Період оскарження умов закупівлі - по 09-04-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 46 000 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 230 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Національний науковий центр "Інститут експериментальної і клінічної ветеринарної медицини" |
| ЄДРПОУ: | 00497087 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Людмила Баєва |
| Телефон: | +380931019779 |
| E-mail: | baeva24nsciecvm@gmail.com |
| Місцезнаходження: | 61023, Україна, Харківська область,м. Харків, вул. Григорія Сковороди, 83 |
4 |
Шановний Учасник! Був наданий документ: 3 лист-згода з умовами проєкту договору.pdf. Відсутній заповнений Проект Договору. Прошу привести у відповідність наступну інформацію: 1. перелік виявлених невідповідностей: Відсутні документи: Проект договору, підготовлений у відповідності з Додатком 3 до тендерної документації. 2. посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Згідно Розділу 6 Результати тендеру та укладання договору про закупівлю п. 3 Проект договору про закупівлю Тендерної документації: «Проект договору, підготовлений у відповідності з Додатком 3 до тендерної документації, який повинен бути заповнений для сторони учасника (без цінових показників), підписаний уповноваженою особою учасника; 3. перелік інформації та / або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: заповнений Проект Договору у відповідності з Додатком №3.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.