Закупівлю оголошено - 09-04-2025, 16:58. Дата останніх змін - 16-05-2025, 15:00

Закупівля товару “Універсальний 20 футовий контейнер”

Закупівля товару “Універсальний 20 футовий контейнер”... Державна закупівля - UA-2025-04-09-013066-a Закупівля товару “Універсальний 20 футовий контейнер” від замовника ЗАХІДНЕ УПРАВЛІННЯ ЗАМОВНИКА РОБІТ від 4/9/2025 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Оголошення про проведення.pdf
Закупівля: UA-2025-04-09-013066-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2025-04-07-015057-a
Період уточнень
Триває
Завершився
з 09-04-2025, 16:58
по 14-04-2025, 00:00
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 09-04-2025, 16:58
по 17-04-2025, 17:00
Аукціон Період аукціонів
Завершився
з 18-04-2025, 14:41
по 18-04-2025, 15:22

Період оскарження умов закупівлі - по 14-04-2025, 00:00

Відкриті торги з особливостями
Статус:Завершена закупівля
Бюджет:
6414782.91
6 414 782,91 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Товари
Мінімальний крок аукціону:128 295,66 UAH
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Забезпечення пропозиції:128 295,66 UAH Отримати банківську гарантію
Замовник:ЗАХІДНЕ УПРАВЛІННЯ ЗАМОВНИКА РОБІТ
ЄДРПОУ:26630218 Досьє YouControl
Контактна особа:Шестопал Ігор
Телефон:380676541671
E-mail:west_uzr@ukr.net
Місцезнаходження:
79017, Україна, Львівська область,Львів, Мечникова 16а
3



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Завершено
Закупівля товару “Універсальни ...
6 414 782,91 UAH (з ПДВ)
Аукціон очікується з Аукціон очікується з Аукціон триває з Аукціон відбувся 18-04-2025, 14:41
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

“Універсальний 20 футовий контейнер Тип 1”

10
комплект
Україна Відповідно до документації
по 27-06-2025
44211100-3
Модульні та переносні споруди


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

“Універсальний 20 футовий контейнер Тип 3”

3
комплект
Україна Відповідно до документації
по 27-06-2025
44211100-3
Модульні та переносні споруди


+-
Пропозиції

Кваліфікація Учасників

Інформація про Переможця
Протокол визначення переможця закупівлі та намір укласти договір про закупівлю.pdf
Рішення підписано
Ім'я:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЄВРОТЕХЕНЕРГО"   Досьє YouControl
Строк розгляду пропозиції:
з 18-04-2025 по 17-05-2025
Статус:
учасник виграв закупівлю
Контактна інформація:
Україна, , , , , Новосад Дмитро Олексійович
Остаточна пропозиція:
4 787 040 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
4 787 040 UAH, з ПДВ
Документи пропозиції:
Документи рішення:
Дата акцепта:
05-05-2025, 10:57
Період подачі оскарження:
по 11-05-2025, 00:00

Продовження строку розгляду тендерної пропозиції

Дата публікації: 25-04-25, 14:59:48
Протокол продовження строку розгляду тендерної пропозиції/пропозиції.pdf

У замовника є потреба продовжити строк розгляду цієї тендерної пропозиції до 20 робочих днів, до 17 травня 2025 року, у зв'язку зі значним обсягом документів, участі уповноваженої особи Управління в комісії з приймання передачі об’єктів незавершеного будівництва (виконання обов’язків за основним напрямком діяльності у відповідності до затвердження функціональних обов’язків начальника відділу) на виконання вимог наказу начальника Головного управління капітальних вкладень №46/нагд від 16.04.2025

Кінцева дата розгляду пропозиції: 17-05-25, 00:00:00

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей

Дата публікації: 01-05-25, 20:55:18
24

1. Надано ліцензію серії АЕ №640507 Державної архітектурно-будівельної інспекції України на провадження господарської діяльності, пов’язаної із створенням об’єктів архітектури. Тобто надана ліцензія передбачає будівництво об’єктів архітектури. Проте у відповідності до вимог тендерної документації п. 4.1 розділу 1 назва предмета закупівлі: Закупівля товару “Універсальний 20 футовий контейнер”. Вид предмету – товар. Пункт 8 розділ 2 додаток 1 тендерної документації. Достовірна інформація у вигляді довідки довільної форми, у якій зазначити дані про наявність чинної ліцензії на провадження виду господарської діяльності, якщо отримання ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом. Замість довідки довільної форми учасник може надати чинну ліцензію. А отже Учасник мав би надати чину ліцензію на виготовлення та поставку товару, якщо таке ліцензування передбачено законодавством та/або довідку в довільній формі що даний вид діяльності ліцензуванню не підлягає. 2. Учасником в складі тендерної документації надано Довідку вих. №16042025/06 від 15.04.2025. В пункті 2 розділу Матеріально-технічна база (приміщення будівлі, склади, тощо) – зазначено Офісне приміщення №210 за адресою м. Київ вул. Дружківська, 10. Право користування Договір суборенди №С1/3 від 01.12.2024, ТДВ «Агентство Союздрук», площа 147,2 м2. Власник виробничих площ «Союздрук Груп». Проте під час вивчення укладеного договору оренди (зі змінами) №3/20 від 23 грудня 2022 року між ТОВ «Союздрук Груп» - орендодавець з однієї сторони та ТДВ «Агенство Союздрук» - орендар з іншої сторони, будь-яких підстав для передачі зазначеного в договорі майна частково та/або в повному складі Орендарем в суборенду не передбачено. Абзац 10 пункт 2 розділ 1 додаток 1 тендерної документації. Підстава для передачі в суборенду ТОВ "ЄВРОТЕХЕНЕРГО" офісного приміщення площею 147,2 м2 за №210 за адресою м. Київ вул. Дружківська, 10. 3. В пункті 2 Довідки про наявність досвіду виконання аналогічних договорів від 15.04.2025 №15042025/05 зазначено договір №УБГ 273/015-18 від 08.05.2018 р. Підпункт 1 пункт 1 розділ 1 додаток 1 тендерної документації, а саме: для підтвердження зазначеної в довідці інформації учасник повинен надати: 1. Скановані з оригіналу копії аналогічних договорів від 2019 року і по дату подачі пропозиції включно (не менше двох, які виконані повністю), інформацію щодо яких вказано у довідці про виконання аналогічних договорів (вартість одного з договорів має становити не менше 80 % очікуваної вартості закупівлі). Аналогічним(и) договором(ами) є договір (двосторонній або декілька сторонній), подібний за змістом, своєю правовою природою та предметом закупівлі, на поставку модульного(их) блок-контейнеру(ів)/приміщення(ь), збірно-розбірних модульних споруд. Інформаційна довідка у довільній формі про наявність досвіду виконання аналогічних договорів із зазначенням найменування предмета закупівлі, дати та номеру договору, назви та адреси контрагента, з яким укладено договір, сума договору, термін виконання договору, складена на фірмовому бланку учасника та завірена печаткою (за наявності) із зазначенням аналогічних договорів від 2019 року. 4. В електронній банківській гарантії від 15.04.2025 №28-25 яка видана АКЦІОНЕРНИМ ТОВАРИСТВОМ «БАНК АЛЬЯНС», в пункті 1 підпункту Інформація щодо тендерної документації зазначено – «Протокольним рішенням Уповноваженої особи Західного управління замовника робіт 09 квітня 2025 року № 17». Тендерна документація - Протокольне рішення Уповноваженої особи Західного управління замовника робіт - 09 квітня 2025 року № 18. Електронна банківська гарантія з зазначенням в пункті 1 підпункту Інформація щодо тендерної документації – «Протокольним рішенням Уповноваженої особи Західного управління замовника робіт 09 квітня 2025 року № 18»

