Період оскарження умов закупівлі - по 22-03-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 475 560 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 4 755,60 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Забезпечення пропозиції: | 13 500 UAH |
| Замовник: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ХАРКІВСЬКЕ РЕМОНТНО-БУДІВЕЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО" |
| ЄДРПОУ: | 37763844 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Наталя Олександрівна Чорна |
| Телефон: | +380573931654 |
| E-mail: | kp-hrbp-mex@proton.me |
| Місцезнаходження: | 61001, Україна, Харківська область,місто Харків, ВУЛИЦЯ МЕТАЛІСТА, будинок 10 |
0 |
1) Перелік виявлених невідповідностей. 1.1. Згідно з п.п.2.2 п.2 розділу 1 додатку 1 тендерної документації учасником надаються видаткові накладні (або інші документи), що підтверджують повне виконання договорів, зазначених в довідці згідно п.п. 2.1 розділу 1 додатку 1 тендерної документації та документи, що підтверджують здійснення розрахунків за аналогічними договорами в повному обсязі. У складі тендерної пропозиції учасника відсутні документи, що підтверджують здійснення розрахунків за аналогічними договорами в повному обсязі. 1.2. Згідно з п.п. 4.1 – 4.2 п.4 розділу 1 додатку 1 тендерної документації учасники надають довідку про наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід за формою. Обов’язкова наявність працівників з наступними посадами: менеджера по роботі з клієнтами (який буде здійснювати обслуговування Замвоника); бухгалтера; вантажників (не менше 2-х осіб); водія автотранспортних засобів або водія. Для підтвердження інформації, зазначеної у довідці про працівників, учасник повинен надати документи , що підтверджують трудові відносини з працівниками, зазначеними у довідці (накази про призначення та/або трудові книжки працівників та/або трудові договори та/або цивільно-правові угоди тощо). 1.3. Відповідно до п.6 розділу 10 додатку 1 тендерної документації учасники надають довідку/довідки з обслуговуючого банку/банків про відсутність арештів по рахунком та простроченної заборгованості за кредитами. Довідки надаються з банку, який буде здійснювати обслуговування розрахунків за цією процедурою. У складі тендерної пропозиції відсутня довідка/довідки з обслуговуючого банку/банків про відсутність арештів по рахунком та простроченної заборгованості за кредитами. 2) Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності. Вимога передбачена п.п.2.2 п.2 розділу 1 додатку 1 тендерної документації, п.п. 4.1 – 4.2 п.4 розділу 1 додатку 1 тендерної документації, п.6 розділу 10 додатку 1 тендерної документації. 3) Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 3.1. Документи, що підтверджують здійснення розрахунків за аналогічними договорами в повному обсязі. 3.2. Довідка про наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід за формою, передбаченою п.п. 4.1 п.4 розділу 1 додатку 1 тендерної документації. Обов’язкова наявність працівників з наступними посадами: менеджера по роботі з клієнтами (який буде здійснювати обслуговування Замвоника); бухгалтера; вантажників (не менше 2-х осіб); водія автотранспортних засобів або водія. 3.3. Для підтвердження інформації, зазначеної у довідці про працівників, учасник повинен надати документи , що підтверджують трудові відносини з працівниками, зазначеними у довідці (накази про призначення та/або трудові книжки працівників та/або трудові договори та/або цивільно-правові угоди тощо). 3.4. Довідка/довідки з обслуговуючого банку/банків про відсутність арештів по рахунком та простроченної заборгованості за кредитами. Довідки надаються з банку, який буде здійснювати обслуговування розрахунків за цією процедурою.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.