Період оскарження умов закупівлі - по 30-03-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 96 000 000 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 960 000 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Забезпечення пропозиції: | 960 000 UAH |
| Замовник: | Військова частина А3160 |
| ЄДРПОУ: | 26614001 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Веремієнко Ліна Михайлівна |
| Телефон: | 380463126330 |
| E-mail: | a3160@post.mil.gov.ua |
| Місцезнаходження: | 16612, Україна, Чернігівська область,Ніжин, вул. Прилуцька, 96А |
3 |
У зв’язку зі значним обсягом документів для розгляду тендерних пропозицій поданих Учасниками нижчезазначених закупівель для більш детального вивчення пропозицій, а також враховуючи факт частих повітряних тривог, які ускладнюють та затримують розгляд тендерних пропозицій в строк , що становить 5 робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції за результатом аукціону, прийнято рішення продовжити розгляд таких до 20 робочих днів, відповідно до п. 10 ст.29 Закону України «Про публічні закупівлі»: - ДК 021:2015 - 44310000-6: «Вироби з дроту» Канат сталевий (товщина: 20 мм, конструкція: 6х7-FC U A1; маркувальна група: 1770 Н/мм2, ГОСТ 7668-80, DIN 3064, EN 12385-4:2017) (або еквівалент), ідентифікатор закупівлі UA-2025-03-24-014236-a очікувана вартість 96 000 000,00 грн з ПДВ ТОВ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "СПЕЦІМПЕКС"Код ЄДРПОУ: 40877288 з остаточною пропозицією 95 328 000,00 грн з ПДВ;
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей 1) перелік виявлених невідповідностей: ТОВ «НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО «СПЕЦІМПЕКС» у складі тендерної пропозиції надали: 1. Учасником надано файл «4.4. екологія.pdf» - Довідка (Вих.№ 53/9 від 01.04.2025), де не вказано, що учасник підтверджує дотримання вимог з охорони навколишнього середовища. 2. Учасник надав файл «13 згода.pdf» - Лист – згода (Вих.№ 53/17 від 01.04.2025, у якому учасник не зазначив дату підпису документа у спеціально визначеному місці. Учасник не надав документи на вимоги: «Довідку, складену в довільній формі, щодо надання згоди уповноваженою особою, яка підписуватиме договір, на оброблення персональних даних, відповідно до Закону України «Про захист персональних даних», у т.ч. збирання, зберігання і поширення, включаючи оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу «Прозорро» – prozorro.gov.ua. Факт подання пропозиції учасником – фізичною особою чи фізичною особою-підприємцем, яка є суб’єктом персональних даних, вважається безумовною згодою суб’єкта персональних даних щодо обробки її персональних даних у зв’язку з участю в процедурі закупівлі, відповідно до абзацу 4 статті 2 Закону України «Про захист персональних даних» від 01.06.2010 № 2297-VI.». «Учасник у складі тендерної пропозиції надає інформацію у довільній формі про повне найменування та місцезнаходження щодо кожного суб’єкта господарювання, якого Учасник планує залучити як субпідрядника / співвиконавця в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю або довідку у довільній формі про незалучення субпідрядників / співвиконавців.». «Учасник процедури закупівлі має надати інформацію щодо наявності антикорупційної програми чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми (надати копію антикорупційної програми чи документ про уповноваженого з реалізації антикорупційної програми).». «Учасник процедури закупівлі має надати інформацію у довільній формі із зазначенням інформації стосовно наявності чи відсутності в учасника договірних відносин із замовником, в результаті яких було дострокове розірвання і було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків протягом трьох років з дати дострокового розірвання такого договору». Учасник надав Довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід (Вих.№ 53/4 від 01.04.2025 р.), у якій зазначив посаду Пономаренко І.В. – «менеджер з організації закупівель та продажу товарів», а у наданому учасником наказі № 18-К від 31 жовтня 2024 року про встановлення неповного робочого дня – оскільки наказ про призначення такого працівника на посаду відсутній – вказано посаду «менеджер з організації закупівель та продажу товарів з виробництва». Також, у вищевказаній довідці, Учасником зазначена посада Гапончука Анатолія Богдановича – «заступник директора», а у наданому Учасником наказі № 14-К від 30 вересня 2024 року про встановлення неповного робочого дня Гапончука А.Б. - оскільки наказ про призначення такого працівника на посаду відсутній – вказано посаду «заступник директора з виробництва». У складі тендерної пропозиції учасника відсутні копії трудових книжок / витягів з трудових книжок або копії договорів співпраці цивільно-правового характеру / трудових договорів, або копії наказів про прийняття на роботу на вказаних працівників: Гапончук А.Б., Пономаренко І.В. 2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: У Додатку № 6 до Документації вимога: ЛИСТ-ЗГОДА у формі якої потрібно вказати «дату» підпису. Додаток № 7 до Документації Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції: «Довідку, складену в довільній формі, щодо надання згоди уповноваженою особою, яка підписуватиме договір, на оброблення персональних даних, відповідно до Закону України «Про захист персональних даних», у т.