| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 25 000 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 125 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Розгляд пропозицій: | Поступовий |
| Мінімальна кількість пропозицій: | 1 |
| Наявність прекваліфікації: | Ні |
| Замовник: | Військова частина А 0807 |
| ЄДРПОУ: | 08081972 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Павло Шестухін |
| Телефон: | +380944706286 |
| E-mail: | tender_a0807@post.mil.gov.ua |
| Місцезнаходження: | Україна |
1 |
Шановний учасник, Надана вами довідка, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи (F1400306), що підтверджує відсутність заборгованості з платежів у Учасника, сформована більше ніж за 10 календарних днів до подачі пропозиції. Пунктом 5 Додатку № 2 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі вимагалось, щоб довідка або Витяг (податкову інформацію за попередньо наданою згодою платника податку) були сформовані не пізніше ніж за 10 календарних днів до подачі пропозиції. Просимо надати Довідку про відсутність заборгованості з платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи (F1400306), що підтверджує відсутність заборгованості з платежів у Учасника, сформовану не пізніше ніж за 10 календарних днів до подачі пропозиції АБО Витяг (податкову інформацію за попередньо наданою згодою платника податку) з електронного кабінету ДПС України. «Інформація про бізнес партнера» https://cabinet.tax.gov.ua/info-partner, що підтверджує відсутність податкової заборгованості у Учасника, сформований не пізніше ніж за 10 календарних днів до подачі пропозиції
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.