Кінцева дата та час усунення невідповідностей: 02-05-25, 20:55:18
Договір
Договір опубліковано
Системний номер договору:
UA-2025-04-09-013066-a-a1
Номер договору:
1273/28/МК
Дата підписання договору:
16-05-2025, 14:14
Строк дії договору:
з 16-05-2025 по 31-12-2025
4 787 040 UAH
Ціна договору
3 989 200 UAH
Ціна договору без ПДВ

Пропозиції Учасників

Пропозицію подав:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЄВРОТЕХЕНЕРГО"   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
4 787 040 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
4 787 040 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
Учасник не планує залучати субпідрядника
Підпис:
підписано
Дата та час подання пропозиції:
17-04-2025, 12:24:37
Документи:
Тип документа:
1. Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
2. Вчинення корупційних правопорушень
Юридичною особою підтверджується, що
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
3. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
4. Вчинення кримінальних правопорушень
Юридичною особою підтверджується, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
5. Порушення справи про банкрутство
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
6. Вчинення правопорушень, пов?язаних із застосуванням санкцій
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
7. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Юридичною особою підтверджується, що
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
8. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Резидентом підтверджується, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
1. Мова (мови) тендерної пропозиції
Підтверджується, що
Мова тендерної пропозиції: Українська
2. Забезпечення тендерних пропозицій
Підтверджується, що
Під час здійснення цієї закупівлі відповідно до Особливостей застосовуються положення статті 25 Закону з урахуванням положень пункту 47 Особливостей. Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 2 % (128 295,66 грн) від очікуваної вартості предмету закупівлі. Вид забезпечення тендерної пропозиції: електронна банківська гарантія. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції учасника (банківської гарантії) має дорівнювати або перевищувати 90 (дев’яносто) днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій включно.
Розмір забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції у грошовому виразі у % від очікуваної вартості закупівлі:
2.0
Доказ:
Документ
3. Забезпечення виконання договору про закупівлю
При наданні забезпечення у іншій формі підтверджується, що
Строк дії гарантії перевищує строк дії Договору про закупівлю на:
5
Під час здійснення цієї закупівлі відповідно до Особливостей застосовуються положення статті 27 Закону з урахуванням положень пункту 21 Особливостей. Переможець процедури закупівлі не пізніше дати укладення Договору про закупівлю надає забезпечення виконання договору у розмірі, що відповідає 4 (чотирьом) відсоткам вартості договору у формі депозиту безвідсоткового (шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок замовника). Деталі наведено в розділі 6 тендерної документації.
Сума забезпечення виконання Договору про закупівлю становить % від ціни цього Договору про закупівлю:
4.0
4. Строк дії тендерної пропозиції
Підтверджується, що
Строк дії тендерної пропозиції із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій:
90
5. Відповідність екологічним нормам
Підтверджується, що
Сертифікат на систему екологічного управління (ДСТУ ISO 14001:2015)
1. Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
Підтверджується, що
Відомості подаються про наявність у суб’єкта господарювання виробничих потужностей, технологічного устаткування у таблиці «а» згідно запропонованої форми. Виробничі площі: основні виробничі площі, м2, допоміжні виробничі площі, м2, власні чи орендовані площі. Устаткування: основне устаткування, що використовується у виробництві, власне чи орендоване основне устаткування, допоміжне устаткування, його кількість та статус (власне чи орендоване). Скан-копії документів про право власності, що підтверджують володіння виробничими площами, складськими приміщеннями, виробничими цехами тощо. Скан-копії договорів оренди, суборенди, якщо об’єкти використовуються на таких умовах. Скан-копії актів приймання передачі об’єктів матеріально-технічної бази, якщо вони передані на інших правових підставах. У разі, якщо об’єкти матеріально-технічної бази належать третім особам, яка не є власником, необхідно надати відповідні підтверджуючі документи на право користування.
2. Наявність працівників відповідної кваліфікації
Підтверджується, що
Відомості про наявність кваліфікованого персоналу у таблиці «б» та «в» згідно запропонованої форми. Наявність має бути достатньою для виробництва (поставки) заявленої продукції (Товару). Персонал: кількість штатного адміністративного персоналу, кількість штатного та допоміжного виробничого персоналу, потреба у фахівцях.
3. Наявність досвіду виконання аналогічного договору
Підтверджується, що
Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). Інформаційна довідка у довільній формі про наявність досвіду виконання аналогічного договору із зазначенням найменування предмета закупівлі, дати та номеру договору, назви та адреси контрагента, з яким укладено договір, сума договору, термін виконання договору, складена на фірмовому бланку учасника та завірена печаткою (за наявності). Для підтвердження зазначеної в довідці інформації учасник повинен надати: 1. Скановані з оригіналу копії аналогічних договорів від 2019 року і по дату подачі пропозиції включно (не менше двох, які виконані повністю), інформацію щодо яких вказано у довідці про виконання аналогічних договорів (вартість одного з договорів має становити не менше 80 % очікуваної вартості закупівлі). Аналогічним(и) договором(ами) є договір (двосторонній або декілька сторонній), подібний за змістом, своєю правовою природою та предметом закупівлі, на поставку модульного(их) блок-контейнеру(ів)/приміщення(ь), збірно-розбірних модульних споруд. 2. Скановані з оригіналів копії листів-відгуків про співпрацю за договорами від замовника, що вказані в довідці про виконання аналогічних договорів. Відгук повинен містити назву замовника, предмет цієї закупівлі: мати посилання на договір, який виконувався та бути належно оформлений, містити вихідний номер та дату видачі такого документу. Назва замовника в листі-відгуку має збігатись з назвою замовника в виконаному аналогічному договорі – обов’язково. 3. Акт(и) приймання-передачі або видаткова(і) накладна(і) на поставку товару відповідно до аналогічного договору. Примітка: загальна вартість за укладеною угодою має збігатись з загальною сумою усіх актів приймання-передачі або видаткова(і) накладна(і) на поставку товару відповідно до наданого аналогічного договору – обов’язково. Деталі наведено в додатку 1 до тендерної документації.

