Закупівлю оголошено - 03-05-2025, 12:19. Дата останніх змін - 20-05-2025, 15:15

Підвіконня 1500х250х20мм білий. Торцева накладка білий матовий стандарт. Кутник ПВХ перфорований з сіткою 7х7см 3,0м. Замок врізний з ручкою. Дюбель 6х40. Лінолеум. Плінтус.

Підвіконня 1500х250х20мм білий. Торцева накладка білий матовий стандарт. Кутник ПВХ перфорований з сіткою 7х7см 3,0м. Замок врізний з ручкою. Дюбель 6... Державна закупівля - UA-2025-05-03-000262-a Підвіконня 1500х250х20мм білий. Торцева накладка білий матовий стандарт. Кутник ПВХ перфорований з сіткою 7х7см 3,0м. Замок врізний з ручкою. Дюбель 6х40. Лінолеум. Плінтус. від замовника ВІЙСЬКОВА ЧАСТИНА Т0200 від 5/3/2025 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Оголошення про проведення.pdf
Закупівля: UA-2025-05-03-000262-a / на ProZorro / на DoZorro
Період уточнень
Триває
Завершився
з 03-05-2025, 12:19
по 08-05-2025, 00:00
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 08-05-2025, 00:00
по 13-05-2025, 10:00
Аукціон Період аукціонів
Аукціон не відбувся

Спрощена закупівля застосовується відповідно до пункту 8 Особливостей здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 11.11.2022 № 1275 "Деякі питання здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану" (із змінами та доповненнями).

Спрощена закупівля
Статус:Завершена закупівля
Бюджет:
309189.9
309 189,90 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Товари
Мінімальний крок аукціону:1 545,95 UAH
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Розгляд пропозицій:Поступовий
Мінімальна кількість пропозицій:1
Наявність прекваліфікації:Ні
Замовник:ВІЙСЬКОВА ЧАСТИНА Т0200
ЄДРПОУ:33158337 Досьє YouControl
Контактна особа:Андрій Пасічник
Телефон:+380673742323
E-mail:tendt0200@dsst.gov.ua
Місцезнаходження:
Україна
2



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Завершено
Підвіконня 1500х250х20мм білий ...
309 189,90 UAH (з ПДВ)
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Підвіконня 1500х250х20мм білий.

115
штука
Україна Відповідно до документації
по 31-08-2025
44210000-5
Конструкції та їх частини


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Торцева накладка білий матовий стандарт.

230
штука
Україна Відповідно до документації
по 31-08-2025
44210000-5
Конструкції та їх частини


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Кутник ПВХ перфорований з сіткою 7х7см 3,0м.

100
штука
Україна Відповідно до документації
по 31-08-2025
44210000-5
Конструкції та їх частини


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Замок врізний з ручкою.

46
штука
Україна Відповідно до документації
по 31-08-2025
44210000-5
Конструкції та їх частини


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Дюбель 6х40.

2 491
штука
Україна Відповідно до документації
по 31-08-2025
44210000-5
Конструкції та їх частини


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Лінолеум.

371
погонний метр
Україна Відповідно до документації
по 31-08-2025
44210000-5
Конструкції та їх частини


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Плінтус.

823
метр
Україна Відповідно до документації
по 31-08-2025
44210000-5
Конструкції та їх частини


+-
Пропозиції

Кваліфікація Учасників

Інформація про Переможця
Протокол визначення переможця закупівлі та намір укласти договір про закупівлю.pdf
Рішення підписано
Ім'я:
ФІЗИЧНА ОСОБА ПІДПРИЄМЕЦЬ КРЕМЕР НАДІЯ РОМАНІВНА   Досьє YouControl
Строк розгляду пропозиції:
з 13-05-2025 по 21-05-2025
Статус:
учасник виграв закупівлю
Контактна інформація:
Україна, , , , , Надія Кремер
Остаточна пропозиція:
305 017,80 UAH, з ПДВ
Документи пропозиції:
Документи рішення:
Дата акцепта:
16-05-2025, 17:01

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей

Дата публікації: 15-05-25, 16:41:40
24

Шановний Учасник! З метою виконання вимог Оголошення, учаснику надається можливість дозавантажити відповідні документи, а саме: учасник закупівлі, пропозиція якого визнана електронною системою закупівель найбільш економічно вигідною, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей, повинен завантажити державному Замовнику документи, шляхом завантаження до документів пропозиції в електронному вигляді через електронну систему закупівель: - згідно пункту 9 Додатку 4, а саме: Статут підприємства з усіма додатками та змінами (остання редакція) та опис, виданий державним реєстратором про прийняття документів для проведення державної реєстрації. Опис надається, якщо нова редакція статуту зареєстрована після 01.01.2016. Інформація відсутня. Просимо надати дану інформацію шляхом завантаження в електронну систему закупівель. - згідно пункту 10 Додатку 4, а саме: Документ про створення об’єднання учасників - у разі якщо пропозиція подається об’єднанням учасників. Інформація відсутня. Просимо надати дану інформацію шляхом завантаження в електронну систему закупівель. - згідно пункту 11 Додатку 4, а саме: Довідка про відсутність заборгованості з платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи, видана контролюючим органом. Інформація відсутня. Просимо надати дану Довідку з оновленими даними шляхом завантаження в електронну систему закупівель. У разі, якщо учасник або переможець відповідно до норм чинного законодавства не зобов’язаний складати якийсь із вказаних в оголошенні документ, він надає лист-роз’яснення в довільній формі, у якому зазначає законодавчі підстави ненадання відповідних документів або копію/ї роз'яснення/нь державних органів». Для усунення зазначених невідповідностей Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями: вищевказаний перелік документів пропозиції в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом завантаження до документів пропозиції в електронному вигляді через електронну систему закупівель.

Кінцева дата та час усунення невідповідностей: 16-05-25, 16:41:40
Договір
Договір опубліковано
Системний номер договору:
UA-2025-05-03-000262-a-b1
Номер договору:
153/38D
Дата підписання договору:
20-05-2025, 15:12
Строк дії договору:
з 20-05-2025 по 31-12-2025
305 017,80 UAH
Ціна договору
305 017,80 UAH
Ціна договору без ПДВ

Пропозиції Учасників

Пропозицію подав:
ФІЗИЧНА ОСОБА ПІДПРИЄМЕЦЬ КРЕМЕР НАДІЯ РОМАНІВНА   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
305 017,80 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
-
Підпис:
підписано
Дата та час подання пропозиції:
13-05-2025, 09:40:10
Документи:
Тип документа:

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

+ -
Документи тендеру
Тип документа: Тендерна документація
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Тендерна документація
    публічнийЕкспортовано:03-05-2025, 12:19:57
      Тип документа: Проект договору
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Проект договору
        публічнийЕкспортовано:03-05-2025, 12:19:57
          Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
            Файл
            Тип
            Приватність
            Стан
            Дата та час
            Дії
            Оголошення про проведення закупівлі
            публічнийЕкспортовано:03-05-2025, 12:20:34
              ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