Період оскарження умов закупівлі - по 27-04-2025, 00:00
| Статус: | Торги відмінено |
| Бюджет: | 173 300 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 866,50 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | 5 державний пожежно-рятувальний загін Головного управління ДСНС України в Івано-Франківській області (м. Коломия) |
| ЄДРПОУ: | 38153333 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Вінтоник Галина Михайлівна |
| Телефон: | +380664249085 |
| E-mail: | dprch7@if.dsns.gov.ua |
| Місцезнаходження: | 78200, Україна, Івано-Франківська область,Коломия, вул. Мазепи 237 |
7 |
Статус:
Виконано
Опис скасування закупівлі/лоту:
У зв'язку відсутності подальшої потреби в закупівлі товарів, відповідно до підпункту 1 пункту 50 Постанови Кабінету Міністрів України № 1178 від 12.10.2022 року, а саме: припинення 5 ДЕРЖАВНОГО ПОЖЕЖНО-РЯТУВАЛЬНОГО ЗАГОНУ ГОЛОВНОГО УПРАВЛІННЯ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ З НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЙ В ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ (38153333) їх реорганізації шляхом приєднання до 4 ДЕРЖАВНОГО ПОЖЕЖНО-РЯТУВАЛЬНОГО ЗАГОНУ ГОЛОВНОГО УПРАВЛІННЯ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ З НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЙ В ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ (38200990), затверджено Наказом Державної служби України з надзвичайних ситуацій від 11.03.2025 року № 282 “Про припинення юридичних осіб шляхом приєднання”. Станом на 17.06.2025, на рахунках 5 ДПРЗ ГУ ДСНС України в Івано-Франківській області відсутні кошти, що підтверджуються Виписки з рахунків ДКСУ. Станом на 01.07.2025, рахунки 5 ДПРЗ ГУ ДСНС України в Івано-Франківській області закриті, про що свідчить Повідомлення про закриття рахунків від ДКСУ. У зв’язку з цим Замовник не зможе виконати жодних договірних зобов’язань, через відсутність рахунків, що унеможливлює подальше проведення Закупівлі. Крім того, 4 ДЕРЖАВНИМ ПОЖЕЖНО-РЯТУВАЛЬНИМ ЗАГОНОМ ГОЛОВНОГО УПРАВЛІННЯ ДЕРЖАВНИЙ СЛУЖБИ УКРАЇНИ З НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЙ В ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ (38200990), який є правонаступником 5 ДЕРЖАВНОГО ПОЖЕЖНО-РЯТУВАЛЬНОГО ЗАГОНУ ГОЛОВНОГО УПРАВЛІННЯ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ З НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЙ В ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ (38153333), та якому передано всі кошторисні призначення 5 ДПРЗ, була оголошена закупівля за предметом Твердопаливні котли номінальною потужністю 42кВт, 50кВт, 62 кВт, 75кВт (код ДК 021:2015 - 44620000-2 Радіатори і котли для систем центрального опалення та їх деталі) (UA-2025-06-18-013056-a), та укладено договір № 105 від 10.07.2025 з ФОП Омельченко Іван Ярославович (3015718997). На підставі вище викладеного вирішено відміни торги на підставі підпункту 1 пункту 50 Постанови Кабінету Міністрів України № 1178 від 12.10.2022 року «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування».
Причина скасування закупівлі/лоту:
Дата:
29-07-2025, 00:00
Період оскарження:
з 18-07-2025, 09:59 по 29-07-2025, 00:00
Документи:
Статус:
Невдале скасування
Опис скасування закупівлі/лоту:
у зв'язку відсутності подальшої потреби в закупівлі товарів, відповідно до підпункту 1 пункту 50 Постанови Кабінету Міністрів України № 1178 від 12.10.2022 року, а саме: припинення 5 ДЕРЖАВНОГО ПОЖЕЖНО-РЯТУВАЛЬНОГО ЗАГОНУ ГОЛОВНОГО УПРАВЛІННЯ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ З НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЙ В ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ (38153333) їх реорганізації шляхом приєднання до 4 ДЕРЖАВНОГО ПОЖЕЖНО-РЯТУВАЛЬНОГО ЗАГОНУ ГОЛОВНОГО УПРАВЛІННЯ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ З НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЙ В ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ (38200990), затверджено Наказом Державної служби України з надзвичайних ситуацій від 11.03.2025 року № 282 “Про припинення юридичних осіб шляхом приєднання”.
