Період оскарження умов закупівлі - по 11-04-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 918 285,30 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 4 591,43 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | 6 ДЕРЖАВНИЙ ПОЖЕЖНО-РЯТУВАЛЬНИЙ ЗАГІН ГОЛОВНОГО УПРАВЛІННЯ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ З НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЙ У ЛЬВІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ |
| ЄДРПОУ: | 38374231 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Кащій Василь |
| Телефон: | 380686494317 |
| E-mail: | VaSil6dprz@gmail.com |
| Місцезнаходження: | 82400, Україна, Львівська область,Стрий, ВУЛИЦЯ ЗЕЛЕНА, будинок 23 |
9 |
ПРОТОКОЛ (РІШЕННЯ) уповноваженої особи 6 Державного пожежно-рятувального загону Головного управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Львівській області щодо продовження строку розгляду тендерної пропозиції під час проведення відкритих торгів на придбання - «Код національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” - 44110000-4: Конструкційні матеріали (Профнастил; Коньок універсальний; Гофрована лента; Пас під ринву; Пристінна планка; Капельник; Вітрова планка; Пас під вітрову планку; Супердифузійна мембрана; Снігозатримувач; Самонаріз даховий; Ринва; Гак торцевий до лобової дошки; Кут зовнішній ринви; Лійка; Труба металева для відведення води із ринви; Хомут для труби; Дюбель до хомута; Коліно водостічне; З’єднання ринви; Лист; Заглушка універсальна; Задня пристінна комена; Бітумна стрічка; Клей-герметик)» «21» квітня 2025 р. № 3 м. Стрий 1. Присутні: Уповноважена особа, фахівець ресурсного забезпечення 6 ДПРЗ ГУ ДСНС України у Львівській області. Кащій В.В. 2. Порядок денний: 2.1. Продовження строку розгляду тендерної пропозиції під час проведення відкритих торгів на придбання - «Код національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” - 44110000-4: Конструкційні матеріали (Профнастил; Коньок універсальний; Гофрована лента; Пас під ринву; Пристінна планка; Капельник; Вітрова планка; Пас під вітрову планку; Супердифузійна мембрана; Снігозатримувач; Самонаріз даховий; Ринва; Гак торцевий до лобової дошки; Кут зовнішній ринви; Лійка; Труба металева для відведення води із ринви; Хомут для труби; Дюбель до хомута; Коліно водостічне; З’єднання ринви; Лист; Заглушка універсальна; Задня пристінна комена; Бітумна стрічка; Клей-герметик)». 3. В електронній системі закупівель 14.04.2025 р. відбулося розкриття поданих тендерних пропозицій по оголошеній замовником процедурі закупівлі на придбання - «Код національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” - 44110000-4: Конструкційні матеріали (Профнастил; Коньок універсальний; Гофрована лента; Пас під ринву; Пристінна планка; Капельник; Вітрова планка; Пас під вітрову планку; Супердифузійна мембрана; Снігозатримувач; Самонаріз даховий; Ринва; Гак торцевий до лобової дошки; Кут зовнішній ринви; Лійка; Труба металева для відведення води із ринви; Хомут для труби; Дюбель до хомута; Коліно водостічне; З’єднання ринви; Лист; Заглушка універсальна; Задня пристінна комена; Бітумна стрічка; Клей-герметик)». Електронною системою закупівель визначено найбільш економічно вигідною та запропоновано до розгляду тендерну пропозицію: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РУФ ПРОФІЛЬ ГРУПП" . Пунктом 41 Постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. N 1178 "Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування" (далі по тексту – Постанова про особливості закупівель або Особливості)" ( зі змінами та доповненнями, в редакції на час оголошення закупівлі) передбачено: «41. Розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини 15 статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 цих особливостей.» В свою чергу у ч. 10 ст. 29 ЗУ "Про публічні закупівлі" передбачено: "10. Строк розгляду тендерної пропозиції/пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення". Уповноважена особа, беручи до уваги великий обсяг документів, необхідність ґрунтовного і детального вивчення документів, по питанню продовження строку розгляду тендерної пропозиції ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РУФ ПРОФІЛЬ ГРУПП" до 20 робочих днів, 4.Вирішив: 4.1. Продовжити строк розгляду тендерної пропозиції ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РУФ ПРОФІЛЬ ГРУПП" до 20 робочих днів. 4.2. Оприлюднити на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель (через електронний торговельний майданчик) повідомлення (у формі даного протоколу) про продовження строку розгляду тендерної пропозиції ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РУФ ПРОФІЛЬ ГРУПП" до 20 робочих днів. 5. Уповноважена особа: –фахівець ресурсного забезпечення 6 ДПРЗ ГУ ДСНС України у Львівській області, Кащій Василь Васильович, _______________________ підпис
