Закупівлю оголошено - 17-04-2025, 11:32. Дата останніх змін - 15-05-2025, 15:13

Лист волокнистоцементний

Лист волокнистоцементний... Державна закупівля - UA-2025-04-17-003909-a Лист волокнистоцементний від замовника ГОЛОВНИЙ ЦЕНТР КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА, РЕКОНСТРУКЦІЇ ТА ЗАКУПІВЕЛЬ ДЕРЖАВНОЇ ПРИКОРДОННОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ від 4/17/2025 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Оголошення про проведення.pdf
Закупівля: UA-2025-04-17-003909-a / на ProZorro / на DoZorro
Період уточнень
Триває
Завершився
з 17-04-2025, 11:32
по 23-04-2025, 00:00
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 23-04-2025, 00:00
по 30-04-2025, 00:00
Аукціон Період аукціонів
Завершився
з 30-04-2025, 11:47
по 30-04-2025, 12:10

Спрощена закупівля
Статус:Завершена закупівля
Бюджет:
1890884.74
1 890 884,74 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Товари
Мінімальний крок аукціону:18 908,85 UAH
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Розгляд пропозицій:Поступовий
Забезпечення пропозиції:18 908,85 UAH Отримати банківську гарантію
Мінімальна кількість пропозицій:1
Наявність прекваліфікації:Ні
Замовник:ГОЛОВНИЙ ЦЕНТР КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА, РЕКОНСТРУКЦІЇ ТА ЗАКУПІВЕЛЬ ДЕРЖАВНОЇ ПРИКОРДОННОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ
ЄДРПОУ:23311317 Досьє YouControl
Контактна особа:Зозуля Артем Вікторович
Телефон:380445276671
E-mail:AZozulia@dpsu.gov.ua
Місцезнаходження:
Україна
1



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Завершено
Лист волокнистоцементний
1 890 884,74 UAH (з ПДВ)
Аукціон очікується з Аукціон очікується з Аукціон триває з Аукціон відбувся 30-04-2025, 11:47
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Лист волокнистоцементний

4 922
штука
Україна Відповідно до документації
з 01-05-2025 по 31-07-2025
44170000-2
Плити, листи, стрічки та фольга, пов’язані з конструкційними матеріалами


+-
Пропозиції

Кваліфікація Учасників

Інформація про Переможця
Протокол визначення переможця закупівлі та намір укласти договір про закупівлю.pdf
Рішення підписано
Ім'я:
ТОВ "БАСКО"   Досьє YouControl
Строк розгляду пропозиції:
з 30-04-2025 по 08-05-2025
Статус:
учасник виграв закупівлю
Контактна інформація:
Україна, Одеська область, місто Одеса, ВУЛИЦЯ НОВОСЕЛЬСЬКОГО, будинок 40, 65029, Олег Волощук
Остаточна пропозиція:
1 847 521,92 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
1 866 717,72 UAH, з ПДВ
Документи пропозиції:
Документи рішення:
Дата акцепта:
02-05-2025, 14:34

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей

Дата публікації: 01-05-25, 12:32:30
24

01.05.2025 року ТОВ "БАСКО" ПОВІДОМЛЕННЯ з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та документах, наданих у складі пропозиції ТОВ "БАСКО" на закупівлю за предметом Код ДК 021-2015: 44170000-2 «Плити, листи, стрічки та фольга, пов'язані з конструкційними матеріалами» (Лист волокнистоцементний)», номер оголошення в електронній системі закупівель UA-2025-04-17-003909-a. 01 травня 2025 року під час розгляду пропозиції ТОВ "БАСКО" встановлено наступне. Перелік виявлених невідповідностей з посиланнями на вимоги оголошення щодо яких виявлені невідповідності: 1. Відповідно до абзацу 2 пункту 3 Додатку 4 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі, Учасник має надати: - копію фінансової звітності за останній звітний рік або за останній звітний період відносно кінцевої дати подання пропозицій (з квитанцією про її прийняття), складену та заповнену у відповідності до вимог законодавства. Всупереч зазначеної вимоги, у складі пропозиції ТОВ "БАСКО" надано копію фінансової звітності без квитанції про її прийняття (квитанція № 2), що суперечить вимогам Оголошення. 2. Відповідно до пункту 6 Додатку 4 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі, Учасник має надати копію фінансової звітності «Баланс» та «Звіт про фінансові результати» за останній звітний рік або за останній звітний період відносно кінцевої дати подання тендерних пропозицій (з квитанцією про її прийняття), яка повинна підтвердити обсяг доходу (виручки) у розмірі не менше 50% очікуваної вартості предмета закупівлі. Всупереч зазначеної вимоги, у складі пропозиції ТОВ "БАСКО" надано копію фінансової звітності без квитанції про її прийняття (квитанція № 2), що суперечить вимогам Оголошення. 3. Відповідно до пункту 7 Додатку 4 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі, Пропозиція Учасник має надати заповнений документ «Цінова пропозиція», форма якого визначена Оголошенням про проведення спрощеної закупівлі у Додатку № 1. Всупереч зазначеної вимоги, у складі пропозиції ТОВ "БАСКО" надано документ «Цінова пропозиція» що не відповідає встановленій формі, а саме не зазначено виробника товару. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: - копію фінансової звітності за останній звітний рік або за останній звітний період відносно кінцевої дати подання пропозицій (з квитанцією про її прийняття), складену та заповнену у відповідності до вимог законодавства; - заповнений документ «Цінова пропозиція», форма якого визначена Оголошенням про проведення спрощеної закупівлі у Додатку № 1. Уповноважена особа Артем Зозуля

