| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 226 800 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 1 134 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Розгляд пропозицій: | Поступовий |
| Мінімальна кількість пропозицій: | 1 |
| Наявність прекваліфікації: | Ні |
| Замовник: | військова частина А0543 |
| ЄДРПОУ: | 07944268 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Бухгалтерія Відділ Закупівель |
| Телефон: | 380456222336 |
| E-mail: | thender_a0543@post.mil.gov.ua |
| Місцезнаходження: | Україна |
0 |
За рішенням Уповноваженої особи №32 від 17.04.2025 року: У разі проведення закупівлі в порядку проведення спрощених закупівель, визначених Законом України “Про публічні закупівлі”, державний замовник під час розгляду пропозиції учасника спрощеної закупівлі у разі виявлення невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником спрощеної закупівлі у складі пропозиції та/або подання яких вимагалося оголошенням про проведення спрощеної закупівлі, повинен розмістити у строк, який не може бути меншим, ніж два робочих дні до закінчення строку розгляду пропозицій, повідомлення з вимогою виправити невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником спрощеної закупівлі у його пропозиції, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення державним замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником спрощених закупівель у складі пропозиції та/або подання яких вимагається оголошенням про проведення спрощеної закупівлі, слід розуміти невідповідність інформації та/або документів у значенні, наведеному в пункті 43 особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178. Під час розгляду пропозиції учасника ТОВ «РАПЛАСТ» (код ЄДРПОУ 45044729) (далі – учасник) процедури закупівлі закупівлі «Полікарбонат 10 мм, 2100*12000 мм, прозорий» Замовником виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником спрощеної закупівлі у складі пропозиції та/або подання яких вимагається оголошенням про проведення спрощеної закупівлі, він розміщує повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. 1. Перелік виявлених невідповідностей: 1.1. У складі пропозиції Учасника не надані видаткові накладні к договору №394/24/-16-24 від 13.03.2024 року, згідно пункту 11 Додатка 1 «ІНШІ ВИМОГИ» до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі. 1.2. Прошу Вас надати видаткові накладні для підтвердження виконання договору, як зазначено в пункту 11 Додатка 1 «ІНШІ ВИМОГИ» до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі. 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 2.1. Пункт 11 Додатку 1 «ІНШІ ВИМОГИ» до оголошення про проведення спрощеної закупівлі; 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 3.1. Надати видаткові накладні до договору №394/24/-16-24 від 13.03.2024 року для підтвердження виконання договору, згідно пункту 11 Додатку 1 «ІНШІ ВИМОГИ» до оголошення про проведення спрощеної закупівлі. ВИРІШІЛА: Оприлюднити в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою виправити невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником спрощеної закупівлі у його пропозиції, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення державним замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.