Закупівлю оголошено - 24-03-2025, 20:55. Дата останніх змін - 19-04-2025, 13:32

ДК 021:2015 - 44310000-6: «Вироби з дроту» Канат сталевий (товщина: 20 мм, конструкція: 6х7-FC U A1; маркувальна група: 1770 Н/мм2, ГОСТ 7668-80, DIN 3064, EN 12385-4:2017) (або еквівалент)

ДК 021:2015 - 44310000-6: «Вироби з дроту» Канат сталевий (товщина: 20 мм, конструкція: 6х7-FC U A1; маркувальна група: 1770 Н/мм2, ГОСТ 7668-80, DIN... Державна закупівля - UA-2025-03-24-014236-a ДК 021:2015 - 44310000-6: «Вироби з дроту» Канат сталевий (товщина: 20 мм, конструкція: 6х7-FC U A1; маркувальна група: 1770 Н/мм2, ГОСТ 7668-80, DIN 3064, EN 12385-4:2017) (або еквівалент) від замовника Військова частина А3160 від 3/24/2025 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Оголошення про проведення.pdf
Закупівля: UA-2025-03-24-014236-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2025-03-24-017515-a
Період уточнень
Триває
Завершився
з 24-03-2025, 20:55
по 30-03-2025, 00:00
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 24-03-2025, 20:55
по 02-04-2025, 10:00
Аукціон Період аукціонів
Аукціон не відбувся

Період оскарження умов закупівлі - по 30-03-2025, 00:00

Відкриті торги з особливостями
Статус:Завершена закупівля
Бюджет:
96000000
96 000 000 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Товари
Мінімальний крок аукціону:960 000 UAH
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Забезпечення пропозиції:960 000 UAH Отримати банківську гарантію
Замовник:Військова частина А3160
ЄДРПОУ:26614001 Досьє YouControl
Контактна особа:Веремієнко Ліна Михайлівна
Телефон:380463126330
E-mail:a3160@post.mil.gov.ua
Місцезнаходження:
16612, Україна, Чернігівська область,Ніжин, вул. Прилуцька, 96А
3



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Завершено
ДК 021:2015 - 44310000-6: «Вир ...
96 000 000 UAH (з ПДВ)
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Канат сталевий (товщина: 20 мм, конструкція: 6х7-FC U A1; маркувальна група: 1770 Н/мм2, ГОСТ 7668-80, DIN 3064, EN 12385-4:2017) (або еквівалент)

600 000
метр
Україна Відповідно до документації
по 20-06-2025
44310000-6
Вироби з дроту


+-
Пропозиції

Кваліфікація Учасників

Інформація про Переможця
Протокол визначення переможця закупівлі та намір укласти договір про закупівлю.pdf
Рішення підписано
Ім'я:
ТОВ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "СПЕЦІМПЕКС"   Досьє YouControl
Строк розгляду пропозиції:
з 02-04-2025 по 01-05-2025
Статус:
учасник виграв закупівлю
Контактна інформація:
Україна, м. Київ, м.Київ,, ВУЛИЦЯ НАБЕРЕЖНО-ЛУГОВА, будинок 8, 04071, Василь Пономаренко
Остаточна пропозиція:
95 328 000 UAH, з ПДВ
Документи пропозиції:
Документи рішення:
Дата акцепта:
09-04-2025, 18:43
Період подачі оскарження:
по 15-04-2025, 00:00

Продовження строку розгляду тендерної пропозиції

Дата публікації: 03-04-25, 15:21:46
Протокол продовження строку розгляду тендерної пропозиції/пропозиції.pdf

У зв’язку зі значним обсягом документів для розгляду тендерних пропозицій поданих Учасниками нижчезазначених закупівель для більш детального вивчення пропозицій, а також враховуючи факт частих повітряних тривог, які ускладнюють та затримують розгляд тендерних пропозицій в строк , що становить 5 робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції за результатом аукціону, прийнято рішення продовжити розгляд таких до 20 робочих днів, відповідно до п. 10 ст.29 Закону України «Про публічні закупівлі»: - ДК 021:2015 - 44310000-6: «Вироби з дроту» Канат сталевий (товщина: 20 мм, конструкція: 6х7-FC U A1; маркувальна група: 1770 Н/мм2, ГОСТ 7668-80, DIN 3064, EN 12385-4:2017) (або еквівалент), ідентифікатор закупівлі UA-2025-03-24-014236-a очікувана вартість 96 000 000,00 грн з ПДВ ТОВ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "СПЕЦІМПЕКС"Код ЄДРПОУ: 40877288 з остаточною пропозицією 95 328 000,00 грн з ПДВ;