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

Пропозицію подав:
ТОВ "СПЕЦБУД ТРЕЙД"   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
4 847 538 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
4 976 538 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
-
Підпис:
підписано
Дата та час подання пропозиції:
16-04-2025, 14:03:42
Документи:
Тип документа:
1. Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
2. Вчинення корупційних правопорушень
Юридичною особою підтверджується, що
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
3. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
4. Вчинення кримінальних правопорушень
Юридичною особою підтверджується, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
5. Порушення справи про банкрутство
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
6. Вчинення правопорушень, пов?язаних із застосуванням санкцій
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
7. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Юридичною особою підтверджується, що
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
8. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Резидентом підтверджується, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
1. Мова (мови) тендерної пропозиції
Підтверджується, що
Мова тендерної пропозиції: Українська
2. Забезпечення тендерних пропозицій
Підтверджується, що
Під час здійснення цієї закупівлі відповідно до Особливостей застосовуються положення статті 25 Закону з урахуванням положень пункту 47 Особливостей. Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 2 % (128 295,66 грн) від очікуваної вартості предмету закупівлі. Вид забезпечення тендерної пропозиції: електронна банківська гарантія. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції учасника (банківської гарантії) має дорівнювати або перевищувати 90 (дев’яносто) днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій включно.
Розмір забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції у грошовому виразі у % від очікуваної вартості закупівлі:
2
Доказ:
Документ
Довідка з банку про наявність грошового покриття.pdf, Банківська гарантія забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції
Доказ:
Документ
Підписаний 250401_Dovirenist_Kovalenko_11656-K-O_Zavirena.pdf, Банківська гарантія забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції
Доказ:
Документ
Підписаний 250401_Dovirenist_Zemtsov_297-K-O_Zavirena.pdf, Банківська гарантія забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції
Доказ:
Документ
Підписаний 250401_Lyst_NBU_Vytyag_210816.pdf, Банківська гарантія забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції
Доказ:
Документ
Підписаний 250401_Vytyag_NBU_PrivatBank_231212.pdf, Банківська гарантія забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції
Доказ:
Документ
Підписаний 250401_Vytyag_PrivatBank_241001.pdf, Банківська гарантія забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції
Доказ:
Документ
Підписаний 250401_Zgoda_PersonalniDani_Kovalenko.pdf, Банківська гарантія забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції
Доказ:
Документ
Підписаний 250401_Zgoda_PersonalniDani_Zemtsov.pdf, Банківська гарантія забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції
Доказ:
Документ
Підписаний G0425-0820-G_Zayava_Cover_fax_PROZORRO.odt.pdf, Банківська гарантія забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції
Доказ:
Документ
Підписаний G0425-0820-GL_tender.pdf, Банківська гарантія забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції
Доказ:
Документ
Підписаний G0425-0820-GL_tender_List-zgoda.pdf, Банківська гарантія забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції
3. Забезпечення виконання договору про закупівлю
При наданні забезпечення у іншій формі підтверджується, що
Строк дії гарантії перевищує строк дії Договору про закупівлю на:
5
Під час здійснення цієї закупівлі відповідно до Особливостей застосовуються положення статті 27 Закону з урахуванням положень пункту 21 Особливостей. Переможець процедури закупівлі не пізніше дати укладення Договору про закупівлю надає забезпечення виконання договору у розмірі, що відповідає 4 (чотирьом) відсоткам вартості договору у формі депозиту безвідсоткового (шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок замовника). Деталі наведено в розділі 6 тендерної документації.
Сума забезпечення виконання Договору про закупівлю становить % від ціни цього Договору про закупівлю:
4
4. Строк дії тендерної пропозиції
Підтверджується, що
Строк дії тендерної пропозиції із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій:
90
5. Відповідність екологічним нормам
Підтверджується, що
Сертифікат на систему екологічного управління (ДСТУ ISO 14001:2015)
1. Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
Підтверджується, що
Відомості подаються про наявність у суб’єкта господарювання виробничих потужностей, технологічного устаткування у таблиці «а» згідно запропонованої форми. Виробничі площі: основні виробничі площі, м2, допоміжні виробничі площі, м2, власні чи орендовані площі. Устаткування: основне устаткування, що використовується у виробництві, власне чи орендоване основне устаткування, допоміжне устаткування, його кількість та статус (власне чи орендоване). Скан-копії документів про право власності, що підтверджують володіння виробничими площами, складськими приміщеннями, виробничими цехами тощо. Скан-копії договорів оренди, суборенди, якщо об’єкти використовуються на таких умовах. Скан-копії актів приймання передачі об’єктів матеріально-технічної бази, якщо вони передані на інших правових підставах. У разі, якщо об’єкти матеріально-технічної бази належать третім особам, яка не є власником, необхідно надати відповідні підтверджуючі документи на право користування.
Доказ:
Документ
1.2 Довідка про наявність обладнання.pdf, Відомості подаються про наявність у суб’єкта господарювання виробничих потужностей, технологічного устаткування у таблиці «а» згідно запропонованої форми
Доказ:
Документ
2. Договір Оренди.pdf, Відомості подаються про наявність у суб’єкта господарювання виробничих потужностей, технологічного устаткування у таблиці «а» згідно запропонованої форми
2. Наявність працівників відповідної кваліфікації
Підтверджується, що
Відомості про наявність кваліфікованого персоналу у таблиці «б» та «в» згідно запропонованої форми. Наявність має бути достатньою для виробництва (поставки) заявленої продукції (Товару). Персонал: кількість штатного адміністративного персоналу, кількість штатного та допоміжного виробничого персоналу, потреба у фахівцях.
Доказ:
Документ
1.2 Довідка про наявність обладнання.pdf, Відомості про наявність кваліфікованого персоналу у таблиці «б» та «в» згідно запропонованої форми
3. Наявність досвіду виконання аналогічного договору
Підтверджується, що
Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). Інформаційна довідка у довільній формі про наявність досвіду виконання аналогічного договору із зазначенням найменування предмета закупівлі, дати та номеру договору, назви та адреси контрагента, з яким укладено договір, сума договору, термін виконання договору, складена на фірмовому бланку учасника та завірена печаткою (за наявності). Для підтвердження зазначеної в довідці інформації учасник повинен надати: 1. Скановані з оригіналу копії аналогічних договорів від 2019 року і по дату подачі пропозиції включно (не менше двох, які виконані повністю), інформацію щодо яких вказано у довідці про виконання аналогічних договорів (вартість одного з договорів має становити не менше 80 % очікуваної вартості закупівлі). Аналогічним(и) договором(ами) є договір (двосторонній або декілька сторонній), подібний за змістом, своєю правовою природою та предметом закупівлі, на поставку модульного(их) блок-контейнеру(ів)/приміщення(ь), збірно-розбірних модульних споруд. 2. Скановані з оригіналів копії листів-відгуків про співпрацю за договорами від замовника, що вказані в довідці про виконання аналогічних договорів. Відгук повинен містити назву замовника, предмет цієї закупівлі: мати посилання на договір, який виконувався та бути належно оформлений, містити вихідний номер та дату видачі такого документу. Назва замовника в листі-відгуку має збігатись з назвою замовника в виконаному аналогічному договорі – обов’язково. 3. Акт(и) приймання-передачі або видаткова(і) накладна(і) на поставку товару відповідно до аналогічного договору. Примітка: загальна вартість за укладеною угодою має збігатись з загальною сумою усіх актів приймання-передачі або видаткова(і) накладна(і) на поставку товару відповідно до наданого аналогічного договору – обов’язково. Деталі наведено в додатку 1 до тендерної документації.