ч. збирання, зберігання і поширення, включаючи оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу «Прозорро» – prozorro.gov.ua. Факт подання пропозиції учасником – фізичною особою чи фізичною особою-підприємцем, яка є суб’єктом персональних даних, вважається безумовною згодою суб’єкта персональних даних щодо обробки її персональних даних у зв’язку з участю в процедурі закупівлі, відповідно до абзацу 4 статті 2 Закону України «Про захист персональних даних» від 01.06.2010 № 2297-VI.». «Учасник у складі тендерної пропозиції надає інформацію у довільній формі про повне найменування та місцезнаходження щодо кожного суб’єкта господарювання, якого Учасник планує залучити як субпідрядника / співвиконавця в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю або довідку у довільній формі про незалучення субпідрядників / співвиконавців.». «Учасник процедури закупівлі має надати інформацію щодо наявності антикорупційної програми чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми (надати копію антикорупційної програми чи документ про уповноваженого з реалізації антикорупційної програми).». «Учасник процедури закупівлі має надати інформацію у довільній формі із зазначенням інформації стосовно наявності чи відсутності в учасника договірних відносин із замовником, в результаті яких було дострокове розірвання і було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків протягом трьох років з дати дострокового розірвання такого договору». Додаток 2 до Документації Інформація про спосіб документального підтвердження відповідності Учасників встановленим критеріям та вимогам згідно із законодавством від учасників вимагається: «Учасником у складі тендерної пропозиції мають бути надані: - довідка про наявність працівників із зазначенням прізвища, ім’я, по батькові та посади працівника; - копії трудових книжок / витягів з трудових книжок або копії договорів співпраці цивільно-правового характеру / трудових договорів, або копії наказів про прийняття на роботу на усіх вказаних у довідці працівників;» 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1. Учасник повинен гарантувати дотримання екологічної безпеки та норм із захисту довкілля, а у разі необхідності – застосування заходів із захисту довкілля (надати лист в довільній формі, який підтверджує дотримання вимог з охорони навколишнього середовища). 2. Надати заповнену та підписану форму документа - Додатку № 6 до Документації вказавши «дату» підпису. 3. Довідку, складену в довільній формі, щодо надання згоди уповноваженою особою, яка підписуватиме договір, на оброблення персональних даних, відповідно до Закону України «Про захист персональних даних», у т.ч. збирання, зберігання і поширення, включаючи оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу «Прозорро» – prozorro.gov.ua. Факт подання пропозиції учасником – фізичною особою чи фізичною особою-підприємцем, яка є суб’єктом персональних даних, вважається безумовною згодою суб’єкта персональних даних щодо обробки її персональних даних у зв’язку з участю в процедурі закупівлі, відповідно до абзацу 4 статті 2 Закону України «Про захист персональних даних» від 01.06.2010 № 2297-VI. 4. Учасник у складі тендерної пропозиції надає інформацію у довільній формі про повне найменування та місцезнаходження щодо кожного суб’єкта господарювання, якого Учасник планує залучити як субпідрядника / співвиконавця в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю або довідку у довільній формі про незалучення субпідрядників / співвиконавців.». 5. Учасник процедури закупівлі має надати інформацію щодо наявності антикорупційної програми чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми (надати копію антикорупційної програми чи документ про уповноваженого з реалізації антикорупційної програми). 6. Учасник процедури закупівлі має надати інформацію у довільній формі із зазначенням інформації стосовно наявності чи відсутності в учасника договірних відносин із замовником, в результаті яких було дострокове розірвання і було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків протягом трьох років з дати дострокового розірвання такого договору 10. Довідка про наявність працівників із зазначенням прізвища, ім’я, по батькові та посади працівника, яка відповідає вимогам тендерної документації і наданим документам у тендерній пропозиції учасника. Копії трудових книжок / витягів з трудових книжок або копії договорів співпраці цивільно-правового характеру / трудових договорів, або копії наказів про прийняття на роботу працівників: Гапончук А.Б., Пономаренко І.В. Законодавство не передбачає можливість відхилення пропозиції при наявності підстав для відхилення без надання можливості усунути невідповідності в порядку передбаченому ч.16 ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі» та п.43 Особливостей Постанови КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 “Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування. Таким чином Замовник зобов’язаний розмістити повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель і лише після спливу 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей провести повторний розгляд пропозиції та прийняти рішення.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.