Кінцева дата розгляду пропозиції: 01-05-25, 00:00:00

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей

Дата публікації: 08-04-25, 16:27:04
24

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей 1) перелік виявлених невідповідностей: ТОВ «НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО «СПЕЦІМПЕКС» у складі тендерної пропозиції надали: 1. Учасником надано файл «4.4. екологія.pdf» - Довідка (Вих.№ 53/9 від 01.04.2025), де не вказано, що учасник підтверджує дотримання вимог з охорони навколишнього середовища. 2. Учасник надав файл «13 згода.pdf» - Лист – згода (Вих.№ 53/17 від 01.04.2025, у якому учасник не зазначив дату підпису документа у спеціально визначеному місці. Учасник не надав документи на вимоги: «Довідку, складену в довільній формі, щодо надання згоди уповноваженою особою, яка підписуватиме договір, на оброблення персональних даних, відповідно до Закону України «Про захист персональних даних», у т.ч. збирання, зберігання і поширення, включаючи оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу «Прозорро» – prozorro.gov.ua. Факт подання пропозиції учасником – фізичною особою чи фізичною особою-підприємцем, яка є суб’єктом персональних даних, вважається безумовною згодою суб’єкта персональних даних щодо обробки її персональних даних у зв’язку з участю в процедурі закупівлі, відповідно до абзацу 4 статті 2 Закону України «Про захист персональних даних» від 01.06.2010 № 2297-VI.». «Учасник у складі тендерної пропозиції надає інформацію у довільній формі про повне найменування та місцезнаходження щодо кожного суб’єкта господарювання, якого Учасник планує залучити як субпідрядника / співвиконавця в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю або довідку у довільній формі про незалучення субпідрядників / співвиконавців.». «Учасник процедури закупівлі має надати інформацію щодо наявності антикорупційної програми чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми (надати копію антикорупційної програми чи документ про уповноваженого з реалізації антикорупційної програми).». «Учасник процедури закупівлі має надати інформацію у довільній формі із зазначенням інформації стосовно наявності чи відсутності в учасника договірних відносин із замовником, в результаті яких було дострокове розірвання і було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків протягом трьох років з дати дострокового розірвання такого договору». Учасник надав Довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід (Вих.№ 53/4 від 01.04.2025 р.), у якій зазначив посаду Пономаренко І.В. – «менеджер з організації закупівель та продажу товарів», а у наданому учасником наказі № 18-К від 31 жовтня 2024 року про встановлення неповного робочого дня – оскільки наказ про призначення такого працівника на посаду відсутній – вказано посаду «менеджер з організації закупівель та продажу товарів з виробництва». Також, у вищевказаній довідці, Учасником зазначена посада Гапончука Анатолія Богдановича – «заступник директора», а у наданому Учасником наказі № 14-К від 30 вересня 2024 року про встановлення неповного робочого дня Гапончука А.Б. - оскільки наказ про призначення такого працівника на посаду відсутній – вказано посаду «заступник директора з виробництва». У складі тендерної пропозиції учасника відсутні копії трудових книжок / витягів з трудових книжок або копії договорів співпраці цивільно-правового характеру / трудових договорів, або копії наказів про прийняття на роботу на вказаних працівників: Гапончук А.Б., Пономаренко І.В. 2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: У Додатку № 6 до Документації вимога: ЛИСТ-ЗГОДА у формі якої потрібно вказати «дату» підпису. Додаток № 7 до Документації Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції: «Довідку, складену в довільній формі, щодо надання згоди уповноваженою особою, яка підписуватиме договір, на оброблення персональних даних, відповідно до Закону України «Про захист персональних даних», у т.