Період оскарження умов закупівлі - по 01-04-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 664 850 UAH(без ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 3 324,25 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | ДЕРЖАВНЕ СПЕЦІАЛІЗОВАНЕ ГОСПОДАРСЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЛІСИ УКРАЇНИ" |
| ЄДРПОУ: | 44768034 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Неділько Олександр Леонідович |
| E-mail: | oleksandr.nedilko@e-forest.gov.ua |
| Місцезнаходження: | 01601, Україна, м. Київ,вул.Руставелі Шота, будинок 9А |
3 |
Відповідно до статті 11 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) відповідальною за організацію та проведення відкритих торгів є уповноважена особа. Рішення уповноваженої особи оформлюються протоколом із зазначенням дати прийняття рішення, який підписується уповноваженою особою. Закупівля здійснюється з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою КМУ від 12.10.22 № 1178. Пунктом 43 Особливостей передбачено, що якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під час розгляду пропозиції учасника ТОВАРИСТО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «МІКС ТРЕЙДІНГ» (43006207) було виявлено наступні невідповідності. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності та перелік виявлених невідповідностей: Відповідно до пункту 1.1. Розділу 1.Кваліфікаційні (кваліфікаційний) критерії процедури закупівлі відповідно до статті 16 Закону та інформації про спосіб документального підтвердження відповідності учасників установленим кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям Додатку №3 до тендерної документації, Учасником для документального підтвердження наявності досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) необхідно було надати: 1. Довідку, яка містить інформацію про наявність в Учасника досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). 2. Для підтвердження інформації, наведеної в довідці за формою, Учасник має надати: - копію відповідного аналогічного за предметом закупівлі договору з усіма додатками до нього; - копію (копії) документа (документів), що підтверджує (підтверджують) виконання такого договору; - оригінал та/або електронна копія, та/або сканована копія (копії) відгуку, наданого учаснику замовником, із зазначенням дати укладення і номеру договору, на який надано відгук, а також стану належного виконання договору стосовно якості і строків. Відгук надається щодо договору оригінал /копія якого надана учасником у складі тендерної пропозиції; - у разі наявності інформації про аналогічний за предметом закупівлі договір та виконання такого договору в електронній системі закупівель, учасник на підтвердження досвіду виконання аналогічного договору зазначає в довідці за Формою 1 інформацію про ID номер закупівлі, за якою учасник виконав аналогічний за предметом закупівлі договір за умови розміщення замовником звіту про виконання такого договору та посилання на таку закупівлю в електронній системі закупівель. Аналогічним договором у розумінні цієї тендерної документації, є виконаний договір на поставку виробів зі сталі: дроту та/або катанки. ПРИМІТКА: У разі надання Учасником оригіналів/копій більше, ніж одного договору, належним виконанням пункту є надання відгука про виконання хоча б одного із наданих Учасником договорів. Документи можуть надаватись без зазначення вартісних показників чи інших даних, які можуть бути визначені Учасником як комерційна таємниця, без персональних даних (у відповідності до вимог Закону України «Про захист персональних даних»), які не впливають на відповідність кваліфікаційним критеріям та можуть бути належним чином заретушовані. Відповідно до пункту 1.1. Розділу 1.Кваліфікаційні (кваліфікаційний) критерії процедури закупівлі відповідно до статті 16 Закону та інформації про спосіб документального підтвердження відповідності учасників установленим кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям Додатку №3 до тендерної документації, Учасником не надано жодного документа підтвердження кваліфікаційним критеріям: - Учасником не подано довідку, яка містить інформацію про наявність в Учасника досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів); - Учасником не подано копію відповідного аналогічного за предметом закупівлі договору з усіма додатками до нього; - Учасником не подано копію (копії) документа (документів), що підтверджує (підтверджують) виконання такого договору; - Учасником не подано оригіналу та/або електронної копії, та/або сканованої копії (копій) відгуку, наданого учаснику контрагентом, із зазначенням дати укладення і номеру договору, на який надано відгук, а також стану належного виконання договору стосовно якості і строків. Відповідно до пункту 11 Розділу 2 Додатку №3 до тендерної документації, Учаснику необхідно було надати копію Витягу з єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань виданого або сформованого не раніше дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про дану закупівлю. Витяг обов’язково має містити: - відомості про керівника учасника юридичної особи та про інших осіб (за наявності), які можуть вчиняти дії від імені учасника юридичної особи, у тому числі підписувати договори, тощо: прізвище, ім’я, по батькові (за наявності); - дані про хронологію реєстраційних дій. Учасником надано копію Витягу з єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань сформованого 15.01.2025 року. Оголошення про закупівлю було оприлюднено на веб-порталі Уповноваженого органу 27.03.2025 року. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1. Відповідно до пункту 1.1. Розділу 1.Кваліфікаційні (кваліфікаційний) критерії процедури закупівлі відповідно до статті 16 Закону та інформації про спосіб документального підтвердження відповідності учасників установленим кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям Додатку №3 до тендерної документації, Учасником для документального підтвердження наявності досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) необхідно надати: - довідку, яка містить інформацію про наявність в Учасника досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів); - копію відповідного аналогічного за предметом закупівлі договору з усіма додатками до нього; - копію (копії) документа (документів), що підтверджує (підтверджують) виконання такого договору; - оригінал та/або електронна копія, та/або сканована копія (копії) відгуку, наданого учаснику замовником, із зазначенням дати укладення і номеру договору, на який надано відгук, а також стану належного виконання договору стосовно якості і строків. Відгук надається щодо договору оригінал /копія якого надана учасником у складі тендерної пропозиції. 2. Відповідно до пункту 11 Розділу 2 Додатку №3 до тендерної документації Учаснику необхідно надати копію Витягу з єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань виданого або сформованого не раніше дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про дану закупівлю (оголошення оприлюднено 27.03.2025 року). Витяг обов’язково має містити: - відомості про керівника учасника юридичної особи та про інших осіб (за наявності), які можуть вчиняти дії від імені учасника юридичної особи, у тому числі підписувати договори, тощо: прізвище, ім’я, по батькові (за наявності); - дані про хронологію реєстраційних дій. У відповідності до пункту 43 Особливостей, необхідно розмістити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей, у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.