - вартісних показників чи інших даних, які можуть бути визначені учасником як комерційна таємниця, така інформація може бути належним чином заретушована; - персональних даних (у відповідності до вимог Закону України «Про захист персональних даних»), які можуть бути належним чином заретушовані Документи згідно з вимогами пунктів 1.2. та 1.3. надаються учасником по будь-якому договору наданому учасником на вимогу пункту 1.1., при чому такі документи повинні відноситись до одного і того ж договору, та оформлені від одного і того ж замовника; 3. Витяг з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення керівника учасника до кримінальної відповідальності та наявності судимості» (далі – Витяг), що можна отримати за посиланням https://vytiah.mvs.gov.ua/app/landing. Витяг повинен містити реквізити для перевірки, зокрема QR-код та/або номер. Витяг повинен бути не більше місячної давнини стосовно кінцевої дати подання пропозицій учасників. 4. Довідку у разі відсутності/наявності невиконаних зобов’язань за раніше укладеним (-ими) договором (-ами) про закупівлю з Замовником, в тому числі в особі його філії, що призвело до дострокового розірвання договору, і до учасника було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків. У разі наявності невиконаних зобов’язань учасником надається підтвердження вжиття заходів для доведення своєї надійності, а саме інформацію про сплату або зобов’язання сплатити штрафи та/або відшкодування збитків (з обов’язковим зазначенням найменування замовника за відповідним договором, номеру та дати укладання договору). 5. Заповнений у повному обсязі і підписаний Уповноваженою особою учасника та скріплений печаткою опитувальник контрагента - фізичної особи (Додаток 7 Документації).

Кінцева дата та час усунення невідповідностей: 13-06-25, 14:26:53
Договір
Договір опубліковано
Системний номер договору:
UA-2025-05-21-009208-a-c1
Номер договору:
ВФ/110/2-Р-НД-534/25
Дата підписання договору:
25-06-2025, 14:09
Строк дії договору:
з 25-06-2025 по 31-12-2025
169 800 UAH
Ціна договору
141 500 UAH
Ціна договору без ПДВ

Пропозиції Учасників

Пропозицію подав:
ФОП Лук'ян Михайло Федорович   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
169 800 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
199 998,30 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
-
Підпис:
підписано
Дата та час подання пропозиції:
28-05-2025, 11:23:51
Документи:
Тип документа:

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

Пропозицію подав:
ФОП "Гофман Алекс"   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
170 000 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
170 000 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
-
Підпис:
підписано
Дата та час подання пропозиції:
29-05-2025, 10:57:15
Документи:
Тип документа:

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

Пропозицію подав:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОФІЦЕНТР КВІТКА"   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
195 541,50 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
195 541,50 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
-
Підпис:
підписано
Дата та час подання пропозиції:
03-06-2025, 14:07:44
Документи:
Тип документа:

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

+ -
Документи тендеру
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічнийЕкспортовано:21-05-2025, 14:43:12
      Тип документа: Проект договору
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Проект договору
        публічнийЕкспортовано:21-05-2025, 14:42:07
          Тип документа: Тендерна документація
            Файл
            Тип
            Приватність
            Стан
            Дата та час
            Дії
            Тендерна документація
            публічнийЕкспортовано:21-05-2025, 14:42:07
            Тендерна документація
            публічнийЕкспортовано:21-05-2025, 14:42:07
            Тендерна документація
            публічнийЕкспортовано:21-05-2025, 14:42:07
              ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