ч. збирання, зберігання і поширення, включаючи оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу «Прозорро» – prozorro.gov.ua. Факт подання пропозиції учасником – фізичною особою чи фізичною особою-підприємцем, яка є суб’єктом персональних даних, вважається безумовною згодою суб’єкта персональних даних щодо обробки її персональних даних у зв’язку з участю в процедурі закупівлі, відповідно до абзацу 4 статті 2 Закону України «Про захист персональних даних» від 01.06.2010 № 2297-VI.». «Учасник у складі тендерної пропозиції надає інформацію у довільній формі про повне найменування та місцезнаходження щодо кожного суб’єкта господарювання, якого Учасник планує залучити як субпідрядника / співвиконавця в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю або довідку у довільній формі про незалучення субпідрядників / співвиконавців.». «Учасник процедури закупівлі має надати інформацію щодо наявності антикорупційної програми чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми (надати копію антикорупційної програми чи документ про уповноваженого з реалізації антикорупційної програми).». «Учасник процедури закупівлі має надати інформацію у довільній формі із зазначенням інформації стосовно наявності чи відсутності в учасника договірних відносин із замовником, в результаті яких було дострокове розірвання і було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків протягом трьох років з дати дострокового розірвання такого договору». Додаток 2 до Документації Інформація про спосіб документального підтвердження відповідності Учасників встановленим критеріям та вимогам згідно із законодавством від учасників вимагається: «Учасником у складі тендерної пропозиції мають бути надані: - довідка про наявність працівників із зазначенням прізвища, ім’я, по батькові та посади працівника; - копії трудових книжок / витягів з трудових книжок або копії договорів співпраці цивільно-правового характеру / трудових договорів, або копії наказів про прийняття на роботу на усіх вказаних у довідці працівників;» 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1. Учасник повинен гарантувати дотримання екологічної безпеки та норм із захисту довкілля, а у разі необхідності – застосування заходів із захисту довкілля (надати лист в довільній формі, який підтверджує дотримання вимог з охорони навколишнього середовища). 2. Надати заповнену та підписану форму документа - Додатку № 6 до Документації вказавши «дату» підпису. 3. Довідку, складену в довільній формі, щодо надання згоди уповноваженою особою, яка підписуватиме договір, на оброблення персональних даних, відповідно до Закону України «Про захист персональних даних», у т.ч. збирання, зберігання і поширення, включаючи оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу «Прозорро» – prozorro.gov.ua. Факт подання пропозиції учасником – фізичною особою чи фізичною особою-підприємцем, яка є суб’єктом персональних даних, вважається безумовною згодою суб’єкта персональних даних щодо обробки її персональних даних у зв’язку з участю в процедурі закупівлі, відповідно до абзацу 4 статті 2 Закону України «Про захист персональних даних» від 01.06.2010 № 2297-VI. 4. Учасник у складі тендерної пропозиції надає інформацію у довільній формі про повне найменування та місцезнаходження щодо кожного суб’єкта господарювання, якого Учасник планує залучити як субпідрядника / співвиконавця в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю або довідку у довільній формі про незалучення субпідрядників / співвиконавців.». 5. Учасник процедури закупівлі має надати інформацію щодо наявності антикорупційної програми чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми (надати копію антикорупційної програми чи документ про уповноваженого з реалізації антикорупційної програми). 6. Учасник процедури закупівлі має надати інформацію у довільній формі із зазначенням інформації стосовно наявності чи відсутності в учасника договірних відносин із замовником, в результаті яких було дострокове розірвання і було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків протягом трьох років з дати дострокового розірвання такого договору 10. Довідка про наявність працівників із зазначенням прізвища, ім’я, по батькові та посади працівника, яка відповідає вимогам тендерної документації і наданим документам у тендерній пропозиції учасника. Копії трудових книжок / витягів з трудових книжок або копії договорів співпраці цивільно-правового характеру / трудових договорів, або копії наказів про прийняття на роботу працівників: Гапончук А.Б., Пономаренко І.В. Законодавство не передбачає можливість відхилення пропозиції при наявності підстав для відхилення без надання можливості усунути невідповідності в порядку передбаченому ч.16 ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі» та п.43 Особливостей Постанови КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 “Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування. Таким чином Замовник зобов’язаний розмістити повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель і лише після спливу 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей провести повторний розгляд пропозиції та прийняти рішення.

