Період оскарження умов закупівлі - по 10-05-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 164 300 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 821,50 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Комарнівська міська рада Львівського району Львівської області |
| ЄДРПОУ: | 26411516 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Перун Ірина Ігорівна |
| Телефон: | +380960740313 |
| E-mail: | poleva_komarno@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 81562, Україна, Львівська область,місто Комарно, вулиця Січових Стрільців,34 |
3 |
Згідно із частиною 10 статті 29 Закону строк розгляду найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції не повинен перевищувати п'яти робочих днів з дня визначення її електронною системою закупівель найбільш економічно вигідною. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У замовника є потреба продовжити строк розгляду цієї тендерної пропозиції до двадцяти робочих днів, оскільки у зв’язку із необхідністю детального аналізу тендерної пропозиції, враховуючи специфіку закупівлі та значний обсяг документів, які учасник подав у складі тендерної пропозиції, розгляд та оцінка тендерної пропозиції учасника не можуть бути завершені протягом п’яти робочих днів.
І. Перелік виявлених невідповідностей: 1. Учасником надано Довідку, що містить інформацію про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, але не у відповідності до форми Таблиці 1, зокрема у колонці вказано та розраховано «Загальний стаж роботи» замість необхідного «Стаж роботи за спеціальністю». ІІ. Посилання на вимоги тендерної документації щодо яких виявлені невідповідності: 1. пп. 2.1. п.1.2. Розділу 1 Додатку 1 Тендерної документації. ІІІ. Перелік документів які повинен надати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1. Привести у відповідність Довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.