Період оскарження умов закупівлі - по 01-05-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 169 200 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 846 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Відділ освіти, молоді, спорту, культури і туризму Антонінської селищної ради Хмельницького району Хмельницької області |
| ЄДРПОУ: | 41870723 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Лавренюк Лілія Костянтинівна |
| Телефон: | +380978656001 |
| E-mail: | antvomskt@i.ua |
| Місцезнаходження: | 31022, Україна, Хмельницька область,Антоніни, площа Графська, будинок 3 |
5 |
До участі у тендерній процедурі «Відкриті торги» на закупівлю «код ДК 021:2015 – 44220000-8 - «Столярні вироби» (Металопластикові конструкції, вікна) було подано 3 (три) тендерні пропозиції, а саме: - ФОП Климчук Олександр Петрович; -ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ОСНОВА - Р"; -ФОП ГОРДА ОЛЕКСАНДР ГРИГОРОВИЧ. Відповідно до ч.10 ст.29 Закону України «Про публічні закупівлі» строк розгляду тендерної пропозиції/пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення. Уповноваженою особою розглянуто тендерну пропозицію – ФОП Климчук Олександр Петрович. Під час розгляду тендерної пропозиції учасника ФОП Климчук Олександр Петрович в процедурі відкритих торгів на закупівлю «код ДК 021:2015 – 44220000-8 - «Столярні вироби» (Металопластикові конструкції, вікна) виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією. Відповідно до п.43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. 1) Перелік виявлених невідповідностей: - Для виконання належним чином умов договору Учаснику необхідно особисто відвідати та оглянути місце надання послуг (заклад Замовника, де буде проводитись монтаж товару) та здійснити попередні заміри, про що скласти Акт здійснення попередніх замірів. У складі тендерної пропозиції надати гарантійний лист, про здійснення після обрання переможцем учасника таких попередніх замірів. Учасником не надано гарантійний лист, про здійснення після обрання переможцем учасника попередніх замірів. - надано ФОРМУ "ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ" не згідно форми встановленої Додатком 1 до тендерної документації. 2) Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: - пункт 2.1.5. тендерної документації. - Додаток 1 до тендерної документації. 3) Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: -Для виконання належним чином умов договору Учаснику необхідно особисто відвідати та оглянути місце надання послуг (заклад Замовника, де буде проводитись монтаж товару) та здійснити попередні заміри, про що скласти Акт здійснення попередніх замірів. У складі тендерної пропозиції надати гарантійний лист, про здійснення після обрання переможцем учасника таких попередніх замірів; - надати ФОРМА "ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ" згідно форми встановленої Додатком 1 до тендерної документації.
До участі у тендерній процедурі «Відкриті торги» на закупівлю «код ДК 021:2015 – 44220000-8 - «Столярні вироби» (Металопластикові конструкції, вікна) було подано 3 (три) тендерні пропозиції, а саме: - ФОП Климчук Олександр Петрович; -ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ОСНОВА - Р"; -ФОП ГОРДА ОЛЕКСАНДР ГРИГОРОВИЧ. Відповідно до ч.10 ст.29 Закону України «Про публічні закупівлі» строк розгляду тендерної пропозиції/пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення. Уповноваженою особою розглянуто тендерну пропозицію – ФОП Климчук Олександр Петрович. Під час розгляду тендерної пропозиції учасника ФОП Климчук Олександр Петрович в процедурі відкритих торгів на закупівлю «код ДК 021:2015 – 44220000-8 - «Столярні вироби» (Металопластикові конструкції, вікна) виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією. Відповідно до п.43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. 1) Перелік виявлених невідповідностей: 1) Для виконання належним чином умов договору Учаснику необхідно особисто відвідати та оглянути місце надання послуг (заклад Замовника, де буде проводитись монтаж товару) та здійснити попередні заміри, про що скласти Акт здійснення попередніх замірів. У складі тендерної пропозиції надати гарантійний лист, про здійснення після обрання переможцем учасника таких попередніх замірів. Учасником не надано гарантійний лист, про здійснення після обрання переможцем учасника попередніх замірів. 2) Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 1)пункт 2.1.5. тендерної документації. 3) Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1) Для виконання належним чином умов договору Учаснику необхідно особисто відвідати та оглянути місце надання послуг (заклад Замовника, де буде проводитись монтаж товару) та здійснити попередні заміри, про що скласти Акт здійснення попередніх замірів. У складі тендерної пропозиції надати гарантійний лист, про здійснення після обрання переможцем учасника таких попередніх замірів.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.