Кінцева дата та час усунення невідповідностей: 09-04-25, 16:27:04
Договір
Договір опубліковано
Системний номер договору:
UA-2025-03-24-014236-a-b1
Номер договору:
25
Дата підписання договору:
18-04-2025, 10:00
Строк дії договору:
з 18-04-2025 по 25-12-2025
95 328 000 UAH
Ціна договору
79 440 000 UAH
Ціна договору без ПДВ

Пропозиції Учасників

Пропозицію подав:
ТОВ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "СПЕЦІМПЕКС"   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
95 328 000 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
-
Підпис:
підписано
Дата та час подання пропозиції:
02-04-2025, 07:46:35
Документи:
Тип документа:
1. Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
2. Вчинення корупційних правопорушень
Юридичною особою підтверджується, що
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
3. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
4. Вчинення кримінальних правопорушень
Юридичною особою підтверджується, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
5. Порушення справи про банкрутство
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
6. Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
7. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Юридичною особою підтверджується, що
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
8. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Резидентом підтверджується, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
1. Мова (мови) тендерної пропозиції
Підтверджується, що
Мова тендерної пропозиції: Українська
2. Забезпечення тендерних пропозицій
Учасник підтверджує, що
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій
3. Забезпечення виконання договору про закупівлю
При наданні забезпечення підтверджується, що
Форма забезпечення:
Гарантія фінансової установи
Сума забезпечення виконання Договору про закупівлю становить % від ціни цього Договору про закупівлю:
4
Строк дії гарантії перевищує строк дії Договору про закупівлю на:
0
1. Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
Підтверджується, що
Наявність в учасника складського/виробничого приміщення у власності або на правах оренди. Довідка на фірмовому бланку (у разі наявності таких бланків) в довільній формі за підписом керівника або уповноваженої особи учасника, яка містить відомості про перелік власного або орендованого обладнання, що необхідне для виробництва вказаної продукції. Інформація обов’язкова для виробників і не обов’язкова для інших учасників. На підтвердження відповідності цим вимогам учасником у складі пропозиції мають бути надані: - копія документу щодо права користування складським/виробничим приміщенням, копія документу щодо права користування необхідним інструментом, приладдям та обладнанням.
2. Наявність працівників відповідної кваліфікації
Підтверджується, що
Учасником у складі тендерної пропозиції мають бути надані: - довідка про наявність працівників, які із зазначенням прізвища, ім’я, по батькові та посади працівника; - копії трудових книжок / витягів з трудових книжок або копії договорів співпраці цивільно-правового характеру / трудових договорів, або копії наказів про прийняття на роботу на усіх вказаних у довідці працівників;
Доказ:
Документ
3. Наявність досвіду виконання аналогічного договору
Підтверджується, що
Наявність в учасника досвіду виконання аналогічного договору (Під аналогічними договорами розуміються договори про придбання товарів вказаних у Додатку 1 до Тендерної документації за ДК 021:2015 – 44310000-6: «Вироби з дроту». На підтвердження відповідності цим вимогам учасником у складі тендерної пропозиції мають бути надані: - довідка про наявність досвіду виконання аналогічного договору; - копія вказаного у довідці аналогічного договору та документів, що підтверджують виконання робіт за наданим договором (в тому числі мають бути надані додаткові угоди щодо зміни істотних умов договору); - лист-відгук від контрагенту із зазначенням номеру, дати договору та інформації про якісне виконання зобов’язань за договором.
4. Наявність фінансової спроможності
Підтверджується, що
На підтвердження фінансової спроможності учасник повинен надати: Фінансову звітність у складі Балансу (звіту про фінансовий стан) та Звіту про фінансові результати (звіту про сукупний дохід) та звіту про рух грошових коштів, або Фінансову звітність малого підприємства в складі Балансу (форма № 1-м) і Звіту про фінансові результати (форма № 2-м) (для суб’єктів малого підприємництва – фізичних осіб та юридичних осіб), або Фінансову звітність мікропідприємства в складі Балансу (форма № 1-мс) і Звіту про фінансові результати (форма № 2-мс) (для суб'єктів малого підприємництва - юридичних осіб, які відповідають критеріям мікропідприємництва). Фінансова звітність повинна бути надана за останній звітній період 2024 року із відміткою органу статистики або сканованою квитанцію про отримання. Фінансова спроможність учасника визначається обсягом річного доходу (виручки), значення якого має бути у розмірі не менше 90% від очікуваної вартості закупівлі.

