Період оскарження умов закупівлі - по 02-05-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 467 600 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 2 338 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | 3 ДЕРЖАВНИЙ ПОЖЕЖНО-РЯТУВАЛЬНИЙ ЗАГІН ГОЛОВНОГО УПРАВЛІННЯ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ З НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЙ У ДНІПРОПЕТРОВСЬКІЙ ОБЛАСТІ |
| ЄДРПОУ: | 38255196 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Олена Землякова |
| Телефон: | +380962109105 |
| E-mail: | mtzkmu@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 50005, Україна, Дніпропетровська область,м. Кривий Ріг, вул. Каховська, буд. 38 |
4 |
Згідно п.43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Згідно пункту 6 Додатку 1 до тендерної документації, у складі тендерної пропозиції Учасник надає: Копію статуту, або іншого установчого документу. Прошу виправити невідповідність: надати копію статуту, або іншого установчого документу.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.