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

Пропозицію подав:
ТОВ "БПК Газінвестпроект"   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
4 854 994,80 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
4 854 994,80 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
-
Підпис:
підписано
Дата та час подання пропозиції:
16-04-2025, 23:46:33
Документи:
Тип документа:
1. Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
2. Вчинення корупційних правопорушень
Юридичною особою підтверджується, що
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
3. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
4. Вчинення кримінальних правопорушень
Юридичною особою підтверджується, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
5. Порушення справи про банкрутство
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
6. Вчинення правопорушень, пов?язаних із застосуванням санкцій
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
7. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Юридичною особою підтверджується, що
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
8. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Резидентом підтверджується, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
1. Мова (мови) тендерної пропозиції
Підтверджується, що
Мова тендерної пропозиції: Українська
2. Забезпечення тендерних пропозицій
Підтверджується, що
Під час здійснення цієї закупівлі відповідно до Особливостей застосовуються положення статті 25 Закону з урахуванням положень пункту 47 Особливостей. Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 2 % (128 295,66 грн) від очікуваної вартості предмету закупівлі. Вид забезпечення тендерної пропозиції: електронна банківська гарантія. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції учасника (банківської гарантії) має дорівнювати або перевищувати 90 (дев’яносто) днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій включно.
Розмір забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції у грошовому виразі у % від очікуваної вартості закупівлі:
2
Доказ:
Документ
46893 ТОВ БПК ГАЗІНВЕСТПРОЕКТ p7s.7z, Банківська гарантія забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції
3. Забезпечення виконання договору про закупівлю
При наданні забезпечення у іншій формі підтверджується, що
Строк дії гарантії перевищує строк дії Договору про закупівлю на:
5
Під час здійснення цієї закупівлі відповідно до Особливостей застосовуються положення статті 27 Закону з урахуванням положень пункту 21 Особливостей. Переможець процедури закупівлі не пізніше дати укладення Договору про закупівлю надає забезпечення виконання договору у розмірі, що відповідає 4 (чотирьом) відсоткам вартості договору у формі депозиту безвідсоткового (шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок замовника). Деталі наведено в розділі 6 тендерної документації.
Сума забезпечення виконання Договору про закупівлю становить % від ціни цього Договору про закупівлю:
4
4. Строк дії тендерної пропозиції
Підтверджується, що
Строк дії тендерної пропозиції із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій:
90
5. Відповідність екологічним нормам
Підтверджується, що
Сертифікат на систему екологічного управління (ДСТУ ISO 14001:2015)
Доказ:
Документ
1. Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
Підтверджується, що
Відомості подаються про наявність у суб’єкта господарювання виробничих потужностей, технологічного устаткування у таблиці «а» згідно запропонованої форми. Виробничі площі: основні виробничі площі, м2, допоміжні виробничі площі, м2, власні чи орендовані площі. Устаткування: основне устаткування, що використовується у виробництві, власне чи орендоване основне устаткування, допоміжне устаткування, його кількість та статус (власне чи орендоване). Скан-копії документів про право власності, що підтверджують володіння виробничими площами, складськими приміщеннями, виробничими цехами тощо. Скан-копії договорів оренди, суборенди, якщо об’єкти використовуються на таких умовах. Скан-копії актів приймання передачі об’єктів матеріально-технічної бази, якщо вони передані на інших правових підставах. У разі, якщо об’єкти матеріально-технічної бази належать третім особам, яка не є власником, необхідно надати відповідні підтверджуючі документи на право користування.
Доказ:
Документ
довідка про навність мтз.pdf, Відомості подаються про наявність у суб’єкта господарювання виробничих потужностей, технологічного устаткування у таблиці «а» згідно запропонованої форми
2. Наявність працівників відповідної кваліфікації
Підтверджується, що
Відомості про наявність кваліфікованого персоналу у таблиці «б» та «в» згідно запропонованої форми. Наявність має бути достатньою для виробництва (поставки) заявленої продукції (Товару). Персонал: кількість штатного адміністративного персоналу, кількість штатного та допоміжного виробничого персоналу, потреба у фахівцях.
Доказ:
Документ
довідка про навність мтз.pdf, Відомості про наявність кваліфікованого персоналу у таблиці «б» та «в» згідно запропонованої форми
3. Наявність досвіду виконання аналогічного договору
Підтверджується, що
Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). Інформаційна довідка у довільній формі про наявність досвіду виконання аналогічного договору із зазначенням найменування предмета закупівлі, дати та номеру договору, назви та адреси контрагента, з яким укладено договір, сума договору, термін виконання договору, складена на фірмовому бланку учасника та завірена печаткою (за наявності). Для підтвердження зазначеної в довідці інформації учасник повинен надати: 1. Скановані з оригіналу копії аналогічних договорів від 2019 року і по дату подачі пропозиції включно (не менше двох, які виконані повністю), інформацію щодо яких вказано у довідці про виконання аналогічних договорів (вартість одного з договорів має становити не менше 80 % очікуваної вартості закупівлі). Аналогічним(и) договором(ами) є договір (двосторонній або декілька сторонній), подібний за змістом, своєю правовою природою та предметом закупівлі, на поставку модульного(их) блок-контейнеру(ів)/приміщення(ь), збірно-розбірних модульних споруд. 2. Скановані з оригіналів копії листів-відгуків про співпрацю за договорами від замовника, що вказані в довідці про виконання аналогічних договорів. Відгук повинен містити назву замовника, предмет цієї закупівлі: мати посилання на договір, який виконувався та бути належно оформлений, містити вихідний номер та дату видачі такого документу. Назва замовника в листі-відгуку має збігатись з назвою замовника в виконаному аналогічному договорі – обов’язково. 3. Акт(и) приймання-передачі або видаткова(і) накладна(і) на поставку товару відповідно до аналогічного договору. Примітка: загальна вартість за укладеною угодою має збігатись з загальною сумою усіх актів приймання-передачі або видаткова(і) накладна(і) на поставку товару відповідно до наданого аналогічного договору – обов’язково. Деталі наведено в додатку 1 до тендерної документації.
Доказ:
Документ

