Період оскарження умов закупівлі - по 18-05-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 597 000 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 5 970 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Житомирський державний університет імені Івана Франка |
| ЄДРПОУ: | 02125208 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Романюк Михайло Борисович |
| Телефон: | 380412431522 |
| E-mail: | energiya@zu.edu.ua |
| Місцезнаходження: | 10008, Україна, Житомирська область,Житомир, ВУЛИЦЯ ВЕЛИКА БЕРДИЧІВСЬКА, будинок 40 |
2 |
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей учасником ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СПІН ТРЕЙД" (код 45112835) 1) перелік виявлених невідповідностей: 1.1) довідка, що містить інформацію про виконання аналогічного договору містить помилки; 1.2) відсутні всі копії видаткових накладних на підтвердження досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору; 1.3) відсутня копія виписки ЄДР, що підтверджує здійснення юридичною особою видів економічної діяльності; 1.4) відсутня копія документа (паспорта*), що посвідчує посадову (службову) особу; 1.5) відсутня довідка з переліком наданих їм документів на підтвердження повноваження Учасника та представника Учасника; 1.6) відсутнє підписане технічне завдання. 2) посилання на вимогу(вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких)виявлені невідповідності: 2.1) п. 1 розділу 1 Додатку 1 до тендерної документації; п. 1 та п. 5 розділу ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції; 2.2) п. 1 розділу 1 Додатку 1 до тендерної документації; п. 1 та п. 5 розділу ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції; 2.3) п. 2 розділу ПЕРЕЛІК ІНШИХ ДОКУМЕНТІВ, ЩО НАДАЮТЬСЯ ЗАМОВНИКУ Додатку 1 до тендерної документації; п. 1 та п. 5 розділу ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції; 2.4) п. 2 розділу ПЕРЕЛІК ІНШИХ ДОКУМЕНТІВ, ЩО НАДАЮТЬСЯ ЗАМОВНИКУ Додатку 1 до тендерної документації; п. 1 та п. 5 розділу ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції; 2.5) п. 2 розділу ПЕРЕЛІК ІНШИХ ДОКУМЕНТІВ, ЩО НАДАЮТЬСЯ ЗАМОВНИКУ Додатку 1 до тендерної документації; п. 1 та п. 5 розділу ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції; 2.6) п. 1 розділу ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції. 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: - учасник повинен протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей, подати: 3.1) довідку, що містить інформацію про виконання аналогічного договору на підтвердження досвіду виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів; 3.2) всі копії видаткових накладних на підтвердження досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору; 3.3) копію виписки ЄДР, що підтверджує здійснення юридичною особою видів економічної діяльності; 3.4) копію документа (паспорта*), що посвідчує посадову (службову) особу; 3.5) довідку з переліком наданих їм документів на підтвердження повноваження Учасника та представника Учасника; 3.6) підписане технічне завдання
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.