Закупівлю оголошено - 18-04-2025, 14:54. Дата останніх змін - 15-05-2025, 12:50

Кріпильні деталі

Кріпильні деталі... Державна закупівля - UA-2025-04-18-007981-a Кріпильні деталі від замовника Центральна база виробничо-технологічної комплектації Національної гвардії України від 4/18/2025 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Оголошення про проведення.pdf
Закупівля: UA-2025-04-18-007981-a / на ProZorro / на DoZorro
Період уточнень
Триває
Завершився
з 18-04-2025, 14:54
по 24-04-2025, 01:00
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 24-04-2025, 01:00
по 29-04-2025, 00:00
Аукціон Період аукціонів
Завершився
з 29-04-2025, 15:55
по 29-04-2025, 16:18

Спрощена закупівля
Статус:Завершена закупівля
Бюджет:
110000
110 000 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Товари
Мінімальний крок аукціону:550 UAH
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Розгляд пропозицій:Поступовий
Забезпечення пропозиції:3 300 UAH Отримати банківську гарантію
Мінімальна кількість пропозицій:1
Наявність прекваліфікації:Ні
Замовник:Центральна база виробничо-технологічної комплектації Національної гвардії України
ЄДРПОУ:14323014 Досьє YouControl
Сайт:http://ngu.gov.ua/
Контактна особа:Сергій Бартош
Телефон:+380989919078
E-mail:bvtk@ngu.gov.ua
Місцезнаходження:
Україна
2



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Завершено
Кріпильні деталі
110 000 UAH (з ПДВ)
Аукціон очікується з Аукціон очікується з Аукціон триває з Аукціон відбувся 29-04-2025, 15:55
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Конфірмат 6,4х50

50 000
штука
Україна м. Київ
по 02-06-2025
44530000-4
Кріпильні деталі


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Мініфікс під 18 мм ТМ Hettich (червоний)+дюбель

8 000
штука
Україна м. Київ
по 02-06-2025
44530000-4
Кріпильні деталі


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Саморіз 3,5х16 GTV

200 000
штука
Україна м. Київ
по 02-06-2025
44530000-4
Кріпильні деталі


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Фланець метел/силумін R-11 д.25

1 000
штука
Україна м. Київ
по 02-06-2025
44530000-4
Кріпильні деталі


+-
Пропозиції

Кваліфікація Учасників

Інформація про Переможця
Протокол визначення переможця закупівлі та намір укласти договір про закупівлю.pdf
Рішення підписано
Ім'я:
ФОП "ПЕРЕДИРІЙ МИКОЛА ПЕТРОВИЧ"   Досьє YouControl
Строк розгляду пропозиції:
з 05-05-2025 по 13-05-2025
Статус:
учасник виграв закупівлю
Контактна інформація:
Україна, Сумська область, місто Суми,, ВУЛИЦЯ ІВАНА ВИГОВСЬКОГО, будинок 6, квартира 60, 40000, Микола Передирій
Остаточна пропозиція:
109 050 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
109 050 UAH, з ПДВ
Документи пропозиції:
Документи рішення:
Дата акцепта:
08-05-2025, 14:58

