Період оскарження умов закупівлі - по 22-03-2025, 00:00
| Статус: | Закупівля не відбулась |
| Бюджет: | 1 506 072,96 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 15 060 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | АТ Прикарпаттяобленерго |
| ЄДРПОУ: | 00131564 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Костюк Василь Васильович |
| Телефон: | +380342594336 |
| E-mail: | Yuliya.Ivanyshyn@oe.if.ua |
| Місцезнаходження: | 76000, Україна, Івано-Франківська область,Івано-Франківськ, Індустріальна 34 |
1 |
Вимога про усунення невідповідностей: Відповідно до Додатку № 5 Тендерної документації, з урахуванням вимог розділу 3 Тендерної документації, Учасник повинен погодити основні умови договору, наведеного у Додатку № 2 Тендерної документації посадовою особою, уповноваженою укладати угоди від імені учасника, на проекті договору робиться напис: «Погоджено, власне ім’я та прізвище (останнє великими літерами), посада, підпис, дата»). На виконання вимог Додатку № 5 Тендерної документації, з урахуванням вимог розділу 3 Тендерної документації, Учасник у складі тендерної пропозиції не погодив основні умови договору, наведеного у Додатку № 2 Тендерної документації. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно у строк, визначений Особливостями, відповідно до Додатку № 5 Тендерної документації, з урахуванням вимог розділу 3 Тендерної документації погодити основні умови договору, наведеного у Додатку № 2 Тендерної документації посадовою особою, уповноваженою укладати угоди від імені учасника, на проекті договору робиться напис: «Погоджено, власне ім’я та прізвище (останнє великими літерами), посада, підпис, дата»).
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.