Період оскарження умов закупівлі - по 28-03-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 22 550 000 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 225 500 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Забезпечення пропозиції: | 225 500 UAH |
| Замовник: | Військова частина А3160 |
| ЄДРПОУ: | 26614001 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Веремієнко Ліна Михайлівна |
| Телефон: | 380463126330 |
| E-mail: | a3160@post.mil.gov.ua |
| Місцезнаходження: | 16612, Україна, Чернігівська область,Ніжин, вул. Прилуцька, 96А |
4 |
1. У зв’язку зі значним обсягом документів для розгляду тендерних пропозицій поданих Учасниками нижчезазначених закупівель для більш детального вивчення пропозицій, а також враховуючи факт частих повітряних тривог, які ускладнюють та затримують розгляд тендерних пропозицій в строк , що становить 5 робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції за результатом аукціону, прийнято рішення продовжити розгляд таких до 20 робочих днів, відповідно до п. 10 ст.29 Закону України «Про публічні закупівлі»: - ДК 021:2015 - 44310000-6 «Вироби з дроту» Скоба будівельна 300х70х10мм арматура без покриття (або еквівалент), ідентифікатор закупівлі UA-2025-03-23-000662-a очікувана вартість 22 500 000,00 грн з ПДВ ТОВ "ЮГСТАЛЬ" Код ЄДРПОУ: 37941143 з остаточною пропозицією 20 405 000,00 грн з ПДВ; Оприлюднити повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення п. 10 ст.29 Закону України «Про публічні закупівлі».
1) перелік виявлених невідповідностей: 1.1. ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЮГСТАЛЬ" не надано в складі пропозиції інформацію у довільній формі про повне найменування та місцезнаходження щодо кожного суб’єкта господарювання, якого Учасник планує залучити як субпідрядника / співвиконавця в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю або довідку у довільній формі про незалучення субпідрядників / співвиконавців. 1.2. ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЮГСТАЛЬ" надано в складі файл «довідка працівники», який містить довідку про працівників, з інформацією про: Менеджера зі збуту – Дубина Олександр Юрійович; Інженера-конструктора- Семеріков Данило Олексійович. В наданому файлі «Педенко, Дубина», міститься Наказ №0209-01 про призначення на посаду менеджера Дубина Олександр Юрійович. В наданому файлі «Семеріков», міститься Наказ №138 про прийняття на роботу Інженера-конструктора- Семеріков Данило Олександрович. 1.3. ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЮГСТАЛЬ" надано в складі файл «аналогічний договір», який не містить ні мокрих підписів та печаток сторін ні електронних підписів та печаток сторін, а також файл «Лист-відгук», який не містить печатки контрагента по договору. 1.4. ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЮГСТАЛЬ" надано в складі файл «гарантійний лист зразок Товару», який містить інформацію «ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЮГСТАЛЬ" підтверджує те, що перед заключенням Договору Переможець повинен надати Замовнику зразок запропонованого товару, який буде слугувати зразком – еталоном (контрольним зразком) при виконанні умов договору. Зразок – еталон (контрольний зразок) – повинен відповідати усім технічним вимогам та має супроводжуватись документом, що підтверджує якість товару». Проте вказаний лист за своїм контекстом викладений не в стверджувальній формі, то ж в цілому не є підтвердженням вказаної інформації. 2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 2.1. Пунктом7 Розділу 3 Тендерної документації передбачено: «Учасник у складі тендерної пропозиції надає інформацію у довільній формі про повне найменування та місцезнаходження щодо кожного суб’єкта господарювання, якого Учасник планує залучити як субпідрядника / співвиконавця в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю або довідку у довільній формі про незалучення субпідрядників / співвиконавців.» 2.2. Пунктом 2 Додатку 2 до Тендерної документації передбачено: «Учасником у складі тендерної пропозиції мають бути надані:- довідка про наявність працівників, які із зазначенням прізвища, ім’я, по батькові та посади працівника; - копії трудових книжок / витягів з трудових книжок або копії договорів співпраці цивільно-правового характеру / трудових договорів, або копії наказів про прийняття на роботу на усіх вказаних у довідці працівників». 2.3. Пунктом 3 Додатку 2 до Тендерної документації встановлена вимога: Наявність в учасника досвіду виконання аналогічного договору (Під аналогічними договорами розуміються договори про придбання товарів вказаних у Додатку 1 до тендерної Документації за ДК 021:2015 — 44310000-6 «Вироби з дроту». На підтвердження відповідності цим вимогам учасником у складі тендерної пропозиції мають бути надані:- довідка про наявність досвіду виконання аналогічного договору;- копія вказаного у довідці аналогічного договору та документів, що підтверджують виконання робіт за наданим договором (в тому числі мають бути надані додаткові угоди щодо зміни істотних умов договору);- лист-відгук від контрагенту із зазначенням номеру, дати договору та інформації про якісне виконання зобов’язань за договором.» 2.4. Пунктом 8 Додатку 3 до Тендерної документації передбачено: «Перед заключенням Договору Переможець повинен надати Замовнику зразок запропонованого товару, який буде слугувати зразком – еталоном (контрольним зразком) при виконанні умов договору. Зразок – еталон (контрольний зразок) – повинен відповідати усім технічним вимогам та має супроводжуватись документом, що підтверджує якість товару. На підтвердження виконання цього пункту – Учасник надає гарантійний лист.». 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1. Інформацію у довільній формі про повне найменування та місцезнаходження щодо кожного суб’єкта господарювання, якого Учасник планує залучити як субпідрядника / співвиконавця в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю або довідку у довільній формі про незалучення субпідрядників / співвиконавців. 2. Довідку про наявність працівників, які із зазначенням прізвища, ім’я, по батькові та посади працівника приведену у відповідність до наданих Наказів на працівників. 3. Копію договору про закупівлю № 102/ОБ від 26.02.25р. за підписами та печатками сторін та лист-відгук до договору про закупівлю № 102/ОБ від 26.02.25р. за підписом та печаткою замовника за договором. 4. Гарантійний лист, що підтверджує, що перед заключенням Договору Переможець надасть Замовнику зразок запропонованого товару, який буде слугувати зразком – еталоном (контрольним зразком) при виконанні умов договору. Зразок – еталон (контрольний зразок) – відповідатиме усім технічним вимогам та буде супроводжуватись документом, що підтверджує якість товару. Законодавство не передбачає можливість відхилення пропозиції при наявності підстав для відхилення без надання можливості усунути невідповідності в порядку передбаченому ч.16 ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі» та п.43 Особливостей Постанови КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 “Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування. Таким чином Замовник зобов’язаний розмістити повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель і лише після спливу 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей провести повторний розгляд пропозиції та прийняти рішення.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.