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

+ -
Документи тендеру
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічний Видалено24-03-2025, 20:56:26
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічнийЕкспортовано:28-03-2025, 17:24:01
      Тип документа: Проект договору
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Проект договору
        публічнийЕкспортовано:24-03-2025, 20:54:45
        Проект договору
        публічний Видалено24-03-2025, 20:54:45
        Проект договору
        публічнийЕкспортовано:28-03-2025, 17:21:22
          Тип документа: Тендерна документація
            Файл
            Тип
            Приватність
            Стан
            Дата та час
            Дії
            Тендерна документація
            публічний Видалено24-03-2025, 20:54:45
            Тендерна документація
            публічнийЕкспортовано:28-03-2025, 17:22:14
            Тендерна документація
            публічнийЕкспортовано:28-03-2025, 17:23:19
              Електронні тендерні вимоги
              1. Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
              Статус: Активна
              Дата створення: 24-03-2025, 20:55:48
              Способи підтвердження:
              Документ
              При наявності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
              2 - Учасник процедури закупівлі вжив заходів для доведення своєї надійності, а саме: сплатив або зобовʼязався сплатити відповідні зобовʼязання та відшкодування завданих збитків
              Статус: Активна
              Дата створення: 24-03-2025, 20:55:48
              Способи підтвердження:
              Документ
              2. Вчинення корупційних правопорушень
              Застосовується до:
              Переможця тендеру
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Юридичною особою підтверджується, що
              1 - Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
              Статус: Активна
              Дата створення: 24-03-2025, 20:55:48
              Способи підтвердження:
              Документ
              Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
              Статус: Активна
              Дата створення: 24-03-2025, 20:55:48
              Способи підтвердження:
              Документ
              Фізичною особою підтверджується, що
              2 - Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
              Статус: Активна
              Дата створення: 24-03-2025, 20:55:48
              Способи підтвердження:
              Документ
              3. Вчинення кримінальних правопорушень
              Застосовується до:
              Переможця тендеру
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Юридичною особою підтверджується, що
              1 - Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
              Статус: Активна
              Дата створення: 24-03-2025, 20:55:48
              Способи підтвердження:
              Документ
              Фізичною особою підтверджується, що
              2 - Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
              Статус: Активна
              Дата створення: 24-03-2025, 20:55:48
              Способи підтвердження:
              Документ
              4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
              Застосовується до:
              Переможця тендеру
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Юридичною особою підтверджується, що
              1 - Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
              Статус: Активна
              Дата створення: 24-03-2025, 20:55:48
              Способи підтвердження:
              Документ
              Фізичною особою підтверджується, що
              2 - Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
              Статус: Активна
              Дата створення: 24-03-2025, 20:55:48
              Способи підтвердження:
              Документ
              5. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Резидентом підтверджується, що
              1 - У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
              Статус: Активна
              Дата створення: 24-03-2025, 20:55:48
              Нерезидентом підтверджується, що
              2 - Учасник процедури закупівлі є нерезидентом
              Статус: Активна
              Дата створення: 24-03-2025, 20:55:48
              6. Вчинення економічних правопорушень
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
              Статус: Активна
              Дата створення: 24-03-2025, 20:55:48
              7. Порушення справи про банкрутство
              Застосовується до:
              Переможця тендеру
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
              Статус: Активна
              Дата створення: 24-03-2025, 20:55:48
              8. Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
              Статус: Активна
              Дата створення: 24-03-2025, 20:55:48
              9. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