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

Пропозицію подав:
ТОВ "ПІВДЕННА ПРОМИСЛОВА КОМПАНІЯ"   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
4 998 295,09 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
4 998 295,09 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
-
Підпис:
підписано
Дата та час подання пропозиції:
17-04-2025, 08:35:26
Документи:
Тип документа:
1. Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
2. Вчинення корупційних правопорушень
Юридичною особою підтверджується, що
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
3. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
4. Вчинення кримінальних правопорушень
Юридичною особою підтверджується, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
5. Порушення справи про банкрутство
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
6. Вчинення правопорушень, пов?язаних із застосуванням санкцій
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
7. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Юридичною особою підтверджується, що
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
8. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Резидентом підтверджується, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
1. Мова (мови) тендерної пропозиції
Підтверджується, що
Мова тендерної пропозиції: Українська
2. Забезпечення тендерних пропозицій
Підтверджується, що
Під час здійснення цієї закупівлі відповідно до Особливостей застосовуються положення статті 25 Закону з урахуванням положень пункту 47 Особливостей. Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 2 % (128 295,66 грн) від очікуваної вартості предмету закупівлі. Вид забезпечення тендерної пропозиції: електронна банківська гарантія. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції учасника (банківської гарантії) має дорівнювати або перевищувати 90 (дев’яносто) днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій включно.
Розмір забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції у грошовому виразі у % від очікуваної вартості закупівлі:
2
Доказ:
Документ
БГ.zip, Банківська гарантія забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції
3. Забезпечення виконання договору про закупівлю
При наданні забезпечення у іншій формі підтверджується, що
Строк дії гарантії перевищує строк дії Договору про закупівлю на:
5
Під час здійснення цієї закупівлі відповідно до Особливостей застосовуються положення статті 27 Закону з урахуванням положень пункту 21 Особливостей. Переможець процедури закупівлі не пізніше дати укладення Договору про закупівлю надає забезпечення виконання договору у розмірі, що відповідає 4 (чотирьом) відсоткам вартості договору у формі депозиту безвідсоткового (шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок замовника). Деталі наведено в розділі 6 тендерної документації.
Сума забезпечення виконання Договору про закупівлю становить % від ціни цього Договору про закупівлю:
4
4. Строк дії тендерної пропозиції
Підтверджується, що
Строк дії тендерної пропозиції із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій:
90
5. Відповідність екологічним нормам
Підтверджується, що
Сертифікат на систему екологічного управління (ДСТУ ISO 14001:2015)
1. Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
Підтверджується, що
Відомості подаються про наявність у суб’єкта господарювання виробничих потужностей, технологічного устаткування у таблиці «а» згідно запропонованої форми. Виробничі площі: основні виробничі площі, м2, допоміжні виробничі площі, м2, власні чи орендовані площі. Устаткування: основне устаткування, що використовується у виробництві, власне чи орендоване основне устаткування, допоміжне устаткування, його кількість та статус (власне чи орендоване). Скан-копії документів про право власності, що підтверджують володіння виробничими площами, складськими приміщеннями, виробничими цехами тощо. Скан-копії договорів оренди, суборенди, якщо об’єкти використовуються на таких умовах. Скан-копії актів приймання передачі об’єктів матеріально-технічної бази, якщо вони передані на інших правових підставах. У разі, якщо об’єкти матеріально-технічної бази належать третім особам, яка не є власником, необхідно надати відповідні підтверджуючі документи на право користування.
Доказ:
Документ
МТБ.zip, Відомості подаються про наявність у суб’єкта господарювання виробничих потужностей, технологічного устаткування у таблиці «а» згідно запропонованої форми
2. Наявність працівників відповідної кваліфікації
Підтверджується, що
Відомості про наявність кваліфікованого персоналу у таблиці «б» та «в» згідно запропонованої форми. Наявність має бути достатньою для виробництва (поставки) заявленої продукції (Товару). Персонал: кількість штатного адміністративного персоналу, кількість штатного та допоміжного виробничого персоналу, потреба у фахівцях.
Доказ:
Документ
2. Наявність кваліфікованих працівників.pdf, Відомості про наявність кваліфікованого персоналу у таблиці «б» та «в» згідно запропонованої форми
3. Наявність досвіду виконання аналогічного договору
Підтверджується, що
Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). Інформаційна довідка у довільній формі про наявність досвіду виконання аналогічного договору із зазначенням найменування предмета закупівлі, дати та номеру договору, назви та адреси контрагента, з яким укладено договір, сума договору, термін виконання договору, складена на фірмовому бланку учасника та завірена печаткою (за наявності). Для підтвердження зазначеної в довідці інформації учасник повинен надати: 1. Скановані з оригіналу копії аналогічних договорів від 2019 року і по дату подачі пропозиції включно (не менше двох, які виконані повністю), інформацію щодо яких вказано у довідці про виконання аналогічних договорів (вартість одного з договорів має становити не менше 80 % очікуваної вартості закупівлі). Аналогічним(и) договором(ами) є договір (двосторонній або декілька сторонній), подібний за змістом, своєю правовою природою та предметом закупівлі, на поставку модульного(их) блок-контейнеру(ів)/приміщення(ь), збірно-розбірних модульних споруд. 2. Скановані з оригіналів копії листів-відгуків про співпрацю за договорами від замовника, що вказані в довідці про виконання аналогічних договорів. Відгук повинен містити назву замовника, предмет цієї закупівлі: мати посилання на договір, який виконувався та бути належно оформлений, містити вихідний номер та дату видачі такого документу. Назва замовника в листі-відгуку має збігатись з назвою замовника в виконаному аналогічному договорі – обов’язково. 3. Акт(и) приймання-передачі або видаткова(і) накладна(і) на поставку товару відповідно до аналогічного договору. Примітка: загальна вартість за укладеною угодою має збігатись з загальною сумою усіх актів приймання-передачі або видаткова(і) накладна(і) на поставку товару відповідно до наданого аналогічного договору – обов’язково. Деталі наведено в додатку 1 до тендерної документації.
Доказ:
Документ
Досвід.zip, Скан-копії

