Період оскарження умов закупівлі - по 22-03-2025, 00:00
Постанов КМУ №1178 від 12.10.2022 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів,робіт і послуг для замовників, передбачених законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» та №590 від 09.06.2021 року «Про затвердження Порядку виконання повноважень Державною казначейською службою в особливому режимі в умовах воєнного стану»(зі змінами)
| Статус: | Торги відмінено |
| Бюджет: | 347 600 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 1 738 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КОЗЯТИНСЬКА ЦЕНТРАЛЬНА РАЙОННА ЛІКАРНЯ" КОЗЯТИНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
| ЄДРПОУ: | 35814729 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Кучер Ірина |
| Телефон: | 380937676391 |
| E-mail: | irakuche@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 22100, Україна, Вінницька область,Козятин, вул.Винниченка, будинок 9 |
6 |
Статус:
Виконано
Опис скасування закупівлі/лоту:
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КОЗЯТИНСЬКА ЦЕНТРАЛЬНА РАЙОННА ЛІКАРНЯ" КОЗЯТИНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ПРОТОКОЛ ЩОДО ПРИЙНЯТТЯ РІШЕННЯ УПОВНОВАЖЕНОЮ ОСОБОЮ 19 травня 2025 року м. Козятин Уповноважена особа - Ірина КУЧЕР Порядок денний: 1. Про відміну відкритих торгів у зв’язку із неможливістю усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель. 2. Про оприлюднення інформації в електронній системі закупівель про відміну процедури закупівлі. Під час розгляду першого питання порядку денного: Відповідно до рішення уповноваженої особи від 1.05.2025 року оголошено проведення процедури відкритих торгів згідно з Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 р. № 922-VIII (надалі - Закон) з урахуванням положень Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою КМУ від 12.10.2022 р. № 1178 (надалі - Особливості) за предметом закупівлі АЛЮМІНІЄВІ ДВЕРІ код ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник" - код 44220000-8 Столярні вироби, детальний код ДК 021:2015 44221000-5 Вікна, двері та супутні вироби, унікальний номер оголошення про проведення відкритих торгів, присвоєний електронною системою закупівель: UA-2025-03-17-013616-a (надалі - Закупівля). На підставі підпункту 2 пункту 50 Особливостей замовник відміняє відкриті торги у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень. Замовник виявив у Закупівлі порушення законодавства з питань публічних закупівель: - під час проведення Закупівлі встановлено,допущено технічну помилку при публікації не вірно вказані технічні характеристики товару позиція1 додаток 2 - термін поставки до 30 квітня 2025 року. З огляду на зазначене є підстави для прийняття рішення про відміну відкритих торгів. Як зазначає підпункт 2 пункту 50 Особливостей замовник відміняє відкриті торги, унікальний номер оголошення про проведення відкритих торгів, присвоєний електронною системою закупівель: UA-2025-03-17-013616-a, у зв’язку з неможливістю усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель. Під час розгляду другого питання порядку денного: На виконання вимог пункту 50 Особливостей у разі відміни відкритих торгів замовник протягом одного робочого дня з дати прийняття відповідного рішення зазначає в електронній системі закупівель підстави прийняття такого рішення. ВИРІШИЛА: 1. Відмінити відкриті торги за предметом закупівлі АЛЮМІНІЄВІ ДВЕРІ код ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник" - код 44220000-8 Столярні вироби, детальний код ДК 021:2015 44221000-5 Вікна, двері та супутні вироби, унікальний номер оголошення про проведення відкритих торгів, присвоєний електронною системою закупівель: UA-2025-03-17-013616-a, на підставі підпункту 2 пункту 50 Особливостей. 2. Забезпечити оприлюднення в електронній системі закупівель інформації про підстави прийняття рішення про відміну відкритих торгів згідно з пунктом 50 Особливостей. Уповноважена особа ____________ Ірина КУЧЕР
Причина скасування закупівлі/лоту:
Дата:
30-05-2025, 00:00
Період оскарження:
з 19-05-2025, 09:49 по 30-05-2025, 00:00
Документи:
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.