Період оскарження умов закупівлі - по 21-05-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 1 336 550 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 13 365,50 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Київське квартирно-експлуатаційне управління |
| ЄДРПОУ: | 22991617 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Орап Ольга Григорівна |
| Телефон: | 380633051563 |
| E-mail: | kkeu-tender1@post.mil.gov.ua |
| Місцезнаходження: | Україна |
2 |
Замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО «ПОЛІСАН» в процедурі відкритих торгів (з особливостями) на закупівлю за кодом CPV ДК 021-2015 44810000-1 Фарби (Фарба ПФ-115, фарба водоемульсійна) виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, а саме: 1) Відповідно до пункту 12 Додатку 7 до Тендерної документації, Учасник у складі тендерної пропозиції надає гарантійний лист щодо постачання якісного товару у відповідні терміни визначені цією ж тендерною документацією. Учасник в складі своєї тендерної пропозиції не надав гарантійний лист щодо постачання якісного товару у відповідні терміни визначені цією ж тендерною документацією. Відповідно до п. 43 Особливостей, з метою забезпечення права учасника процедури закупівлі на усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, замовник розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Рішенням уповноваженої особи № (ВТ) 018/2 від 28.05.2025 надається учаснику ТОВ «ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО «ПОЛІСАН» в процедурі відкритих торгів на закупівлю за кодом CPV ДК 021-2015 44810000-1 Фарби (Фарба ПФ-115, фарба водоемульсійна) 24 години на виправлення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією шляхом завантаження до електронної системи закупівель наступних документів, а саме: - надати гарантійний лист щодо постачання якісного товару у відповідні терміни визначені цією ж тендерною документацією.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.