Період оскарження умов закупівлі - по 19-05-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 692 700 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 6 927 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Київське квартирно-експлуатаційне управління |
| ЄДРПОУ: | 22991617 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Орап Ольга Григорівна |
| Телефон: | 380633051563 |
| E-mail: | kkeu-tender1@post.mil.gov.ua |
| Місцезнаходження: | Україна |
3 |
Замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «ПТПФ МЕРКУРІЙ» в процедурі відкритих торгів (з особливостями) на закупівлю за кодом CPV ДК 021-2015 44110000-4 Конструкційні матеріали (Плитка) виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, а саме: 1) Відповідно до підпункту 2 пункту 6 розділу VІ Тендерної документації, Учасник у складі тендерної пропозиції надає гарантійний лист щодо зобов’язання такого учасника на надання депозиту на рахунок Замовника в якості забезпечення виконання договору про закупівлю у порядку, передбаченому цією документацією, та погодження з умовами викладеними в розділі 10 проекту договору про закупівлю, що врегульовують відносини між Учасником та Замовником у частині забезпечення договору. Учасник в складі своєї тендерної пропозиції не надав гарантійний лист щодо зобов’язання на надання депозиту на рахунок Замовника в якості забезпечення виконання договору про закупівлю. 2) Відповідно до пункту 1 розділу І Додатку 1 до Тендерної документації, Учасник в складі тендерної документації підтверджує наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. Наявність досвіду виконання аналогічного (них) договору(ів): - довідка складена у довільній формі про виконання аналогічних договорів не раніше 2023 року укладання, де зазначено предмет, сума, номер та дата укладання аналогічних договорів, строку постачання товару, повного найменування замовника згідно таких договорів, їх адреса, контактна особа та їх номерів телефонів; - копії всіх аналогічних договорів вказаних в довідці про виконання аналогічних договорів; - копії відповідних документів, що підтверджують факт повного виконання своїх зобов’язань щодо предмету закупівлі (акти наданих послуг, видаткові накладні або інші фінансові документи у разі наявності та/або інше); - позитивний відгук контрагента до кожного договору вказаного в довідці. Аналогічними договорами в розумінні цієї документації є договори на постачання товару аналогічного до предмету закупівлі. Учасник в складі своєї тендерної пропозиції надав довідку в довільній формі щодо виконання аналогічних договорів, в якій не зазначив суму аналогічного договору, строк поставки товару, адресу та контактну особу замовника аналогічного договору. 3) Відповідно до пункту 5 розділу ІІ Додатку 1 до Тендерної документації, Учасник в складі тендерної пропозиції надає копію чинного дозволу або ліцензії (або іншого документу, який посвідчує її видачу) на провадження певного виду господарської діяльності, якщо отримання такого дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законодавством України. Якщо строк (термін) дії ліцензій, дозволів тощо, наданих Учасником у складі тендерної пропозиції, спливає до моменту закінчення надання послуг, робіт, постачання товару Учасник у складі пропозиції має надати документальне підтвердження-зобов’язання (лист, довідка або інший підтверджуючий документ за підписом уповноваженої особи Учасника) щодо їх отримання до моменту укладання договору (продовження терміну дії на весь період надання послуг, що є предметом закупівлі). У разі, якщо отримання ліцензії (або іншого документу, який посвідчує її видачу) не передбачено законодавством, Учасник надає лист-пояснення з посиланням на нормативні акти або копію/ії роз’яснення/нь державних органів. Учасник в складі своєї тендерної пропозиції надав довідку що даний вид господарської діяльності не підлягає ліцензуванню. Учасник в даній довідці не вказав посилання на нормативні акти. Відповідно до п. 43 Особливостей, з метою забезпечення права учасника процедури закупівлі на усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, замовник розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Рішенням уповноваженої особи № (ВТ) 019/1 від 23.05.2025 надається учаснику ТОВ «ПТПФ МЕРКУРІЙ» в процедурі відкритих торгів на закупівлю за кодом CPV ДК 021-2015 44110000-4 Конструкційні матеріали (Плитка) 24 години на виправлення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією шляхом завантаження до електронної системи закупівель наступних документів, а саме: - надати гарантійний лист щодо зобов’язання на надання депозиту на рахунок Замовника в якості забезпечення виконання договору про закупівлю; - внести зміни в довідку щодо виконання аналогічних договорів; - внести зміни в довідку щодо ліцензування.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.