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей

Дата публікації: 06-05-25, 16:16:52
24

1. Перелік виявлених невідповідностей. 1.1 Учасник надав проєкт договору про закупівлю з додатками, повністю не підписаний керівником або уповноваженою особою учасника, завірений печаткою (у разі її наявності та використання) (Додаток № 6 до оголошення). 1.2 Учасник на підтвердження виконання аналогічного договору надав скан-копію договору купівлі-продажу №09/2-2024 від 02 вересня 2024р. та видаткову накладну №0209 від 2 вересня 2024, що містить невідповідності в кількості . 1.3 Учасник не надав Інформація про походження товару у разі, якщо предметом закупівлі є товар, що підтверджується сертифікатом про походження товару/засвідченою декларацією про походження товару/декларацією про походження товару/сертифікатом про регіональне найменування товару, тощо. 1.4 Учасник надав довідку №24 від 22 квітня 2025 року не в повному обсязі. 2. Посилання на вимоги тендерної документації, щодо яких виявлені невідповідності. 2.1 Пропозиції подаються учасниками після закінчення строку періоду уточнення інформації, зазначеної Замовником в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну та інші критерії оцінки (у разі їх встановлення Замовником), шляхом завантаження необхідних документів через електронну систему закупівель, що підтверджують відповідність вимогам, визначеним Замовником, а саме: -проєкт договору про закупівлю з додатками, підписаний керівником або уповноваженою особою учасника, завірений печаткою (у разі її наявності та використання) (Додаток № 6 до оголошення). 2.2 Додаток № 2 до оголошення ФОРМА І ПЕРЕЛІК ІНШИХ ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ПОДАЄ УЧАСНИК У СКЛАДІ ПРОПОЗИЦІЇ: Довідка по формі відповідно до Додатку № 5 до оголошення, за підписом уповноваженої особи Учасника та завірений печаткою (у разі використання) з інформацією про виконання аналогічного договору (щонайменше 1 договір) з назвою предмета закупівлі, яка зазначена в оголошенні та додатків до такого оголошення. На підтвердження досвіду виконання аналогічного договору Учасник має надати не менше однієї копії договору, зазначеного у довідці у повному обсязі (з усіма укладеними додатковими угодами, додатками та специфікаціями до договору), з усіма копіями документів на підтвердження виконання договору (видаткові накладні) зазначеного в наданій Учасником довідці. Оригінал відгука виданий в 2024-2025 роках (не менше одного) до наданого аналогічного договору, виданий суб’єктом господарювання (з яким було укладено договір) із зазначенням дати і номеру договору (на який надано відгук) та інформації про належне виконання договору, у тому числі стосовно якості та строків. Лист-відгук повинен мати реєстраційний номер та дату його складання. У разі подання Учасником у складі своєї пропозиції декілька аналогійних договорів, вищезазначені вимоги поширюються на всі аналогічні за предметом закупівлі договори. 2.3 Додаток № 2 до оголошення ФОРМА І ПЕРЕЛІК ІНШИХ ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ПОДАЄ УЧАСНИК У СКЛАДІ ПРОПОЗИЦІЇ: Інформація про походження товару у разі, якщо предметом закупівлі є товар, що підтверджується сертифікатом про походження товару/засвідченою декларацією про походження товару/декларацією про походження товару/сертифікатом про регіональне найменування товару, тощо. 2.4 Додаток № 2 до оголошення ФОРМА І ПЕРЕЛІК ІНШИХ ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ПОДАЄ УЧАСНИК У СКЛАДІ ПРОПОЗИЦІЇ: п.7 3. Перелік інформації та документів, які повинен подати Учасник для усунення виявлених невідповідностей. 3.1 Учасник повинен усунути виявлені невідповідності шляхом повторного надання проєкту договору про закупівлю з додатками, підписаний керівником або уповноваженою особою учасника, завірений печаткою (у разі її наявності та використання) (Додаток № 6 до оголошення). 