Закупівлю оголошено - 24-04-2025, 15:56. Дата останніх змін - 25-04-2025, 13:25

Контейнери спеціально призначені для збору твердих побутових відходів

Контейнери спеціально призначені для збору твердих побутових відходів... Державна закупівля - UA-2025-04-24-010470-a Контейнери спеціально призначені для збору твердих побутових відходів від замовника Комунальне підприємство "Керуюча компанія "Господар" Слобожанської селищної ради" від 4/24/2025 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Оголошення про проведення.pdf
Закупівля: UA-2025-04-24-010470-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2025-04-24-003797-a
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 24-04-2025, 15:56
по 29-04-2025, 09:00

Запит (ціни) пропозицій
Статус:Торги відмінено
Бюджет:
159300
159 300 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Товари
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Попередній етап:ТакПерейти до відбору
Замовник:Комунальне підприємство "Керуюча компанія "Господар" Слобожанської селищної ради"
ЄДРПОУ:31184407 Досьє YouControl
Сайт:https://slobozhanska-gromada.bissoft.org/uk/page/-komunalne-pidpriemstvo-keruyucha-kompaniya-gospodar-slobozhanskoi-selischnoi-radi
Контактна особа:Катерина Ткач
Телефон:+380930249513
E-mail:gospodar091@gmail.com
Місцезнаходження:
52005, Україна, Дніпропетровська область,селище Слобожанське, вул. Василя Сухомлинського, 54
1



Інформація про скасування закупівлі

Протокол відміни закупівлі/лоту або визнання таким, що не відбувся.pdf

Статус:

Виконано

Опис скасування закупівлі/лоту:

Відмінити запит пропозицій постачальників щодо Закупівлі відповідно до підпункту 1 пункту 65 Порядку № 822, а саме подальша потреба в запиті пропозицій постачальників з технічними помилками щодо Закупівлі відсутня, у зв’язку із розбіжностями між планом закупівлі та узагальненою назвою закупівлі.

Причина скасування закупівлі/лоту:

Дата:

25-04-2025, 13:24

Документи:

+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Закупівля:
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Період доставкиКласифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Контейнери спеціально призначені для збору твердих побутових відходів

17
штука
Україна , Дніпропетровська область , селище Слобожанське , вул.Василя Сухомлинського,54 ,
по 31-05-2025


Технічні характеристики:
ОПИС ХАРАКТЕРИСТИКИЗНАЧЕННЯОДИНИЦІ ВИМІРУСтатусДата публікації
Тип кришкизвичайнаАктивна24-04-2025, 15:53
КолірзеленийАктивна24-04-2025, 15:53
Матеріал кришкиHDPEАктивна24-04-2025, 15:53
Матеріал бакаHDPEАктивна24-04-2025, 15:53
Стандарт виготовленняEN 840-2Активна24-04-2025, 15:53
БрендPLASTIK GOGICАктивна24-04-2025, 15:53
Внутрішній об'ємвід 1100.0 до 1100.0літрАктивна24-04-2025, 15:53
+ -
Документи
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічнийЕкспортовано:24-04-2025, 15:56:33
      Тип документа: Проект договору
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Проект договору
        публічнийЕкспортовано:24-04-2025, 15:53:02
          Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків):
          Подія:
          Поставка товару
          Опис:
          4.1. Розрахунки за цим Договором здійснюються відповідно до підпункту 2 пункту 19 Порядку виконання повноважень Державною казначейською службою в особливому режимі в умовах воєнного стану, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 9 червня 2021 року № 590 (зі змінами та доповненнями), у національній валюті України гривні у безготівковій формі шляхом перерахування належних до сплати сум коштів на поточний рахунок Виконавця, що вказаний у реквізитах цього Договору. Замовник здійснює оплату в межах отриманого бюджетного фінансування. 4.2. Розрахунок за фактично надані Послуги здійснюється протягом 30 календарних днів з моменту та на підставі підписаного Сторонами Акта здачі-приймання наданих Послуг. Форма оплати безготівкова. Будь-які збитки або витрати, завдані Виконавцю такою затримкою, Замовником не відшкодовуються. Усі платіжні документи за Договором оформлюються з дотриманням вимог чинного законодавства України 4.3. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за надані Послуги здійснюється упродовж 30 (тридцяти) календарних днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок. 4.4. Джерело фінансування закупівлі: бюджетні кошти. 4.5. Оплата здійснюється відповідно до ст. 49 Бюджетного кодексу України. 4.6. Згідно статті 23 Бюджетного кодексу України бюджетні зобов’язання та платежі з бюджету здійснюються лише за наявності відповідного бюджетного призначення.
          Тип оплати:
          Пiсляоплата
          Тип днів:
          Календарні
          Розмір оплати(%):
          100
          Період (днів):
          30
          +-
          Пропозиції
          ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