Причина скасування закупівлі/лоту:
Дата:
29-05-2025, 17:52
Період оскарження:
з 29-05-2025, 17:55 по 09-06-2025, 00:00
Документи:
Відповідно до статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» та пункту 37 Постанови КМУ № 1178 від 12.10.2022 року (надалі - Закон), замовником розглядається тендерна пропозиція учасника ФОП "ВОЄДИЛО ВАЛЕНТИНА ПЕТРІВНА" (надалі – Учасник) подана на закупівлю за предметом «Твердопаливні котли номінальною потужністю не менше 42кВт, 62 кВт (код ДК 021:2015 - 44620000-2 Радіатори і котли для систем центрального опалення та їх деталі)», процедура закупівлі: відкриті торги з особливостями, ідентифікатор закупівлі: UA-2025-04-21-001519-a. На виконання пункту 43 особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, які затверджені Постановою КМУ № 1178 від 12.10.2022 року, замовник розміщує дане повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в електронній системі закупівель, а саме: В ході розгляду тендерної пропозиції учасника ФОП "ВОЄДИЛО ВАЛЕНТИНА ПЕТРІВНА" було встановлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, а саме: 1. Пунктом 7 Додатку 3 та пунктом 25 Додатку 5 до тендерної документації передбачено, що учасники в складі пропозиції повинні надати довідку у вигляді порівняльної таблиці з інформацією, що запропонований ним Товар буде повністю відповідати всім вимогам щодо технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі зазначеним у таблиці до Додатку № 3 до тендерної документації. В складі пропозиції учасника ФОП "ВОЄДИЛО ВАЛЕНТИНА ПЕТРІВНА" надано заповнений Додаток № 3, однак не надано порівняльну таблицю, що не відповідає вимогам встановленим в тендерній документації. 2. Пунктом 24 Додатку 5 до тендерної документації передбачено, що учасники в складі пропозиції повинні надати гарантійний лист, щодо гарантійного строку на Товар. В складі пропозиції учасника ФОП "ВОЄДИЛО ВАЛЕНТИНА ПЕТРІВНА" відсутній гарантійний лист, щодо гарантійного строку на Товар, що не відповідає вимогам встановленим в тендерній документації. На підставі вище викладеного пропонується розмістити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах учасника ФОП "ВОЄДИЛО ВАЛЕНТИНА ПЕТРІВНА" шляхом надання в складі пропозиції: 1. Довідку у вигляді порівняльної таблиці з інформацією, що запропонований товар буде відповідати повністю всім вимогам щодо технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі зазначеним у таблиці до Додатку № 3 до тендерної документації; 2. Гарантійний лист, щодо гарантійного строку на Товар;
Для підтвердження інформації, яку надано Учасником у складі пропозиції, у замовника виникла необхідність звернутися із запитом до виробника. Відповідно до абз. 2 ч. 15 ст. 29 Закону Замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції. Тендерною документацією Закупівлі встановлено вимогу щодо надання в складі пропозиції Учасником довідки у вигляді порівняльної таблиці з інформацією, що запропонований ним Товар буде повністю відповідати всім вимогам щодо технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі. На виконання цієї вимоги Учасник надав: документ №18 від 28 квітня 2025 року “Довідка (порівняльна таблиця)”, згідно з яким Учасником надано інформацію, що запропонований ним Товар буде повністю відповідати всім вимогам щодо технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі. Враховуючи викладене з метою збереження відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель та забезпечення неупередженого розгляду тендерних пропозицій, керуючись абз. 2 ч. 15 ст. 29 Закону існує необхідність звернення до виробника предмету закупівлі – ФОП Григорян Мгер Сосович, ІПН 3446406812, (далі - Адресат) із запитом для підтвердження вищезазначеної інформації.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.