Учаснику відкритих торгів ТОВ "РУФ ПРОФІЛЬ ГРУПП" Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей по процедурі відкриті торги на закупівлю - «Код національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” - 44110000-4: Конструкційні матеріали (Профнастил; Коньок універсальний; Гофрована лента; Пас під ринву; Пристінна планка; Капельник; Вітрова планка; Пас під вітрову планку; Супердифузійна мембрана; Снігозатримувач; Самонаріз даховий; Ринва; Гак торцевий до лобової дошки; Кут зовнішній ринви; Лійка; Труба металева для відведення води із ринви; Хомут для труби; Дюбель до хомута; Коліно водостічне; З’єднання ринви; Лист; Заглушка універсальна; Задня пристінна комена; Бітумна стрічка; Клей-герметик)» Пунктом 43 Постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. N 1178 "Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування" (далі по тексту документації – Постанова про особливості закупівель або особливості) передбачено: «43. Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо». Враховуючи дане положення Постанови вимагаємо усунути виявлені у вашій тендерній пропозиції невідповідності, а саме: 1. НЕВІДПОВІДНІСТЬ №1. 1.1. перелік виявлених невідповідностей: У Таблиці 3 Додатку 1 Тендерної документації передбачались вимоги щодо надання: "Форма “ВІДОМОСТІ ПРО УЧАСНИКА”, яка серед іншого мала включати інформацію про: "Статус учасника (виробник або надавач послуг або виконавець робіт, дилер, представник або інше)". Учасником надано вказаний документ, де зазначено, що учасник являється виробником. Проте ця інформація не відповідає довідці, що містить відомості про виробника та країну походження товару (№ 12/04/25-8 від 12 квітня 2025р.), згідно якої учасник не являється виробником окремих найменувань товару. 1.2. перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1.2.1. Надати (завантажити в електронну систему): - відкориговану "Форма “ВІДОМОСТІ ПРО УЧАСНИКА”, із зазначенням достовірної інформації про статус учасника, у співвідношенні до усіх позицій запропонованого товару. 2. НЕВІДПОВІДНІСТЬ №2. 2.1. перелік виявлених невідповідностей: У п. 7.1. Таблиці 3 Додатку 1 Тендерної документації передбачались вимоги щодо надання: "7.1. Довідка у довільній формі, що містить відомості про виробника та країну походження товару.". Учасником надано вказану довідку, проте по окремим позиціям некоректно вказана назва виробника, яка не співпадає з назвою згідно поданих сертифікатів відповідності (Фізична особа-підприємець Форостина Василь Михайлович). 2.2. перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 2.2.1. Надати (завантажити в електронну систему): - відкоригована довідка у довільній формі, що містить відомості про виробника та країну походження товару
В електронній системі закупівель 14.04.2025 р. відбулося розкриття поданих тендерних пропозицій по оголошеній замовником процедурі закупівлі на придбання - «Код національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” - 44110000-4: Конструкційні матеріали (Профнастил; Коньок універсальний; Гофрована лента; Пас під ринву; Пристінна планка; Капельник; Вітрова планка; Пас під вітрову планку; Супердифузійна мембрана; Снігозатримувач; Самонаріз даховий; Ринва; Гак торцевий до лобової дошки; Кут зовнішній ринви; Лійка; Труба металева для відведення води із ринви; Хомут для труби; Дюбель до хомута; Коліно водостічне; З’єднання ринви; Лист; Заглушка універсальна; Задня пристінна комена; Бітумна стрічка; Клей-герметик)». Після відхилення першої тендерної пропозиції, електронною системою закупівель визначено найбільш економічно вигідною та запропоновано до розгляду тендерну пропозицію: ФОП Вірт Микола Ярославович . Пунктом 41 Постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. N 1178 "Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування" (далі по тексту – Постанова про особливості закупівель або Особливості)" ( зі змінами та доповненнями, в редакції на час оголошення закупівлі) передбачено: «41. Розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини 15 статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 цих особливостей.» В свою чергу у ч. 10 ст. 29 ЗУ "Про публічні закупівлі" передбачено: "10. Строк розгляду тендерної пропозиції/пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення". Уповноважена особа, беручи до уваги великий обсяг документів, необхідність ґрунтовного і детального вивчення документів, по питанню продовження строку розгляду тендерної пропозиції ФОП Вірт Микола Ярославович до 20 робочих днів, Вирішив: 1. Продовжити строк розгляду тендерної пропозиції ФОП Вірт Микола Ярославович до 20 робочих днів. 2. Оприлюднити на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель (через електронний торговельний майданчик) повідомлення (у формі даного протоколу) про продовження строку розгляду тендерної пропозиції ФОП Вірт Микола Ярославович до 20 робочих днів.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.