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

Пропозицію подав:
ТОВ "ВДМ КОМПАНІ"   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
5 368 560 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
5 368 560 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
-
Підпис:
підписано
Дата та час подання пропозиції:
16-04-2025, 14:56:28
Документи:
Тип документа:
1. Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
2. Вчинення корупційних правопорушень
Юридичною особою підтверджується, що
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
3. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
4. Вчинення кримінальних правопорушень
Юридичною особою підтверджується, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
5. Порушення справи про банкрутство
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
6. Вчинення правопорушень, пов?язаних із застосуванням санкцій
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
7. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Юридичною особою підтверджується, що
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
8. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Резидентом підтверджується, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
1. Мова (мови) тендерної пропозиції
Підтверджується, що
Мова тендерної пропозиції: Українська
2. Забезпечення тендерних пропозицій
Підтверджується, що
Під час здійснення цієї закупівлі відповідно до Особливостей застосовуються положення статті 25 Закону з урахуванням положень пункту 47 Особливостей. Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 2 % (128 295,66 грн) від очікуваної вартості предмету закупівлі. Вид забезпечення тендерної пропозиції: електронна банківська гарантія. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції учасника (банківської гарантії) має дорівнювати або перевищувати 90 (дев’яносто) днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій включно.
Розмір забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції у грошовому виразі у % від очікуваної вартості закупівлі:
2
Доказ:
Документ
1581 лист зміни.pdf, Банківська гарантія забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції
Доказ:
Документ
1581_ВДМ_КОМПАНІ_Гарантія_15_04_2025.zip, Банківська гарантія забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції
Доказ:
Документ
Витяг_з_ЄДР_Губанова_І_П_завірена_копія.zip, Банківська гарантія забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції
Доказ:
Документ
Довіреність_завірена копія_Губанова_І_П (3).zip, Банківська гарантія забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції
Доказ:
Документ
Завірена_копія_Банківська Ліцензія_Губанова_І_П.zip, Банківська гарантія забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції
Доказ:
Документ
Лист-згода_Губанова І.П_2025 (4).pdf, Банківська гарантія забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції
3. Забезпечення виконання договору про закупівлю
При наданні забезпечення у іншій формі підтверджується, що
Строк дії гарантії перевищує строк дії Договору про закупівлю на:
5
Під час здійснення цієї закупівлі відповідно до Особливостей застосовуються положення статті 27 Закону з урахуванням положень пункту 21 Особливостей. Переможець процедури закупівлі не пізніше дати укладення Договору про закупівлю надає забезпечення виконання договору у розмірі, що відповідає 4 (чотирьом) відсоткам вартості договору у формі депозиту безвідсоткового (шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок замовника). Деталі наведено в розділі 6 тендерної документації.
Сума забезпечення виконання Договору про закупівлю становить % від ціни цього Договору про закупівлю:
4
4. Строк дії тендерної пропозиції
Підтверджується, що
Строк дії тендерної пропозиції із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій:
90
5. Відповідність екологічним нормам
Підтверджується, що
Сертифікат на систему екологічного управління (ДСТУ ISO 14001:2015)
1. Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
Підтверджується, що
Відомості подаються про наявність у суб’єкта господарювання виробничих потужностей, технологічного устаткування у таблиці «а» згідно запропонованої форми. Виробничі площі: основні виробничі площі, м2, допоміжні виробничі площі, м2, власні чи орендовані площі. Устаткування: основне устаткування, що використовується у виробництві, власне чи орендоване основне устаткування, допоміжне устаткування, його кількість та статус (власне чи орендоване). Скан-копії документів про право власності, що підтверджують володіння виробничими площами, складськими приміщеннями, виробничими цехами тощо. Скан-копії договорів оренди, суборенди, якщо об’єкти використовуються на таких умовах. Скан-копії актів приймання передачі об’єктів матеріально-технічної бази, якщо вони передані на інших правових підставах. У разі, якщо об’єкти матеріально-технічної бази належать третім особам, яка не є власником, необхідно надати відповідні підтверджуючі документи на право користування.
Доказ:
Документ
Довідка щодо МТБ.pdf, Відомості подаються про наявність у суб’єкта господарювання виробничих потужностей, технологічного устаткування у таблиці «а» згідно запропонованої форми
Доказ:
Документ
Договір оренди ДБК.pdf, Відомості подаються про наявність у суб’єкта господарювання виробничих потужностей, технологічного устаткування у таблиці «а» згідно запропонованої форми
Доказ:
Документ
Тех паспорт.pdf, Відомості подаються про наявність у суб’єкта господарювання виробничих потужностей, технологічного устаткування у таблиці «а» згідно запропонованої форми
2. Наявність працівників відповідної кваліфікації
Підтверджується, що
Відомості про наявність кваліфікованого персоналу у таблиці «б» та «в» згідно запропонованої форми. Наявність має бути достатньою для виробництва (поставки) заявленої продукції (Товару). Персонал: кількість штатного адміністративного персоналу, кількість штатного та допоміжного виробничого персоналу, потреба у фахівцях.
Доказ:
Документ
Довідка щодо працівників.pdf, Відомості про наявність кваліфікованого персоналу у таблиці «б» та «в» згідно запропонованої форми
3. Наявність досвіду виконання аналогічного договору
Підтверджується, що
Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). Інформаційна довідка у довільній формі про наявність досвіду виконання аналогічного договору із зазначенням найменування предмета закупівлі, дати та номеру договору, назви та адреси контрагента, з яким укладено договір, сума договору, термін виконання договору, складена на фірмовому бланку учасника та завірена печаткою (за наявності). Для підтвердження зазначеної в довідці інформації учасник повинен надати: 1. Скановані з оригіналу копії аналогічних договорів від 2019 року і по дату подачі пропозиції включно (не менше двох, які виконані повністю), інформацію щодо яких вказано у довідці про виконання аналогічних договорів (вартість одного з договорів має становити не менше 80 % очікуваної вартості закупівлі). Аналогічним(и) договором(ами) є договір (двосторонній або декілька сторонній), подібний за змістом, своєю правовою природою та предметом закупівлі, на поставку модульного(их) блок-контейнеру(ів)/приміщення(ь), збірно-розбірних модульних споруд. 2. Скановані з оригіналів копії листів-відгуків про співпрацю за договорами від замовника, що вказані в довідці про виконання аналогічних договорів. Відгук повинен містити назву замовника, предмет цієї закупівлі: мати посилання на договір, який виконувався та бути належно оформлений, містити вихідний номер та дату видачі такого документу. Назва замовника в листі-відгуку має збігатись з назвою замовника в виконаному аналогічному договорі – обов’язково. 3. Акт(и) приймання-передачі або видаткова(і) накладна(і) на поставку товару відповідно до аналогічного договору. Примітка: загальна вартість за укладеною угодою має збігатись з загальною сумою усіх актів приймання-передачі або видаткова(і) накладна(і) на поставку товару відповідно до наданого аналогічного договору – обов’язково. Деталі наведено в додатку 1 до тендерної документації.
Доказ:
Документ

