Період оскарження умов закупівлі - по 24-05-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 152 661 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 1 526,61 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Військова частина А2788 |
| ЄДРПОУ: | 07686319 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Сергій Пишньов |
| Телефон: | +380444041052 |
| E-mail: | serega_psv@ukr.net |
| Місцезнаходження: | Україна |
4 |
Просимо Учасника протягом 24 годин з моменту оприлюднення даного протоколу надати виправлені документи, які відповідають вимогам тендерної документації. Необхідно подати: 1. Належним чином завірений проєкт договору про закупівлю (без вказаної ціни та загальної суми договору) (форма договору наведена у Додатку 5 до ТД); У разі невиправлення невідповідностей у встановлений строк, тендерна пропозиція буде відхилена відповідно до законодавства.
Необхідність уточнення технічних характеристик товару, поданого у складі пропозиції Учасника. Для забезпечення об’єктивної оцінки відповідності технічним вимогам тендерної документації, необхідно додатково перевірити інформацію, зазначену Учасником. На підставі п.10 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі», замовник має право продовжити строк розгляду тендерних пропозицій до 20 робочих днів.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.