3.2 Учасник повинен усунути виявлені невідповідності щодо підтвердження виконання аналогічного договору шляхом повторного надання Довідки по формі відповідно до Додатку № 5 до оголошення, за підписом уповноваженої особи Учасника та завірений печаткою (у разі використання) з інформацією про виконання аналогічного договору (щонайменше 1 договір) з назвою предмета закупівлі, яка зазначена в оголошенні та додатків до такого оголошення. На підтвердження досвіду виконання аналогічного договору Учасник має надати не менше однієї копії договору, зазначеного у довідці у повному обсязі (з усіма укладеними додатковими угодами, додатками та специфікаціями до договору), з усіма копіями документів на підтвердження виконання договору (видаткові накладні) зазначеного в наданій Учасником довідці. Оригінал відгука виданий в 2024-2025 роках (не менше одного) до наданого аналогічного договору, виданий суб’єктом господарювання (з яким було укладено договір) із зазначенням дати і номеру договору (на який надано відгук) та інформації про належне виконання договору, у тому числі стосовно якості та строків. Лист-відгук повинен мати реєстраційний номер та дату його складання. У разі подання Учасником у складі своєї пропозиції декілька аналогійних договорів, вищезазначені вимоги поширюються на всі аналогічні за предметом закупівлі договори 3.3 Учасник повинен надати інформацію про походження товару у разі, якщо предметом закупівлі є товар, що підтверджується сертифікатом про походження товару/засвідченою декларацією про походження товару/декларацією про походження товару/сертифікатом про регіональне найменування товару, тощо. 3.4 Учасник повинен усунути виявлені невідповідності шляхом повторного надання довідки в довільній формі про те, що він: - є юридичною особою/фізичною особою, яка не є – резидентом російської федерації/республіки білорусь/Ісламської Республіки Іран державної форми власності, юридичною особою, створеною та/або зареєстрованою відповідно до законодавства російської федерації/республіки білорусь/Ісламської Республіки Іран юридичною особою, кінцевим бенефіціарним власником (власниками) якої є резидент (резиденти) російської федерації/республіки білорусь/Ісламської Республіки Іран, фізичною особою (фізичною особою підприємцем) - резидентом російської федерації/республіки білорусь/Ісламської Республіки Іран; - щодо нього рішенням Ради національної безпеки і оборони України, введеним у дію Указом Президента України, не застосовували персональні спеціальні економічні та інші обмежувальні заходи (санкції) у виді заборони здійснення у нього публічних та оборонних закупівель; - щодо нього, його учасника (засновника), керівника (уповноваженої особи), кінцевого бенефіціарного власника (контролера), у тому числі кінцевого бенефіціарного власника (контролера) його засновника, якщо засновником є юридична особа, рішенням компетентного органу Європейського Союзу, Сполучених Штатів Америки, Сполученого Королівства Великої Британії та Північної Ірландії, Канади, Японії, Австралії не застосовували персональні спеціальні економічні та інші обмежувальні заходи (санкції); - місцезнаходженням (місцем проживання, перебування, реєстрації) постачальника, його учасників (засновників), керівників (уповноважених осіб) та кінцевих бенефіціарних власників (контролерів), у тому числі кінцевих бенефіціарних власників (контролерів) його засновника, якщо засновником є юридична особа, не є держава, віднесена до переліку офшорних зон, згідно з розпорядженням Кабінету Міністрів України від 23 лютого 2011 року № 143-р «Про віднесення держав до переліку офшорних зон» (зі змінами), а також держава, віднесена до переліку держав (територій), які відповідають критеріям, установленим підпунктом 39.2.1.2 підпункту 39.2.1 пункту 39.2 статті 39 Податкового кодексу України, згідно з постановою Кабінету Міністрів України від 27 грудня 2017 року 1045 «Про затвердження переліку держав (територій), які відповідають критеріям, установленим підпунктом 39.2.1.2 підпункту 39.2.1 пункту 39.2 статті 39 Податкового кодексу України, та визнання таким, що втратило чинність, розпорядження Кабінету Міністрів України від 16 вересня 2015 року № 977»