              Застосовується до:
              Замовника
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
              Статус: Активна
              Дата створення: 24-03-2025, 20:55:48
              10. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
              Застосовується до:
              Замовника
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
              Статус: Активна
              Дата створення: 24-03-2025, 20:55:48
              1. Мова (мови) тендерної пропозиції
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Мова тендерної пропозиції : Українська
              Статус: Активна
              Дата створення: 24-03-2025, 20:55:48
              2. Забезпечення тендерних пропозицій
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Лоту ДК 021:2015 - 44310000-6: «Вироби з дроту» Канат сталевий (товщина: 20 мм, конструкція: 6х7-FC U A1; маркувальна група: 1770 Н/мм2, ГОСТ 7668-80, DIN 3064, EN 12385-4:2017) (або еквівалент)
              Законодавство:
              Учасник підтверджує, що
              1 - Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій
              Повний опис умов та розміру надання забезпечення:
              Під час здійснення цієї закупівлі відповідно до Особливостей застосовуються положення статті 25 Закону з урахуванням положень пункту 47 Особливостей. Розмір забезпечення пропозиції може становити не більше 3 % від очікуваної вартості закупівлі та складає - 1% (Один відсоток від очікуваної вартості предмета закупівлі). Строк дії забезпечення пропозиції складає не менше 90 календарних днів із дати кінцевого строку подання пропозицій. Вид забезпечення пропозиції – банківська гарантія. Подається в електронному форматі разом з пропозицією. Банківська гарантія повинна бути оформлена у відповідності до форми забезпечення пропозиції та вимог, затверджених наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення пропозиції» з урахуванням Особливостей. Строк сплати суми гарантії: протягом 5 робочих днів. Банківська гарантія повинна бути оформлена з повним грошовим покриттям на весь строк дії такої гарантії. На підтвердження наявності грошового покриття, надається довідка з банку про наявність повного грошового покриття на весь строк дії відповідної гарантії та виписка з Банку по рахунку покриття, яка підтверджує зачислення грошового покриття на рахунок покриття, видані Банком-гарантом, завірені печаткою Банка-гаранта та підписом уповноваженої особи від Банку-гаранта. Грошове покриття передбачає списання (перерахування) грошових коштів із поточного рахунку Учасника (Принципала) на рахунок покриття за банківською гарантією. Забороняється надання гарантій, на умовах перерахування грошових коштів на депозитний рахунок. Грошове покриття не може виступати забезпеченням за будь-якими іншими фінансовими зобов’язаннями. Банківська гарантія подається в окремому файлі (архіві) у тому вигляді, в якому гарантія була отримана Учасником у банку. Разом з електронною банківською гарантією Учасник надає документ, що підтверджує повноваження особи, яка підписує банківську гарантію та витяг з державного реєстру банків, виданий банку. Ці документи повинні бути подані у вигляді сканованої копії з накладанням КЕП Банка-гаранта. У випадку, якщо підписантом є не Голова правління, то повноваження особи, яка підписує банківську гарантію повинні бути підтверджені сканованою копією відповідного документа гаранта (доручення, тощо) з накладенням КЕП Банка-гаранта. Усі витрати, пов’язані з наданням забезпечення пропозиції, здійснюються за рахунок Учасника. Інформація для отримання банківської гарантії: Перерахування коштів здійснюється на р/р UA248201720355119002000088837 Одержувач: Військова частина А3160, код ЄДРПОУ 26614001, МФО 820172, Державна казначейська служба України м. Київ.
              Статус: Активна
              Дата створення: 24-03-2025, 20:55:48
              Способи підтвердження:
              Документ
              3. Забезпечення виконання договору про закупівлю
              Застосовується до:
              Переможця тендеру
              Стосується:
              Лоту ДК 021:2015 - 44310000-6: «Вироби з дроту» Канат сталевий (товщина: 20 мм, конструкція: 6х7-FC U A1; маркувальна група: 1770 Н/мм2, ГОСТ 7668-80, DIN 3064, EN 12385-4:2017) (або еквівалент)
              Законодавство:
              При наданні забезпечення підтверджується, що
              1 - Форма забезпечення
              Гарантія фінансової установи
              Статус: Активна
              Дата створення: 24-03-2025, 20:55:48
              Способи підтвердження:
              Документ
              Строк дії гарантії перевищує строк дії Договору про закупівлю на
              0
              Пошук... день
              день
              Статус: Активна
              Дата створення: 24-03-2025, 20:55:48
              Способи підтвердження:
              Документ
              Сума забезпечення виконання Договору про закупівлю становить % від ціни цього Договору про закупівлю
