Період оскарження умов закупівлі - по 12-04-2025, 00:00
Якість товару повинна відповідати вимогам відповідних діючих нормативних документів (ДСТУ, ТУ тощо) та чинному законодавству України. Товари, що постачаються, повинні мати необхідні копії документів, що підтверджують відповідність товару. Товар поставляється однією партією за адресою замовника.
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 74 783 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 747,83 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Аварійно-рятувальний загін спеціального призначення Головного управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Полтавській області |
| ЄДРПОУ: | 08804689 Досьє YouControl |
| Сайт: | http://arz.pl.ua |
| Контактна особа: | Юлія Бєлова |
| Телефон: | +380532567500 |
| E-mail: | y.bielova@dsns.gov.ua |
| Місцезнаходження: | 36007, Україна, Полтавська область,м. Полтава, вул. Решетилівська, 53 |
0 |
У зв’язку із досконалим вивченням документів наданим учасником закупівлі та для прийняття рішення щодо відповідності пропонуємого товара учасником зазначеному замовником та враховуючи приписи пункту 43 Особливостей задля виконання вимог замовником зазначеного пункту та надання права учаснику усунути виявлені під час розгляду пропозиції невідповідностей (у разі необхідності надання повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей), продовжити строк розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «Пластікс-Україна» у відкритих торгах на закупівлю до 20 робочих днів згідно пункту 38 «Особливостей»
ПОВІДОМЛЕННЯ з вимогою про усунення невідповідностей На виконання вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (зі змінами) (далі - Закон), Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану України та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабміну від 12.10.2022 №1178 (далі – Особливості) та керуючись пунктом 3 Розділу V тендерної документації (далі – ТД) «Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочих дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель». Після розкриття тендерних пропозицій закупівлі UA-2025-04-07-012338-a за кодом ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника 44170000-2 Плити, листи, стрічки та фольга, пов’язані з конструкційними матеріалами (Плівка самоклеюча) пропозиція ТОВ "ПЛАСТІКС-УКРАЇНА", ЄДРПОУ 24587464 має невідповідності в поданих документах, які не впливають на ціну тендерної пропозиції та характеристики предмета закупівлі. Учаснику необхідно виправити невідповідності в інформації та/або документах, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель, протягом 24 годин. Абзацами 5-8 частини 16 статті 29 Закону про публічні закупівлі передбачено, що повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей повинно містити: 1. перелік виявлених невідповідностей; 2. посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності; 3. перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. Таким чином, Учаснику необхідно надати: 1. Відповідно до п.1 Додатку 1 надати оновлену інформацію відповідно форми 1 та копію відповідного аналогічного за предметом закупівлі (Плівка самоклеюча та/або плівка самоклеюча світловідбиваюча) договору з усіма додатками до нього та копію (копії) документа (документів), що підтверджує (підтверджують) виконання такого договору (видаткові накладні), датованого не раніше 2024 роком. (Надати оновлену інформацію відповідно п.1 Додатку 1 до ТД по виконанню аналогічного (аналогічних) договору (договорів), датованого не раніше 2024 роком). 2. Відповідно п.10 додатку 1 Учасник-юридична особа має надати Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань (далі - ЄДР) із зазначенням дати формування витягу. Витяг повинен бути датований не раніше як за 30 (тридцять) календарних днів від дати оголошення відкритих торгів. 3. Відповідно до п.8 Додатку 1 На виконання вимоги абзацу восьмого підпункту 1 пункту 44 Особливостей у разі якщо учасник є громадянином Російської Федерації / Республіки Білорусь / Ісламської Республіки Іран або юридична особа, в якій кінцевим бенефіціарним власником, членом або учасником (акціонером), що має частку у статутному капіталі 10 і більше відсотків, є громадянин Російської Федерації / Республіки Білорусь / Ісламської Республіки Іран, надає у складі тендерної пропозиції один із документів, що підтверджує проживання на території України такою особою на законних підставах, відповідно до статті 1 Закону України «Про громадянство України», а саме: паспорт громадянина колишнього СРСР зразка 1974 року, де міститься відмітка про постійну чи тимчасову прописку на території України; реєстрація на території України такою особою свого національного паспорту; посвідка на постійне чи тимчасову проживання на території України; військовий квиток, виданий такій особі, яка в установленому порядку уклала контракт про походження військової служби у Збройних Силах України, Державній спеціальній службі транспорту або Національній гвардії України; посвідчення біженця чи документ, що підтверджує надання притулку в Україні. Учасник-юридична особа, яка утворена та зареєстрована відповідно до законодавства України, в якій кінцевим бенефіціарним власником, членом або учасником (акціонером), є громадянин Російської Федерації / Республіки Білорусь / Ісламської Республіки Іран, активи якого в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА, надає документ, який підтверджує передання цих активів. (Надати документ, оформлений належним чином) 4. У зв’язку із втратою чинності Постанови КМУ від 03.03.2020 року №193 «Про реалізацію експериментального проекту щодо забезпечення можливості використання удосконалених електронних підписів і печаток, які базуються на кваліфікованих сертифікатах відкритих ключів», що робить неможливим використання удосконаленого електронного підпису (УЕП), відповідно до п 1. Розділу ІІІ тендерної документації «учасник накладає електронний підпис, що базується на кваліфікованому сертифікаті електронного підпису», а саме КЕП. (Учасник підписує документи, надані на підтвердження усунення невідповідностей кваліфікованим електронним підписом, а також, за можливості, тендерної пропозиції). Згідно Додатку 1 «У випадку, якщо документи, які вимагаються цією тендерною документацією, не передбачені законодавством для окремих учасників процедури закупівлі, в такому випадку останні мають надати у складі пропозиції лист – пояснення із зазначенням документів, що не можуть бути надані у складі тендерної пропозиції, та посиланнями на норми чинного законодавства, що звільняють Учасника процедури закупівлі від складання/отримання таких документів».
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.