Період оскарження умов закупівлі - по 14-04-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 6 414 782,91 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 128 295,66 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Забезпечення пропозиції: | 128 295,66 UAH |
| Замовник: | ЗАХІДНЕ УПРАВЛІННЯ ЗАМОВНИКА РОБІТ |
| ЄДРПОУ: | 26630218 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Шестопал Ігор |
| Телефон: | 380676541671 |
| E-mail: | west_uzr@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 79017, Україна, Львівська область,Львів, Мечникова 16а |
3 |
У замовника є потреба продовжити строк розгляду цієї тендерної пропозиції до 20 робочих днів, до 17 травня 2025 року, у зв'язку зі значним обсягом документів, участі уповноваженої особи Управління в комісії з приймання передачі об’єктів незавершеного будівництва (виконання обов’язків за основним напрямком діяльності у відповідності до затвердження функціональних обов’язків начальника відділу) на виконання вимог наказу начальника Головного управління капітальних вкладень №46/нагд від 16.04.2025
1. Надано ліцензію серії АЕ №640507 Державної архітектурно-будівельної інспекції України на провадження господарської діяльності, пов’язаної із створенням об’єктів архітектури. Тобто надана ліцензія передбачає будівництво об’єктів архітектури. Проте у відповідності до вимог тендерної документації п. 4.1 розділу 1 назва предмета закупівлі: Закупівля товару “Універсальний 20 футовий контейнер”. Вид предмету – товар. Пункт 8 розділ 2 додаток 1 тендерної документації. Достовірна інформація у вигляді довідки довільної форми, у якій зазначити дані про наявність чинної ліцензії на провадження виду господарської діяльності, якщо отримання ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом. Замість довідки довільної форми учасник може надати чинну ліцензію. А отже Учасник мав би надати чину ліцензію на виготовлення та поставку товару, якщо таке ліцензування передбачено законодавством та/або довідку в довільній формі що даний вид діяльності ліцензуванню не підлягає. 2. Учасником в складі тендерної документації надано Довідку вих. №16042025/06 від 15.04.2025. В пункті 2 розділу Матеріально-технічна база (приміщення будівлі, склади, тощо) – зазначено Офісне приміщення №210 за адресою м. Київ вул. Дружківська, 10. Право користування Договір суборенди №С1/3 від 01.12.2024, ТДВ «Агентство Союздрук», площа 147,2 м2. Власник виробничих площ «Союздрук Груп». Проте під час вивчення укладеного договору оренди (зі змінами) №3/20 від 23 грудня 2022 року між ТОВ «Союздрук Груп» - орендодавець з однієї сторони та ТДВ «Агенство Союздрук» - орендар з іншої сторони, будь-яких підстав для передачі зазначеного в договорі майна частково та/або в повному складі Орендарем в суборенду не передбачено. Абзац 10 пункт 2 розділ 1 додаток 1 тендерної документації. Підстава для передачі в суборенду ТОВ "ЄВРОТЕХЕНЕРГО" офісного приміщення площею 147,2 м2 за №210 за адресою м. Київ вул. Дружківська, 10. 3. В пункті 2 Довідки про наявність досвіду виконання аналогічних договорів від 15.04.2025 №15042025/05 зазначено договір №УБГ 273/015-18 від 08.05.2018 р. Підпункт 1 пункт 1 розділ 1 додаток 1 тендерної документації, а саме: для підтвердження зазначеної в довідці інформації учасник повинен надати: 1. Скановані з оригіналу копії аналогічних договорів від 2019 року і по дату подачі пропозиції включно (не менше двох, які виконані повністю), інформацію щодо яких вказано у довідці про виконання аналогічних договорів (вартість одного з договорів має становити не менше 80 % очікуваної вартості закупівлі). Аналогічним(и) договором(ами) є договір (двосторонній або декілька сторонній), подібний за змістом, своєю правовою природою та предметом закупівлі, на поставку модульного(их) блок-контейнеру(ів)/приміщення(ь), збірно-розбірних модульних споруд. Інформаційна довідка у довільній формі про наявність досвіду виконання аналогічних договорів із зазначенням найменування предмета закупівлі, дати та номеру договору, назви та адреси контрагента, з яким укладено договір, сума договору, термін виконання договору, складена на фірмовому бланку учасника та завірена печаткою (за наявності) із зазначенням аналогічних договорів від 2019 року. 4. В електронній банківській гарантії від 15.04.2025 №28-25 яка видана АКЦІОНЕРНИМ ТОВАРИСТВОМ «БАНК АЛЬЯНС», в пункті 1 підпункту Інформація щодо тендерної документації зазначено – «Протокольним рішенням Уповноваженої особи Західного управління замовника робіт 09 квітня 2025 року № 17». Тендерна документація - Протокольне рішення Уповноваженої особи Західного управління замовника робіт - 09 квітня 2025 року № 18. Електронна банківська гарантія з зазначенням в пункті 1 підпункту Інформація щодо тендерної документації – «Протокольним рішенням Уповноваженої особи Західного управління замовника робіт 09 квітня 2025 року № 18»
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.