              4,00
              Пошук... відсоток
              відсоток
              Статус: Активна
              Дата створення: 24-03-2025, 20:55:48
              Способи підтвердження:
              Документ
              1. Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Лоту ДК 021:2015 - 44310000-6: «Вироби з дроту» Канат сталевий (товщина: 20 мм, конструкція: 6х7-FC U A1; маркувальна група: 1770 Н/мм2, ГОСТ 7668-80, DIN 3064, EN 12385-4:2017) (або еквівалент)
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Наявність в учасника складського/виробничого приміщення у власності або на правах оренди. Довідка на фірмовому бланку (у разі наявності таких бланків) в довільній формі за підписом керівника або уповноваженої особи учасника, яка містить відомості про перелік власного або орендованого обладнання, що необхідне для виробництва вказаної продукції. Інформація обов’язкова для виробників і не обов’язкова для інших учасників. На підтвердження відповідності цим вимогам учасником у складі пропозиції мають бути надані: - копія документу щодо права користування складським/виробничим приміщенням, копія документу щодо права користування необхідним інструментом, приладдям та обладнанням.
              Статус: Активна
              Дата створення: 24-03-2025, 20:55:48
              Способи підтвердження:
              Документ
              2. Наявність працівників відповідної кваліфікації
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Лоту ДК 021:2015 - 44310000-6: «Вироби з дроту» Канат сталевий (товщина: 20 мм, конструкція: 6х7-FC U A1; маркувальна група: 1770 Н/мм2, ГОСТ 7668-80, DIN 3064, EN 12385-4:2017) (або еквівалент)
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Учасником у складі тендерної пропозиції мають бути надані: - довідка про наявність працівників, які із зазначенням прізвища, ім’я, по батькові та посади працівника; - копії трудових книжок / витягів з трудових книжок або копії договорів співпраці цивільно-правового характеру / трудових договорів, або копії наказів про прийняття на роботу на усіх вказаних у довідці працівників;
              Статус: Активна
              Дата створення: 24-03-2025, 20:55:48
              Способи підтвердження:
              Документ
              3. Наявність досвіду виконання аналогічного договору
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Лоту ДК 021:2015 - 44310000-6: «Вироби з дроту» Канат сталевий (товщина: 20 мм, конструкція: 6х7-FC U A1; маркувальна група: 1770 Н/мм2, ГОСТ 7668-80, DIN 3064, EN 12385-4:2017) (або еквівалент)
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Наявність в учасника досвіду виконання аналогічного договору (Під аналогічними договорами розуміються договори про придбання товарів вказаних у Додатку 1 до Тендерної документації за ДК 021:2015 – 44310000-6: «Вироби з дроту». На підтвердження відповідності цим вимогам учасником у складі тендерної пропозиції мають бути надані: - довідка про наявність досвіду виконання аналогічного договору; - копія вказаного у довідці аналогічного договору та документів, що підтверджують виконання робіт за наданим договором (в тому числі мають бути надані додаткові угоди щодо зміни істотних умов договору); - лист-відгук від контрагенту із зазначенням номеру, дати договору та інформації про якісне виконання зобов’язань за договором.
              Статус: Активна
              Дата створення: 24-03-2025, 20:55:48
              Способи підтвердження:
              Документ
              4. Наявність фінансової спроможності
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Лоту ДК 021:2015 - 44310000-6: «Вироби з дроту» Канат сталевий (товщина: 20 мм, конструкція: 6х7-FC U A1; маркувальна група: 1770 Н/мм2, ГОСТ 7668-80, DIN 3064, EN 12385-4:2017) (або еквівалент)
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - На підтвердження фінансової спроможності учасник повинен надати: Фінансову звітність у складі Балансу (звіту про фінансовий стан) та Звіту про фінансові результати (звіту про сукупний дохід) та звіту про рух грошових коштів, або Фінансову звітність малого підприємства в складі Балансу (форма № 1-м) і Звіту про фінансові результати (форма № 2-м) (для суб’єктів малого підприємництва – фізичних осіб та юридичних осіб), або Фінансову звітність мікропідприємства в складі Балансу (форма № 1-мс) і Звіту про фінансові результати (форма № 2-мс) (для суб'єктів малого підприємництва - юридичних осіб, які відповідають критеріям мікропідприємництва). Фінансова звітність повинна бути надана за останній звітній період 2024 року із відміткою органу статистики або сканованою квитанцію про отримання. Фінансова спроможність учасника визначається обсягом річного доходу (виручки), значення якого має бути у розмірі не менше 90% від очікуваної вартості закупівлі.
              Статус: Активна
              Дата створення: 24-03-2025, 20:55:48
              Способи підтвердження:
              Документ
              ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