Кінцева дата та час усунення невідповідностей: 07-05-25, 16:16:52
Договір
Договір опубліковано
Системний номер договору:
UA-2025-04-18-007981-a-b1
Номер договору:
352
Дата підписання договору:
15-05-2025, 11:00
Строк дії договору:
з 15-05-2025 по 31-12-2025
109 050 UAH
Ціна договору
109 050 UAH
Ціна договору без ПДВ
Інформація про Учасника
Протокол відхилення тендерної пропозиції/пропозиції.pdf
Рішення підписано
Ім'я:
ТОВ "БАСКО"   Досьє YouControl
Строк розгляду пропозиції:
з 29-04-2025 по 07-05-2025
Статус:
кваліфікаційна комісія відмовила переможцю
Причина дискваліфікації:
Контактна інформація:
Україна, Одеська область, місто Одеса, ВУЛИЦЯ НОВОСЕЛЬСЬКОГО, будинок 40, 65029, Олег Волощук
Остаточна пропозиція:
85 800 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
85 800 UAH, з ПДВ
Документи пропозиції:
Документи рішення:

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей

Дата публікації: 01-05-25, 11:14:05
24

1. Перелік виявлених невідповідностей. 1.1 Учасник надав проєкт договору про закупівлю не підписаний керівником або уповноваженою особою учасника (Додаток № 6 до оголошення) 1.2 Учасник не надав інформацію про походження товару, що підтверджується сертифікатом про походження товару/засвідченою декларацією про походження товару/декларацією про походження товару/сертифікатом про регіональне найменування товару, тощо. 1.3 Учасником щодо виконання аналогічного договору надано довідку про наявність досвіду виконання аналогічного договору (Вих.2 від 28 квітня 2025року), договір №24 про закупівлю товарів від 17 серпня 2023 року та Лист-відгук (Вих.№1 від 07 травня 2024 р.), що містить невідповідності щодо номеру та дати договору. 2. Посилання на вимоги тендерної документації, щодо яких виявлені невідповідності. 2.1 Пропозиції подаються учасниками після закінчення строку періоду уточнення інформації, зазначеної Замовником в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну та інші критерії оцінки (у разі їх встановлення Замовником), шляхом завантаження необхідних документів через електронну систему закупівель, що підтверджують відповідність вимогам, визначеним Замовником, а саме: - проєкт договору про закупівлю з додатками, підписаний керівником або уповноваженою особою учасника, завірений печаткою (у разі її наявності та використання) (Додаток № 6 до оголошення). 2.2 Додаток № 2 до оголошення ПЕРЕЛІК ІНШИХ ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ПОДАЄ УЧАСНИК У СКЛАДІ ПРОПОЗИЦІЇ ФОРМА І: - Інформація про походження товару у разі, якщо предметом закупівлі є товар, що підтверджується сертифікатом про походження товару/засвідченою декларацією про походження товару/декларацією про походження товару/сертифікатом про регіональне найменування товару, тощо. 2.3 Довідка по формі відповідно до Додатку № 5 до оголошення, за підписом уповноваженої особи Учасника та завірений печаткою (у разі використання) з інформацією про виконання аналогічного договору (щонайменше 1 договір) з назвою предмета закупівлі, яка зазначена в оголошенні та додатків до такого оголошення. На підтвердження досвіду виконання аналогічного договору Учасник має надати не менше однієї копії договору, зазначеного у довідці у повному обсязі (з усіма укладеними додатковими угодами, додатками та специфікаціями до договору), з усіма копіями документів на підтвердження виконання договору (видаткові накладні) зазначеного в наданій Учасником довідці. Оригінал відгука виданий в 2024-2025 роках (не менше одного) до наданого аналогічного договору, виданий суб’єктом господарювання (з яким було укладено договір) із зазначенням дати і номеру договору (на який надано відгук) та інформації про належне виконання договору, у тому числі стосовно якості та строків. Лист-відгук повинен мати реєстраційний номер та дату його складання. У разі подання Учасником у складі своєї пропозиції декілька аналогійних договорів, вищезазначені вимоги поширюються на всі аналогічні за предметом закупівлі договори. 3. Перелік інформації та документів, які повинен подати Учасник для усунення виявлених невідповідностей. 3.1 Учасник повинен усунути виявлені невідповідності шляхом повторного надання - проєкту договору про закупівлю з додатками, підписаний керівником або уповноваженою особою учасника, завірений печаткою (у разі її наявності та використання) (Додаток № 6 до оголошення). 3.2 Учасник повинен усунути виявлені невідповідності для підтвердження інформації про походження товару шляхом надання інформації про походження товару що підтверджується сертифікатом про походження товару/засвідченою декларацією про походження товару/декларацією про походження товару/сертифікатом про регіональне найменування товару, тощо. 3.3 Учасник повинен усунути виявлені невідповідності щодо виконання аналогічного договору шляхом повторного надання довідки по формі відповідно до Додатку № 5 до оголошення, за підписом уповноваженої особи Учасника та завірений печаткою (у разі використання) з інформацією про виконання аналогічного договору (щонайменше 1 договір) з назвою предмета закупівлі, яка зазначена в оголошенні та додатків до такого оголошення із зазначенням вірної інформації.