Кінцева дата та час усунення невідповідностей: 02-05-25, 12:32:30
Договір
Договір опубліковано
Системний номер договору:
UA-2025-04-17-003909-a-a1
Номер договору:
239-25
Дата підписання договору:
15-05-2025, 00:00
Строк дії договору:
з 15-05-2025 по 31-12-2025
1 847 521,92 UAH
Ціна договору
1 539 601,60 UAH
Ціна договору без ПДВ

Пропозиції Учасників

Пропозицію подав:
ТОВ "БАСКО"   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
1 847 521,92 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
1 866 717,72 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
-
Підпис:
підписано
Дата та час подання пропозиції:
29-04-2025, 19:56:09
Документи:
Тип документа:
1. Забезпечення тендерних пропозицій
Підтверджується, що
Розмір забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції у грошовому виразі у % від очікуваної вартості закупівлі:
1
Доказ:
Документ
Витяг Денисенко В. А. завірена копія.zip.p7s, Банківська гарантія забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції
Доказ:
Документ
1879_БАСКО_Гарантія_29_04_2025.zip.p7s, Банківська гарантія забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції
Доказ:
Документ
Довіреність Денисенко В.А. № 33 від 17.04.2025 копія завірена Світек.zip.p7s, Банківська гарантія забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції
Доказ:
Документ
Лист_згода_на_обробку_персональних_даних_Денисенко_В_А.pdf.p7s, Банківська гарантія забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції
Доказ:
Документ
Лист згода на обробку персональних даних СВІТЕК ІВАН.pdf.p7s, Банківська гарантія забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції
Доказ:
Документ
Ліцензія Денисенко В. А. завірена копія.zip.p7s, Банківська гарантія забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції
Доказ:
Документ
Рейтинг UaAAA Денисенко В. А. завірена копія.zip.p7s, Банківська гарантія забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

Пропозицію подав:
ТОВ "Епіцентр К"   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
1 866 422,40 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
1 890 638,64 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
-
Підпис:
підписано
Дата та час подання пропозиції:
29-04-2025, 23:12:31
Документи:
Тип документа:
1. Забезпечення тендерних пропозицій
Підтверджується, що
Розмір забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції у грошовому виразі у % від очікуваної вартості закупівлі:
1.0
Доказ:
Документ

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

+ -
Документи тендеру
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічний Видалено17-04-2025, 11:33:01
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічнийЕкспортовано:22-04-2025, 11:29:22
      Тип документа: Тендерна документація
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Тендерна документація
        публічнийЕкспортовано:17-04-2025, 11:32:55
        Тендерна документація
        публічнийЕкспортовано:17-04-2025, 11:32:55
        Тендерна документація
        публічнийЕкспортовано:17-04-2025, 11:32:55
        Тендерна документація
        публічнийЕкспортовано:17-04-2025, 11:32:55
        Тендерна документація
        публічнийЕкспортовано:22-04-2025, 11:29:16
        Тендерна документація
        публічнийЕкспортовано:22-04-2025, 11:29:15
          Тип документа: Проект договору
            Файл
            Тип
            Приватність
            Стан
            Дата та час
            Дії
            Проект договору
            публічнийЕкспортовано:17-04-2025, 11:32:55
              Електронні тендерні вимоги
              1. Забезпечення тендерних пропозицій
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Лоту Лист волокнистоцементний
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Розмір забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції у грошовому виразі у % від очікуваної вартості закупівлі
              1
              Пошук... відсоток
              відсоток
              Статус: Активна
              Дата створення: 17-04-2025, 11:32:55
              Способи підтвердження:
              Документ
              Банківська гарантія забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції , Пропозиція учасника обов’язково супроводжується документом, що підтверджує надання забезпечення пропозиції, яке має бути подане у виді банківської гарантії в електронному форматі. У тексті (або колонтитулах) банківської гарантії має бути вказано посилання на програмний комплекс, яким накладено КЕП. При цьому, зазначений у тексті банківської гарантії підписант має співпадати з підписантом, який наклав КЕП. Забезпечення пропозиції повинне відповідати формі, затвердженій Наказом Міністерства розвитку, економіки, торгівлі та сільського господарства від 14.12.2020 року №2628 «Про затвердження форми і вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції». Разом з банківською гарантією необхідно надати копію документу, що підтверджує повноваження особи, яка підписала банківську гарантію. Повноваження особи, яка підписує банківську гарантію, повинні бути підтверджені відповідним документом з накладенням кваліфікованого електронного підпису особи, що видала такий документ (у випадку, якщо підписантом не є голова правління). Файл електронної гарантії подається у складі пропозиції у форматі, придатному для перевірки накладення КЕП уповноваженої службової (посадової) особи банку-гаранта на такий документ. Реквізити бенефіціара: Назва: Головний центр капітального будівництва, реконструкції та закупівель Державної прикордонної служби України. Місцезнаходження: Україна, 02099, місто Київ, вулиця Ялтинська, будинок 11. ЄДРПОУ: 23311317. Строк дії банківської гарантії має бути не менше 90 календарних днів з дати кінцевого строку подання пропозицій Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 18 908,47 грн. (вісімнадцять тисяч дев’ятсот вісім грн. 47 коп.). Пропозиції, що не супроводжуються забезпеченням пропозиції, відхиляються замовником. Усі витрати, пов'язані з наданням забезпечення пропозиції, здійснюються за рахунок коштів Учасника.
              ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