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

+ -
Документи тендеру
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічнийЕкспортовано:09-04-2025, 17:02:09
      Тип документа: Технічний опис предмету закупівлі
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Технічний опис предмету закупівлі
        публічнийЕкспортовано:09-04-2025, 16:58:12
          Тип документа: Проект договору
            Файл
            Тип
            Приватність
            Стан
            Дата та час
            Дії
            Проект договору
            публічнийЕкспортовано:09-04-2025, 16:58:12
              Тип документа: Тендерна документація
                Файл
                Тип
                Приватність
                Стан
                Дата та час
                Дії
                Тендерна документація
                публічнийЕкспортовано:09-04-2025, 16:58:12
                  Електронні тендерні вимоги
                  1. Вчинення правопорушень, пов?язаних із застосуванням санкцій
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Підтверджується, що
                  1 - Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 09-04-2025, 16:58:24
                  2. Порушення справи про банкрутство
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Підтверджується, що
                  1 - Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 09-04-2025, 16:58:24
                  3. Вчинення економічних правопорушень
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Підтверджується, що
                  1 - Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 09-04-2025, 16:58:24
                  4. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Резидентом підтверджується, що
                  1 - У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 09-04-2025, 16:58:24
                  Нерезидентом підтверджується, що
                  2 - Учасник процедури закупівлі є нерезидентом
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 09-04-2025, 16:58:24
                  5. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
                  Застосовується до:
                  Переможця тендеру
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Юридичною особою підтверджується, що
                  1 - Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 09-04-2025, 16:58:24
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  Фізичною особою підтверджується, що
                  2 - Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 09-04-2025, 16:58:24
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  6. Вчинення кримінальних правопорушень
                  Застосовується до:
                  Переможця тендеру
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Юридичною особою підтверджується, що
                  1 - Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 09-04-2025, 16:58:24
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  Фізичною особою підтверджується, що
                  2 - Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 09-04-2025, 16:58:24
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  7. Вчинення корупційних правопорушень
                  Застосовується до:
                  Переможця тендеру
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Юридичною особою підтверджується, що
                  1 - Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 09-04-2025, 16:58:24
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 09-04-2025, 16:58:24
                  Фізичною особою підтверджується, що
                  2 - Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 09-04-2025, 16:58:24
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  8. Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
                  1 - Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 09-04-2025, 16:58:24
                  При наявності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
                  2 - Учасник процедури закупівлі вжив заходів для доведення своєї надійності, а саме: сплатив або зобов?язався сплатити відповідні зобов?язання та відшкодування завданих збитків
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 09-04-2025, 16:58:24
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  9. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
                  Застосовується до:
                  Замовника
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Підтверджується, що
                  1 - Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 09-04-2025, 16:58:24
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  10. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
                  Застосовується до:
                  Замовника
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Підтверджується, що
                  1 - Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 09-04-2025, 16:58:24
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  1. Відповідність екологічним нормам
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Лоту Закупівля товару “Універсальний 20 футовий контейнер”
                  Законодавство:
                  Підтверджується, що
                  1 - Сертифікат на систему екологічного управління (ДСТУ ISO 14001:2015)
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 09-04-2025, 16:58:24
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  Скан-копія
                  2. Строк дії тендерної пропозиції
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Підтверджується, що
                  1 - Строк дії тендерної пропозиції із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій
                  90
                  Пошук... день
                  день
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 09-04-2025, 16:58:24
                  3. Забезпечення виконання договору про закупівлю
                  Застосовується до:
                  Переможця тендеру
                  Стосується:
                  Лоту Закупівля товару “Універсальний 20 футовий контейнер”
                  Законодавство:
                  При наданні забезпечення у іншій формі підтверджується, що
                  1 - Строк дії гарантії перевищує строк дії Договору про закупівлю на
                  5
                  Пошук... день
                  день
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 09-04-2025, 16:58:24
                  Сума забезпечення виконання Договору про закупівлю становить % від ціни цього Договору про закупівлю
                  4,00
                  Пошук... відсоток
                  відсоток
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 09-04-2025, 16:58:24