Кінцева дата та час усунення невідповідностей: 02-05-25, 11:14:05

Пропозиції Учасників

Пропозицію подав:
ТОВ "БАСКО"   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
85 800 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
85 800 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
-
Підпис:
підписано
Дата та час подання пропозиції:
28-04-2025, 19:49:01
Документи:
Тип документа:
1. Забезпечення тендерних пропозицій
Підтверджується, що
Розмір забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції у грошовому виразі у % від очікуваної вартості закупівлі:
3
2. Забезпечення виконання договору про закупівлю
При наданні забезпечення у іншій формі підтверджується, що
Строк дії гарантії перевищує строк дії Договору про закупівлю на:
0
Забезпечення виконання договору про закупівлю
Сума забезпечення виконання Договору про закупівлю становить % від ціни цього Договору про закупівлю:
5

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

Пропозицію подав:
ФОП "ПЕРЕДИРІЙ МИКОЛА ПЕТРОВИЧ"   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
109 050 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
109 050 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
-
Підпис:
підписано
Дата та час подання пропозиції:
28-04-2025, 18:19:12
Документи:
Тип документа:
1. Забезпечення тендерних пропозицій
Підтверджується, що
Розмір забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції у грошовому виразі у % від очікуваної вартості закупівлі:
3
2. Забезпечення виконання договору про закупівлю
При наданні забезпечення у іншій формі підтверджується, що
Строк дії гарантії перевищує строк дії Договору про закупівлю на:
0
Забезпечення виконання договору про закупівлю
Сума забезпечення виконання Договору про закупівлю становить % від ціни цього Договору про закупівлю:
5

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

+ -
Документи тендеру
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічнийЕкспортовано:18-04-2025, 14:55:29
      Інші
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Інший
        публічнийЕкспортовано:18-04-2025, 14:54:09
          Тип документа: Проект договору
            Файл
            Тип
            Приватність
            Стан
            Дата та час
            Дії
            Проект договору
            публічнийЕкспортовано:18-04-2025, 14:54:09
              Електронні тендерні вимоги
              1. Забезпечення тендерних пропозицій
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Лоту Кріпильні деталі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Розмір забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції у грошовому виразі у % від очікуваної вартості закупівлі
              Повний опис умов та розміру надання забезпечення:
              Банківська гарантія у розмірі 3300,00 грн (3% від очікуваної вартості предмета закупівлі).
              Статус: Активна
              Дата створення: 18-04-2025, 14:54:08
              Способи підтвердження:
              Документ
              2. Забезпечення виконання договору про закупівлю
              Застосовується до:
              Переможця тендеру
              Стосується:
              Лоту Кріпильні деталі
              Законодавство:
              При наданні забезпечення у іншій формі підтверджується, що
              1 - Строк дії гарантії перевищує строк дії Договору про закупівлю на
              0
              Пошук... день
              день
              Статус: Активна
              Дата створення: 18-04-2025, 14:54:08
              Сума забезпечення виконання Договору про закупівлю становить % від ціни цього Договору про закупівлю
              5
              Пошук... відсоток
              відсоток
              Статус: Активна
              Дата створення: 18-04-2025, 14:54:08
              Забезпечення виконання договору про закупівлю
              Статус: Активна
              Дата створення: 18-04-2025, 14:54:08
              Способи підтвердження:
              Документ
              , Перерахування грошових коштів на рахунок Замовника в розмірі 5% від ціни договору.
              ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