| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 1 515 000 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 15 150 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Розгляд пропозицій: | Поступовий |
| Мінімальна кількість пропозицій: | 1 |
| Наявність прекваліфікації: | Ні |
| Замовник: | Військова частина А2975 |
| ЄДРПОУ: | 08164155 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Стріла Павло Петрович |
| Телефон: | +380536162027 |
| E-mail: | zakup_a2975@post.mil.gov.ua |
| Місцезнаходження: | Україна, Полтавська область,місто Лубни, |
0 |
Пунктом 12.3 Оголошення встановлено перелік документів, які вимагаються для підтвердження відповідності учасників встановленим кваліфікаційним критеріям, вимогам установленим статтею 17 Закону та іншим вимогам Закону, що подаються у складі пропозиції: а саме інформаційну довідку, яка повинна містити відомості про підприємство: реквізити (адреса – юридична та фактична, телефони, телекси, телефакси, всі банківські реквізити), керівництво, форма власності та юридичний статус, організаційно-правова форма (Додаток 2 Оголошення). Однак учасником спрощеної закупівлі ТОВ «ХІММАШ» у складі тендерної пропозиції не надано інформаційну довідку, яка повинна містити відомості про підприємство: реквізити (адреса – юридична та фактична, телефони, телекси, телефакси, всі банківські реквізити), керівництво, форма власності та юридичний статус, організаційно-правова форма (Додаток 2 Оголошення). Пунктом 8 «Особливостей здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану» затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 11.11.2022 №1275 передбачено що у разі проведення закупівлі в порядку проведення спрощених закупівель, визначених Законом України “Про публічні закупівлі”, державний замовник під час розгляду пропозиції учасника спрощеної закупівлі у разі виявлення невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником спрощеної закупівлі у складі пропозиції та/або подання яких вимагалося оголошенням про проведення спрощеної закупівлі, повинен розмістити у строк, який не може бути меншим, ніж два робочих дні до закінчення строку розгляду пропозицій, повідомлення з вимогою виправити невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником спрощеної закупівлі у його пропозиції, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення державним замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником спрощених закупівель у складі пропозиції та/або подання яких вимагається оголошенням про проведення спрощеної закупівлі, слід розуміти невідповідність інформації та/або документів у значенні, наведеному в пункті 43 особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178. Державний замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника спрощеної закупівлі більш як один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником спрощеної закупівлі у складі пропозиції. Державний замовник відхиляє пропозицію учасника спрощеної закупівлі у разі, коли учасник спрощеної закупівлі не виправив виявлені державним замовником після розкриття пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених державним замовником невідповідностей протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. На підставі вищезазначеного, вимагаю на протязі 24 годин виправити невідповідності в інформації та документах, що подані учасником спрощеної закупівлі ТОВ «ХІММАШ»» у його пропозиції, шляхом завантаження через електронну систему закупівель інформаційну довідку, яка повинна містити відомості про підприємство: реквізити (адреса – юридична та фактична, телефони, телекси, телефакси, всі банківські реквізити), керівництво, форма власності та юридичний статус, організаційно-правова форма (Додаток 2 Оголошення).
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.