                  Під час здійснення цієї закупівлі відповідно до Особливостей застосовуються положення статті 27 Закону з урахуванням положень пункту 21 Особливостей. Переможець процедури закупівлі не пізніше дати укладення Договору про закупівлю надає забезпечення виконання договору у розмірі, що відповідає 4 (чотирьом) відсоткам вартості договору у формі депозиту безвідсоткового (шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок замовника). Деталі наведено в розділі 6 тендерної документації.
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 09-04-2025, 16:58:24
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  Скан-копія платіжного доручення , Переможець закупівлі на укладання договору надає скан-копію платіжного доручення.
                  4. Забезпечення тендерних пропозицій
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Лоту Закупівля товару “Універсальний 20 футовий контейнер”
                  Законодавство:
                  Підтверджується, що
                  1 - Під час здійснення цієї закупівлі відповідно до Особливостей застосовуються положення статті 25 Закону з урахуванням положень пункту 47 Особливостей. Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 2 % (128 295,66 грн) від очікуваної вартості предмету закупівлі. Вид забезпечення тендерної пропозиції: електронна банківська гарантія. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції учасника (банківської гарантії) має дорівнювати або перевищувати 90 (дев’яносто) днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій включно.
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 09-04-2025, 16:58:24
                  Розмір забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції у грошовому виразі у % від очікуваної вартості закупівлі
                  2,00
                  Пошук... відсоток
                  відсоток
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 09-04-2025, 16:58:24
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  Банківська гарантія забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції , Електрона банківська гарантія.
                  5. Мова (мови) тендерної пропозиції
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Підтверджується, що
                  1 - Мова тендерної пропозиції : Українська
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 09-04-2025, 16:58:24
                  1. Наявність досвіду виконання аналогічного договору
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Лоту Закупівля товару “Універсальний 20 футовий контейнер”
                  Законодавство:
                  Підтверджується, що
                  1 - Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). Інформаційна довідка у довільній формі про наявність досвіду виконання аналогічного договору із зазначенням найменування предмета закупівлі, дати та номеру договору, назви та адреси контрагента, з яким укладено договір, сума договору, термін виконання договору, складена на фірмовому бланку учасника та завірена печаткою (за наявності). Для підтвердження зазначеної в довідці інформації учасник повинен надати: 1. Скановані з оригіналу копії аналогічних договорів від 2019 року і по дату подачі пропозиції включно (не менше двох, які виконані повністю), інформацію щодо яких вказано у довідці про виконання аналогічних договорів (вартість одного з договорів має становити не менше 80 % очікуваної вартості закупівлі). Аналогічним(и) договором(ами) є договір (двосторонній або декілька сторонній), подібний за змістом, своєю правовою природою та предметом закупівлі, на поставку модульного(их) блок-контейнеру(ів)/приміщення(ь), збірно-розбірних модульних споруд. 2. Скановані з оригіналів копії листів-відгуків про співпрацю за договорами від замовника, що вказані в довідці про виконання аналогічних договорів. Відгук повинен містити назву замовника, предмет цієї закупівлі: мати посилання на договір, який виконувався та бути належно оформлений, містити вихідний номер та дату видачі такого документу. Назва замовника в листі-відгуку має збігатись з назвою замовника в виконаному аналогічному договорі – обов’язково. 3. Акт(и) приймання-передачі або видаткова(і) накладна(і) на поставку товару відповідно до аналогічного договору. Примітка: загальна вартість за укладеною угодою має збігатись з загальною сумою усіх актів приймання-передачі або видаткова(і) накладна(і) на поставку товару відповідно до наданого аналогічного договору – обов’язково. Деталі наведено в додатку 1 до тендерної документації.
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 09-04-2025, 16:58:24
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  Скан-копії
                  2. Наявність працівників відповідної кваліфікації
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Лоту Закупівля товару “Універсальний 20 футовий контейнер”
                  Законодавство:
                  Підтверджується, що
                  1 - Відомості про наявність кваліфікованого персоналу у таблиці «б» та «в» згідно запропонованої форми. Наявність має бути достатньою для виробництва (поставки) заявленої продукції (Товару). Персонал: кількість штатного адміністративного персоналу, кількість штатного та допоміжного виробничого персоналу, потреба у фахівцях.
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 09-04-2025, 16:58:24
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  Відомості про наявність кваліфікованого персоналу у таблиці «б» та «в» згідно запропонованої форми , Деталі наведено в додатку 1 до тендерної документації.
                  3. Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Лоту Закупівля товару “Універсальний 20 футовий контейнер”
                  Законодавство:
                  Підтверджується, що
                  1 - Відомості подаються про наявність у суб’єкта господарювання виробничих потужностей, технологічного устаткування у таблиці «а» згідно запропонованої форми. Виробничі площі: основні виробничі площі, м2, допоміжні виробничі площі, м2, власні чи орендовані площі. Устаткування: основне устаткування, що використовується у виробництві, власне чи орендоване основне устаткування, допоміжне устаткування, його кількість та статус (власне чи орендоване). Скан-копії документів про право власності, що підтверджують володіння виробничими площами, складськими приміщеннями, виробничими цехами тощо. Скан-копії договорів оренди, суборенди, якщо об’єкти використовуються на таких умовах. Скан-копії актів приймання передачі об’єктів матеріально-технічної бази, якщо вони передані на інших правових підставах. У разі, якщо об’єкти матеріально-технічної бази належать третім особам, яка не є власником, необхідно надати відповідні підтверджуючі документи на право користування.
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 09-04-2025, 16:58:24
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  Відомості подаються про наявність у суб’єкта господарювання виробничих потужностей, технологічного устаткування у таблиці «а» згідно запропонованої форми , Деталі наведено в додатку 1 до тендерної документації.
                  ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